{{ctrl.notification}}
بهترین ایرلاین های دنیا در 9 سال اخیر

امروزه بیشتر سفرها از طریق هواپیما انجام می شود به همین دلیل رقابت تنگاتنگی بین ایرلاین های موجود در سراسر دنیا وجود دارد و بیشتر هواپیمایی ها سعی می کنند که علاوه بر امکاناتی که ارائه می دهند ایمنی مسافران را تامین کنند. در این بین پارامترهای مهمی وجود دارد که مسافرین بر اساس آن اقدام به خرید بلیط هواپیما می کند به این صورت که بعضی از مسافرین علاقه به سفرهای لوکس دارد و بعضی دیگر هزینه سفر برایشان مهم است. هر سال ده شرکت برتر هواپیمایی در سراسر دنیا توسط اسکای ترکس طبق تحقیقاتی که انجام می دهد معرفی می شود. نسیم بهشت 724 در این مقاله قصد دارد بهترین ایرلاین های دنیا در 9 سال گذشته در اختیار شما قرار دهد. با ما همراه باشید تا با بهترین ایرلاین های دنیا بیشتر آشنا شویم.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از برترین ایرلاین های دنیا از نسیم بهشت 724

برترین ایرلاین های دنیا با اسکای ترکس

اسکای ترکس شرکت تحقیقاتی و مشاوره ای است که با بررسی هایی که انجام می دهد بهترین ایرلاین های دنیا و فرودگاه ها را در سال های مختلف معرفی می کند. اسکای ترکس دارای تالار گفتگویی است که به مسافران اجازه می دهد نظرات خود را در مورد ایرلاین هایی که استفاده کرده اند بدهند و تجارب خود را در اختیار دیگر مسافرین و مخاطبین قرار دهند.

یکی از خدماتی که اسکای ترکس انجام می دهد نظرسنجی های سالانه است و بر اساس آن برترین ایرلاین دنیا را در مراسم اهدای جوایز بهترین ایرلاین های دنیا معرفی می کند. بهتر است بدانید این نظر سنجی بین مسافران در 160 کشور دنیا انجام می شود. اسکای ترکس از سال 1999 به صورت حرفه ای و شفاف بدون داشتن اسپانسر فعالیت خود را شروع کرد و به همین دلیل از نظر مسافران بسیار معتبر و قابل اطمینان است. هزینه نظرسنجی تماما توسط اسکای ترکس انجام می شود. در زمان نظرسنجی بهترین ایرلاین های دنیا، از مسافران می خواهد با توجه به نکاتی مانند چک این، تمیزی کابین، صندلی های راحت، نوشیدنی، کیفیت غذا، سرگرمی های پرواز، رفتار مهمانداران و نکات دیگری از این قبیل را در نظر بگیرند.

اسکار ترکس برای اینک نظرسنجی ها معتبر باشد و تقلبی اتفاق نیفتد ای اس پی تمام افراد شرکت کننده در نظرسنجی چک می کند و افرادی که برای بار دوم در نظرسنجی شرکت می کنند نظرشان را حذف می کند. نکات مهمی که مسافران باید قبل از نظرسنجی به آنها توجه کنند شامل موارد زیر می باشد:

  • خدمات زمینی و فرودگاهی: وب سایت ایرلاین، رزرو آنلاین، چک این آنلاین، کانترهای بلیط فرودگاه، زمان های انتظار در چک این، کیفیت خدمات چک این، انجام چک این توسط خود مسافر، رویه های سوار شدن، رویه های که قبل از سوارشدن انجام می شود، برخورد کارکنان در بخش زمینی فرودگاه، کارایی کارکنان در بخش زمانی، تسهیلات و محصولات لانز، استاندارد خدمات کارکنان لانژ ایرلاین، خدمات ترانسفر، خدمات هنگام ورود و ارسال بار.
  • هنگام پرواز محصولات: تنوع غذا، تنوع نوشیدنی، راحتی صندلی، تمیزی کابین، نورپردازی و ظاهر کابین، دمای کابین، امکانات رفاهی کابین، مجلات و کتاب ها، مجله ایرلاین ها، سرگرمی های هنگام پرواز، برنامه موسیقی و فیلم، امکان انتخاب موسیقی و فیلم توسط مسافر، کیفیت و کمیت غذاها.
  • خدمات طی پرواز: کمک هنگام سوار شدن، رفتار صمیمانه خدمه، استمرار خدمات، کارایی و مراقب بودن خدمه، مهارت های زبانی مانند تسلط داشتن به زبان های بین المللی، کارایی خدمات پذیرایی، حضور در کابین هنگام پرواز، اطلاع رسانی دقیق در هنگام پرواز، کمک به مسافران و مهارت در حل مشکلات موجود، نگرش و نظافت خدمه.

