{{ctrl.notification}}
خرید ارزان بلیط هواپیما آسمان از نسیم بهشت 724

خرید بلیط هواپیما آسمان حدود 30 سال قدمت دارد که همواره مورد توجه مسافران سراسر کشور قرار گرفته است. می توانید بهترین خدمات یک خطوط هوایی ایده آل را از نسیم بهشت 724 بخواهید. سال 1359 چهار شرکت هواپیمایی، ایر تاکسی، پارس ایر، ایر سرویس و هور آسمان بهم پیوستند و هواپیمایی آسمان را تشکیل دادند. امروزه بسیاری از پروازهای داخلی و خارجی با خرید ارزان بلیط هواپیما آسمان انجام می شود که امنیت و دقت در پرواز از ویژگی های بارز این ایرلاین قدیمی و معتبر است. اگر قصد انتخاب این ایرلاین پرمخاطب را در کمترین زمان ممکن برای سفر خود دارید، می توانید خرید ارزان بلیط هواپیما آسمان از نسیم بهشت 724 را امتحان کنید که باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان خواهد شد. در ادامه همراه ما باشید تا با هواپیمایی آسمان بیشتر آشنا شوید.

از جمله پرواز هایی که در انتخاب مسافران، زیاد به چشم می خورد پرواز های هواپیمایی آسمان است. یکی از دلایل مهم خرید بلیط هواپیما آسمان، قیمت ارزان و مقرون به صرفه آن است که توجه سطح گسترده ای از مخاطبان را به خود جلب نموده است. اگر مقایسه کوچکی میان ایرلاین های مختلف داشته باشید شاهد مناسب ترین خدمات در خرید ارزان بلیط هواپیما آسمان خواهید بود. برای خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما آسمان می توانید به صفحه خرید بلیط هواپیما نسیم بهشت724 مراجعه کنید.

انواع هواپیما در هواپیمایی آسمان

  • ایر باس A340
  • ایرباسA320
  • بوئینگ 724
  • بوئینگ 737
  • فوکر 100
  • ART 72

مقاصد داخلی هواپیما آسمان

هواپیمایی آسمان 40 مقصد داخلی دارد که امکان سفر به اکثر مناطق داخلی از قبیل آبادان، اردبیل، ایلام، بجنورد، بم، بندرعباس، بوشهر، پارس آباد، تبریز، تهران، خوی، دزفول، سیرجان، رفسنجان، زاهدان، ساری، سبزوار، سنندج، سهند، شیراز، طبس، پابهار، عسلویه، قشم، کرمان، کرمانشاه، کیش، گرگان، لار، لامر، مراغه، مشهد، نوشهر، یاسوج و یزد فراهم آمده است. هواپیمایی آسمان پروازهای متنوعی را ارائه می کند تا برای همه مسافران امکان جابجایی و نقل و انتقال در شرایط مختلف وجود داشته باشد.

مقاصد خارجی هواپیما آسمان

برای رفتن به سفرهای خارجی نیز خرید اینترنتی بلیط هواپیما آسمان از نسیم بهشت 724 به 13 مقصد خارجی فراهم امده است. مقاصد خارجی هواپیمایی آسمان شامل دبی، دوحه، دوشنبه، کابل، کویت، استانبول، قندهار، سلیمانیه، مزار شریف، ایروان، دمشق، نجف، بیشکک، مسقط، هرات، آنکارا، حیدرآباد و استکهلم است.

خرید بلیط ارزان هواپیما نسیم بهشت

خدمات پذیرایی در هواپیمایی آسمان

غذا و پذیرایی  پرواز آسمان در معتبرترین کترینگ انجام می شود که فقط برخی از شرکت های هواپیمایی معتبر موفق به استفاده از آن شدند. کترینگ آرمان که 50 درصد سهام آن متعلق به ایرلاین آسمان است تنها یکی از کترینگ هایی است که با هواپیمایی آسمان همکاری می کند. پذیرایی لوکس و حرفه ای در پرواز آسمان تجربه خوشمزه و لذت بخشی از تست انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را به شما خواهد داد که حتما کدبانوها، طبخ باکیفیت آن را تجربه ای ارزشمند در نظر خواهند گرفت. می توانید انواع غذاهای رژیمی، دیابتی، غذای کودک و گیاهی را با طبخ بهداشتی و سالم از خدمات پذیرایی آسمان بخواهید. با خرید بلیط هواپیما آسمان به خود این امتیاز را می دهید تا در سفرهای طولانی دردسر حمل غذا را نداشته باشید و به راحتی با یک درخواست از مهمانداران غذای مورد علاقه تان را دریافت کنید.

افتخارات هواپیمایی آسمان

گواهینامه و افتخارات از جمله اسناد معتبر و قابل اعتمادی است که هر شرکت هواپیمایی می تواند آن را همچون مدرکی مستند در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. شرکت هواپیمایی آسمان با فروش بی نظیر بلیط هواپیما طی 30 سال گذشته، اکنون نیز همچنان پر قدرت بر جایگاه خود تکیه زده و بیش ترین دستاوردها را در زمینه پروازهای هوایی از آن خود نموده است. بخشی از این دستاوردها شامل موارد زیر است:

  • کسب گواهینامه Laboratory Accreditation
  • گواهینامه گواهینامه CAO IRI Part M
  • گواهینامه CAO IRI Part 21
  • گواهینامه CAO IRI Part 145
  • گواهینامه CAO IRI Part 147
  • گواهینامه Air Operator
  • گواهینامه IOSA

ایمنی و اطمینان با پرواز های هواپیمایی آسمان

همانطور که می دانید امنیت و ایمنی پرواز از جمله مشخصه هایی است که مسافران از یک پرواز ایده آل انتظار دارند. در خرید ارزان بلیط هواپیما از نسیم بهشت 724 بیشترین موردی که جزء سوالات متداول مسافران است، امنیت و ایمنی در پرواز است. بسیاری از ایرلاین های معتبر و فعال کشور می کوشند تا سطح کیفیت پرواز خود را افزایش دهند تا مساله ای در ایمنی پرواز نداشته باشند و مسافران خود را به سلامت به مقصد برسانند. از این رو هواپیمایی آسمان با بکارگیری اخرین تکنولوژی های روز دنیا در این زمینه را به خدمت گرفته تا مسافران با خاطری آسوده دل به این بی کرانه ی پهناور بسپارند تا به سلامت به مقصد برسند.

راه های خرید بلیط ارزان هواپیما با نسیم بهشت

پس با خیال راحت هرکجا که هستید خرید اینترنتی بلیط هواپیما آسمان از نسیم بهشت 724 را برای سفرهایتان انجام دهید و در طی مسیر از بهترین خدمات هواپیمایی آسمان نهایت استفاده را ببرید.

قطب های هواپیمایی آسمان

شرکت معتبر هواپیمایی آسمان برای انکه شبکه گسترده تری در داخل کشور داشته  باشد دو قطب را به خود اختصاص داده تا با پوشش دهی سراسری بهتر به شهر ها و مناطق محروم خدمات پرواز هوایی خود را ارائه دهد.

  • قطب اول شامل فرودگاه بین المللی امام خمینی، فرودگاه بین المللی مهرآباد در تهران و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز است.
  • قطب دوم هواپیمایی آسمان فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، فرودگار سردار جنگل در رشت و فرودگاه سنندج می باشد.

خرید بلیط هواپیما داخلی نسیم بهشت

هواپیمایی آسمان در هریک از مراکز خود در تهران، مشهد و شیراز، خدمه پروزای و آشیانه های تعمیر و نگهداری منحصر به خود را دارد تا با این راه علاوه بر جذب نیرو و آموزش نیروی متخصص بومی، پوشش پروازهای روزانه مستقل را افزایش دهد.