خرید بلیط ایرلاین های برتر دنیا از نسیم بهشت 724

بهترین ایرلاین در سال 2019

ده شرکت هواپیمایی در سال 2019  شرکت های هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز، نیوزلند ایر، کوانتس، قطر ایرویز، ویرجین استرالیا، ایرلاین امارات، آل نیپون ایرویز، ای وی ای ایر، کاتای پاسیفیک ایرویز و ژاپن ایرلاینز انتخاب شدند. سنگاپور ایرلاینز به عنوان رتبه 1، بهترین شرکت هواپیمایی در این سال شناخته شد و دلیل آن عملکرد بسیار عالی در زمینه های مختلف و خدمات متنوع آن بود. این ایرلاین در سال 1947 تاسیس شد. طولانی ترین پرواز جهان در مسیر سنگاپور نیویورک است که توسط این ایرلاین انجام می شود. یکی دیگر از دلایل برگزیده شدن این ایرلاین کیفیت عالی پرواز است. همچنین سنگاپور ایرلاینز مجهز به جدیدترین و ایمن ترین ناوگان ها است و تمامی پروازها را با امنیت و خدمات رفاهی بالا انجام می دهد. بهتر است بدانید در سال 2019 جایزه بهترین پرواز فرست کلاس به این ایرلاین تعلق گرفت.

بهترین ایرلاین در سال 2018

در سال 2016 ده شرکت هواپیمایی دنیا به نام های سنگاپور ایرلاین، ایر نیوزیلند، ایرلاین امارات، خطوط هوایی ژاپن، ای وی ای ایر، سات وست ایرلاینز، جت توکام، ایرلاین قطر، برزیل آزول، کروین ایر اعلام شدند. در این سال نیز مانند سال 2019 سنگاپور ایرلاینز به عنوان برترین ایرلاین در دنیا انتخاب شد و دلیل این انتخاب همان مواردی است که در سال 2019 ذکر شد.

بهترین ایرلاین در سال 2017

لیست ده ایرلاین برتر در سال 2017 شامل ایرلاین های قطر ایرویز، سنگاپور ایرلاین،آنا آل نیپون ایرویز، ایرلاین امارات، کاتای پاسیفیک،ای وی ای ایر، لوفت هانزا،اتحاد ایرویز،هاینان ایرلاینز و گارودا ایندونزیا است. دلیل انتخاب قطر ایرویز به عنوان برترین ایرلاین در سال 2018 کیفیت عالی در خدمات دهی آن بود همچنین جوایزی مانند بهترین خدمات بیزینس کلاس، بهترین سالن استراحت فرست کلاس و بهترین ایرلاین در خاورمیانه را کسب نموده است. قطر از ایرلاین هایی است که سخت ترین مراحل را برای استخدام  پرسنل مانند خلبان و مهماندار دارد همچنین از بهترین و امن ترین خطوط هواپیمایی جهان است که تمامی صندلی های  آن راحت و دارای خدمات ویژه سرگرمی هستند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی های برتر از نسیم بهشت 724

بهترین ایرلاین در سال 2016

در این سال ایرلاین های برتری شامل ایرلاین امارات، قطر، سنگاپور، کاتی  پاسیفیک، آنا آل نیپون، ایرلاین اتحاد، ترکیش، ای وی ای ایر، کانتاس و ایرلاین لوفتانزا هستند که بهترین آنها ایرلاین امارات معرفی شد این ایرلاین در سال 1985 با  دو هواپیما در دبی فعالیت خود را شروع کرد اما با توجه به هدف توسعه و خدمت رسانی که در این سال ها داشت، توانست در جایگاه ویژه ای بین ایرلاین ها کسب کند. پرواز های امارات با 230 هواپیما در 80 کشور و 140مقصد متفاوت انجام می شود. به طور میانگین این ایرلاین در طول هفته  1500 پرواز به شش قاره دارد.