توصیه های مهم نسیم بهشت 724 برای حمل بار توسط مسافران پرواز آسمان

دقت داشته باشید قبل از انکه بخواهید سفر خود را آغاز کنید موارد و نکات زیر را رعایت نمایید تا در فرودگاه یا زمان پرواز با مشکلی مواجه نشوید:

  1. ساک دستی که به همراه دارید بیش از 5 کیلوگرم وزن نداشته باشد.
  2. ابعاد ساک دستی می تواند 25*45*65 سانتی متر باشد.
  3. بهتر است وسائلی را که بیش از بقیه مورد استفاده قرار می دهید را در ساک دستی قرار دهید. مانند دارو، لوازم آرایشی، کیف پول، مدارک، اشیاء قیمتی و غیره.
  4. از همراه داشتن اشیاء برنده مانند تیغ، چاقو و هر شیئی که لبه های تیز دارد خود داری کنید.
  5. برای حمل اسپری، عطر و ادکلن و مایعات نیز محدودیت هایی وجود دارد.که توصیه میشود قبل از آغاز سفر از میزان محدودیت آنها اطلاع یابید.
  6. ورود هرگونه مواد غذایی یخ زده و اسیدی به داخل هواپیما نیز ممنوع است. شاید شما دانشجو هستید یا برای انجام ماموریت عازم مقصد دور شده اید یا برای یک سفر خوش عازم هستیدکه برای طی مسیر طولانی نیاز به صرف غذا در طول مسیر دارید. هرگز ظرف غذای فریز یا پخته باخود به داخل کابین حمل نکنید. امکانات پذیرایی با انواع غذاهای سرد و گرم برای مسافران در پرواز هواپیما آسمان فراهم امده است و می توانید با راهنمایی مهمانداران متخصص و مشتری مدار آسمان از آن ها استفاده کنید.
  7. حمل هر نوع کبریت یا فندک
  8. سلاح سرد و گرم و لوازم آتش بازی
  9. سوخت، آهن آلات و هرنوع مواد شیمیایی سمی
  10. اگر اشیاء شکستنی به همراه دارید بهتر است وجود ان را به مسئول کانتر اطلاع دهید تا بهترین بسته بندی را جهت حمل وسایل شکستنی فراهم آورد و بهترین و امن ترین جابجایی را داشته باشید. در غیر اینصورت هیچ گونه مسئولیتی متوجه فرودگاه و باربری نخواهد بود.
  11. بهتر است مسئولیتی در قبال بار دیگران قبول نکنید، زیرا بروز هرگونه اتفاقی، برای دیگران از جانب شما قابل پذیرش نخواهد بود.

برای خرید بلیط ارزان هواپیما کلیک کنید

شرایط ارسال بار در هواپیمایی آسمان

از جمله خدماتی که در شرکت هواپیمایی آسمان صورت می گیرد حمل بار به تمام نقاط جهان است. می توانید برای ارسال بار به خدمات بار مرکزی یا دفاتر خدمات بار آسمان در شهر و استان ها مراجعه کنید تا بار مربوطه پذیرش شود. برای بررسی وضعیت بار در مسیر می توانید از طریق سایت cargo.iaa.ir مراحل را پیگیری نمایید. بارها به طور کلی به 6 دسته بارهای معمولی، بارهای فاسد شدنی، بارهای حجمی و سبک، بارهای خطرناک، حمل اجساد و حمل حیوانات تقسیم می شوند.

حمل بار معمولی

این نوع بار هیچ خطری متوجه هواپیما نمی کند و محدودیتی در حمل ندارند که شامل بارهایی نظیر کتاب، لوازم غیر شکستنی منزل، محصولات پلاستیکی، لوازم یدکی، شیرآلات، سرامیک و غیره است.

حمل بار فاسد شدنی

همانطور که از نام ان پیدا است این نوع بارها باید در شرایط خاص حمل شوند و اگر شرایط نگهداری در انبار برای آن ها فراهم نباشد، فاسد شدن آن خسارات زیادی را برای فرد به بار خواهد آورد. این بارها شامل میوه و تره بار، مواد غذایی و گوشتی، اعضای بدن  همراه با مجوز، داروهای فاسد شدنی و غیره است.

حمل بار حجمی و سبک

بارهایی هستند که ابعاد نسبت به وزن آن بیشتر است. به این منظور برای این نوع بار، وزن حجمی با روش زیر محاسبه می شود.

طول*عرض*ارتفاع/6000

عدد به دست امده را را با وزن اصلی مقایسه نمایید. از مقایسه دو عدد، عدد بزرگتر، ورزن حجمی بار است.

خرید اینترنتی ارزان بلیط هواپیما داخلی

حمل بار خطرناک

برای حمل بارهای خطرناک باید بسته بندی و شرایط خاص در نظر گرفته شود که در 9 دسته طبقه بندی می شوند:

  1. مواد منفجره
  2. گازهای قابل اشعال
  3. مایعات قابل اشتعال
  4. اجسام قابل اشتعال
  5. مواد اکسید کننده
  6. مواد مسری
  7. اسیدها
  8. مواد رادیو اکتیو
  9. مواد متفرقه مانند مغناطیسی، محصولات پلیمری، یخ خشک و غیره.

حمل اجساد

حمل اجساد از نمونه بارهایی است که برای جابجایی در داخل و خارج کشور تقاضای زیادی دارد. از این رو اجسادی که با هواپیما جابجا می شوند باید از طریق سازمان بهشت زهرا تایید شود. بهتر است برای این نوع بار دو ساعت قبل پرواز جهت بررسی کلیه مدارک در فرودگاه حضور یابید تا نسبت به صدور بارنامه و ارسال جسد اقدامات لازم انجام شود.

حمل حیوانات

اگر حمل بار آسمان را برای جابجایی حیواناتی همچون سگ، گربه، پرنده و غیره انتخاب نموده اید باید حیوان از نظر بهداشتی مورد تایید پزشک متخصص حیوانات قرار گیرد و گواهی سلامت داشته باشد. با استفاده از یک قفس مناسب برای حیوان با هماهنگی قبلی به ترمینال مراجعه نمایید.

نمایندگی و دفاتر بار هواپیمایی آسمان

دفاتر فعال بار هواپیمایی آسمان در سراسر کشور در شهر های:

تهران ( مهرآباد – فرودگاه امام خمینی )، شیراز (ایستگاه آسمان)، آبادان، اهواز، اردبیل، ارومیه، اصفهان، ایلام، بندرعباس، بجنورد، بوشهر، تبریز، چابهار، دزفول، رامسر، رشت، زاهدان، سنندج، عسلویه، کیش، گرگان، مشهد، نوشهر، یاسوج و یزد انواه بار را با روش های استاندارد و مخصوص به خود پذیرش و ارسال می کنند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما آسمان از نسیم بهشت

گسترش روز افزون تکنولوژی سبب شده تا افراد راحت ترین راه ها را برای انجام کارهای روزمره خود انتخاب کنند. خرید اینترنتی بلیط هواپیما آسمان نیز از  جمله خدماتی است که به صورت فراگیر در اختیار مسافران و گردشگران قرار داده شده است. با ارائه این سرویس از سوی آژانس های مسافرتی زحمت خرید بلیط حضوری هواپیما از دوش مسافران برداشته شد و با استقبال بی نظیر جوامع روبرو شد. به راحتی با چند کلیک می توانید خرید اینترنتی بلیط هواپیما آسمان را در هر منطقه جغرافیایی که هستید تنها با یک گوشی موبایل یا کامپیوتر متصل به اینترنت انجام دهید.

خرید بلیط هواپیما با کمترین قیمت از نسیم بهشت

از آنجایی که شرکت هواپیمایی آسمان طرفداران پرو پا قرص زیادی دارد و قطعا شما هم از علاقمندان این شرکت معتبر و پیشگام هستید می توانید خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی آسمان از نسیم بهشت 724 را در سامانه خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی نسیم بهشت 724 داشته باشید. پرواز با انوع هواپیما ایرباس، بوئینگ و فوکر تجربه ای بیاد ماندنی از سفری خاطره انگیز برایتان خواهد بود. تیم پشتیبانی نسیم بهشت 724 بصورت 24 ساعته کلیه خرید های اینترنتی بلیط هواپیما را پوشش داده تا هیچ خلل و مشکلی در مراحل خرید اینترنتی خود نداشته باشید. می توانید جهت دریافت پشتیبانی با کارشناسان بخش پشتیبانی نسیم بهشت 724 تماس بگیرید و یا از پنل "پیگیری خرید" وضعیت خرید خود را بررسی نمایید.

date_range سه شنبه 09 مهر 1398 remove_red_eye 1607 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0