یکی از ویژگی های ایرلاین امارات خدمات پیشرفته ای است که برای رفاه حال مسافرین ارائه می دهد. بیشتر مسافرین که از این  ایرلاین  استفاده می کنند معتقدند که پروازهای امارات از لوکس ترین پروازهای دنیا است. تماشای انیمیشن و فیلم در نمایشگرهای ICE با امکان 1200 کانال تلویزیونی، اینترنت پرسرعت، سیستم خبری، اپلیکیشن های بازی، مشاهده دوربینی برای نمای خارجی هواپیما و ده ها سرگرمی جذاب دیگر از امکانات این هواپیمایی است. یکی از ویژگی های اصلی این هواپیمایی این است که دارای کترینگ بسیار مجهز و مدرن است و منوی غذایی آن از کامل ترین منوهای موجود است که تمامی سلیقه ها و مذهب ها پوشش می دهد.

بهترین ایرلاین در سال 2015

در این سال لیست بهترین ایرلاین های دنیا شامل ایرلاین نیوزلند، قطر، سنگاپور، کاتی پاسیفیک، ترکیش ایرلاین امارات، ایرلاین اتحاد، ایرلاین ای ان ای،اندونزی، ای ی ای ایرویز است. نیوزلند در این سال با  54  فروند هواپیما که 18 فروند ایرباس و 26 فروند بوئینگ  توانست بهترین جایگاه را در بین هواپیمایی ها موجود در دنیا کسب نماید. یکی از دلایل موفقیت ایرلاین نیوزلند نوآوری است که در پروازهایش دارد همچنین بیشتر افرادی که طرفدار محیط زیست هستند از این ایرلاین به عنوان ایرلاین طرفدار محیط زیست یاد می کنند.

ایر نیوزیلند در بخش پرواز اقتصادی و پرواز اقتصادی به صورت لوکس نیز به عنوان بهترین هواپیمایی شناخته شده است دلیل این عنوان این است که بیشتر هواپیمایی ها برای اینکه بتوانند مسافرین بیشتری را در هواپیما های اقتصادی خود داشته باشند فاصله بین صندلی ها را کم کرده اند اما ایر نیوزیلند سود کمتر را به راحتی مسافران خود ترجیح داده است.

خرید بلیط هواپیمایی های برتر جهان از نسیم بهشت 724

بهترین ایرلاین در سال 2014

این مراسم در فارن وبر انگلیس  برگزار شد و نظرسنجی از آگوست 2013 تا می 2014 به صورت آنلاین برگزار شد که در این مراسم ده شرکت هواپیمایی برتر قطر ایرویز، هواپیمایی سنگاپور، کاتی پاسیفیک ایرویز، ترکیش، ایرلاین امارات،اتحاد ایرویز،آنا آل نیپون، گارودا اندونزی، ای وی ای ایر، کانتاس ایرویز اعلام شد. همانطور که در سال 2017 ویژگی های اصلی را در مورد ایرلاین قطر ذکر کردیم در این سال نیز همان ویژگی ها باعث برتری این ایرلاین شد.

بهترین ایرلاین در سال 2013

 در لیست ارائه شده  توسط اسکای  تراکس لیست ده شرکت هواپیمایی برتر دنیا شامل ایرلاین امارات، قطر ایرویز، سنگاپور ایرلاینز، ال نیپون ایرویز، اسیانا ایرلاینز، کاتی پاسیفیک، ایرلاین اتحاد، گارودا ایندونیزا، ترکیش  ایرلاینز و کانتاس است. ایرلاین امارات در این سال توانت بعد از گذشت ده سال از سال 2003 دوباره رتبه اول را کسب نماید. بعد از آن در سال 2016  دوباره این جایزه را کسب نمود.

بهترین ایرلاین در سال 2012

شرکت انگلیسی اسکای ترکس در لیست بهترین ایرلاین های دنیا ده شرکت برتر را به این صورت اعلام کرد ایرلاین قطر،آسیانا، کاتای پاسیفیک، ایرلاین هاینان، ایرلاین مالیزیا، ایرلاین سنگاپور، لوفت هانزا،ای وی ای و گارودا اندونزی است. به تمامی ویژگی های ایرلاین قطر که باعث شده است به عنوان برترین هواپیمایی در این سال شناخته شود در سال 2017  اشاره کرد ایم.

بهترین ایرلاین در سال 2011

رتبه بندی بهترین ایرلاین های دنیا در اسکای ترکس به این صورت است که ایرلاین قطر، سنگاپور ایرلاین، آل  نیپون ایرویز ژاپن، ایرلاین امارات، کاتای پاسیفیک ایرویز هنگ کنگ، ای وی ای ایر تایوان، لوفت هانزا آلمان، اتحاد ایرویز، هاینان چین و گارودا اندونزی معرفی شده است. همانطور که می بینید در این سال نیز ایرلاین قطر توانسته است با توجه به خدماتی و عملکرد خوبی که داشته است در رتبه اول قرار بگیرد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی های برتر جهان در نسیم بهشت 724

مزیت خرید بلیط هواپیما از طریق نسیم بهشت 724

امروزه بیشتر فعالیت ها و خریدها از طریق سایت ها انجام می شود یکی از سایت هایی که طرفداران زیادی دارد سایت آژانس های هواپیمایی است. نسیم بهشت 724 یکی از سایت های معتبر در این زمینه است که با هدف صرفه جویی در وقت افراد توانسته است جز برترین و پرفروش ترین سامانه های خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری به اقصی نقاط جهان قرار بگیرد. این سایت امکاناتی مانند جستجوی بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در مسیرهای مورد نظر، رزرو و خرید بلیط هواپیما بر روی تمامی مسیرهای موجود ارائه می دهد و سعی دارد تمامی مواردی که پیشنهاد می دهد از بهترین و امن ترین پروازها باشد. همانطور که مشاهده می کنید با ارائه خدمات آنلاین کیفیت سفر افرادی که می خواهند خرید بلیط هواپیما را به صورت اینترنتی داشته باشند را افزایش می دهد. با این حال مسافران نیازی ندارند به صورت حضوری به آژانس هواپیمایی مراجعه کنند و مشکلات مانند طی کردن مسیر و ماندن در ترافیک را برای خرید بلیط هواپیما داشته باشند

مهمترین عامل تاثیر گذار در اعتبار بخشی به نسیم بهشت 724 این است که داری نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجاری الکترونیکی است که باعث می شود مسافرین زیادی به این سایت اعتماد کنند و خرید بلیط هواپیما را از نسیم بهشت 724 داشته باشند. در این سایت همچنان سعی می کنیم همواره در حال توسعه باشیم و خدمات جدیدی برای مسافران فراهم کنیم.

خرید ارزان بلیط هواپیمایی های برتر جهان از نسیم بهشت 724

دیگر خدمات مسافرتی نسیم بهشت 724 عبارتند از:

  • استرداد بلیط: در هر لحظه که مسافران از سفر خود پشیمان شوند می توانند بدون هیچ محدودیتی بلیط خود را برگشت بزنند و با توجه به قوانین موجود در هر ایرلاین درصدی از مبلغ به عنوان جریمه کسر شده و مابقی به حساب مسافر برگشت زده می شود. هزینه جریمه معمولا با توجه به مدت زمان نزدیکی به پرواز متفاوت است. برای اطلاع بیشتر از قوانین استرداد بلیط می توانید به مطالب مربوط به استرداد بلیط در سایت نسیم بهشت 724 مراجعه نمایید.
  • اپلیکیشن: با توجه به فراگیر شدن گوشی های هوشمند و استفاده تمامی افراد از اینترنت نسیم بهشت 724 اپلیکیشن های مخصوص برای سیستم عامل آی او اس و اندروید فراهم کرده است که تمامی امکانات سایت را دارند و تنها هدف راه اندازی آن، راحتی در دسترسی به خدمات نسیم بهشت 724 می باشد.
  • راهنمای سفر: در سایت سعی کرده ایم انواع مطالب آموزنده و معتبر را در خصوص سفر به مقاصد مختلف، خرید بلیط هواپیما، انواع ایرلاین ها و اطلاعاتی از این دست را در اختیار مخاطبین خود قرار دهیم تا خد متی همه جانبه ارائه داده باشیم.
date_range پنجشنبه 05 دی 1398 remove_red_eye 2272 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0