{{ctrl.notification}}
بهترین پیست های برفی ایران در نسیم بهشت 724

در زمستان علاقمندان به ورزش های زمستانی به دنبال پیست های برفی ایران هستند تا بتوانند لذت سرعت و هیجان را پس از یکسال دوباره تجربه نمایند. هیجانی که تجربه اش با هیچ تفریح و ورزش دیگری قابل مقایسه نیست. پیچ و تاب خوردن در میان پیست های برفی، افقی سراسر سپید و دیدن مناظر اطراف جانی دوباره به اسکی کاران خواهد بخشید. نسیم بهشت 724 در این مقاله به معرفی بهترین پیست های برفی ایران خواهد پرداخت تا دامنه های برفی را در مناطق مختلف تجربه کنید و لحظات نابی را در خاطرات خود ثبت کنید. به عنوان بهترین راه دسترسی به نقاط مختلف ایران می توان به خرید بلیط هواپیما اشاره کرد که در ادامه با نسیم بهشت 724 شهر های مختلف برای اسکی را بهتر خواهید شناخت.

بهترین مکان های ایران برای اسکی در نسیم بهشت 724

 

در زمستان برای تفریح و سرگرمی به کجا برویم؟

بالاخره فصل سرما از راه رسید و کم کم باید انتظار آن را داشته باشیم تا همه جا سپید پوش شود و برای ساخت آدم برفی، برف بازی و اسکی روی برف آماده شویم. تهران و برخی شهر های ایران در این فصل زیباترین چشم انداز ها را به میهمانان خود هدیه می دهد که بخش گسترده ای از این زیبای سپید را می توان در پیست های اسکی مشاهده کرد. اگر برای تفریحات سالم و هیجان انگیز می خواهید در ابتدای زمستان برنامه ریزی کنید نسیم بهشت 724 به شما کمک خواهد کرد تا برنامه ای فوق العاده بچینید و به راحتی به نقاط مختلف ایران با خرید اینترنتی بلیط هواپیما در کوتاه ترین زمان و ارزان ترین قیمت سفر کنید.

توصیه می کنیم بازدید و تفریح در بهترین پیست های برفی ایران را در فصل زمستان از دست ندهید. می توانید در کنار دوستان و همراهان خود حسابی خوش بگذرانید و از لحظات شاد پیش رو لذت ببرید. در صورتی که تمایل به استفاده از پیست های برفی ایران را ندارید، اما باز هم می توانید از دیگر خدمات پیست های اسکی، همچون محل اقامت، استراحت گاه ها، تله کابین و تله سیژ های پر هیجان، هتل و رستوران ها و غیره بهره مند شوید. در بهترین پیست های برفی ایران امکانات به گونه ای تدارک دیده شده که دل هر میهمانی را به دست خواهد آورد و به نوعی برای سلایق مختلف تفریحات جذاب فراهم اورده است. پس قطعا دیدن پیست های برفی ایران سهم بسزایی در خاطرات سفرهای زمستانی تان خواهند داشت. در ادامه شما را با لیستی از بهترین پیست های برفی ایران آشنا خواهیم کرد که با توجه به موقعیت مکانی و نیاز انتخاب با خودتان است که کدام یک را انتخاب کنید. همراه نسیم بهشت 724 تا پایان بمانید.

پیست برفی خوشاکو

در 30 کیلومتری غرب ارومیه، می توانید از تنها پیست برفی استان آذربایجان غربی بهره مند شوید.خوشاکو منطقه ای خوش آب و هوا در راژان است که مناظر بدیعی را در زمان اسکی مقابل چشمانتان به تصویر می کشد. جالب است بدانید در تابستان نیز امکان اسکی در این منطقه وجود دارد و می توانید روی چمن به گونه ای متفاوت در گرمای لذت بخش اسکی را تجربه کنید. کوه های راژان شیب مناسبی دارند که به شما امکان آن را می دهد اسکی را با سرعت تحت الحفظ و کنترل شده انجام دهید و از انتخاب خود نهایت رضایت را داشته باشید.

پیست برفی توچال

بزرگترین پیست برفی پایتخت در منطقه شمیرانات واقع شده است که از پر مخاطب ترین پیست های برفی تهران به شمار می رود. پیست برفی توچال مرتفع ترین مواضع را به شما هدیه خواهد داد تا خود را در آغوش مادر سپیدی رها کنید و رقص کنان در میان پیچ و خم مسیر تاب بخورید. برای رفتن به پیست برفی توچال، سه کیلوکتر آن طرف تر از تجریش می توانید سراغش را بگیرید. تنها تفریح این پیست دوست داشتنی اسکی نیست بلکه می توانید از تله کابین، تله سیژ، تله اسکینیز استفاده کنید که با طولانی ترین تله کابین های موجود در جهان رقابت می کند و مساحتی با 7500 متر دارد. توچال به دلیل موقعیت و مخاطبانی که دارد از این امتیاز استفاده می کند و خدماتی نظیر باشگاه تنیس، باشگاه تیر و کمان، بانجی جامپینگ، پینت بال و غیره را به علاقمندان خود پیشنهاد می دهد.

برای اسکی در ایران کجا بریم؟

پیست برفی چلگرد

برای بازدید و استفاده از پیست برفی چلگرد به نزدیکی تونل اول کوهرنگ در بخش شرقی کوه کارکنان بروید. این پیست برفی از معروف ترین پست های برفی زاگروس بوده که حدود 800 متر است. اگر به تنهایی یا با دوستان و خانواده به این پیست می روید می توانید از خدمات متفاوت آن بهره مند شوید. محوطه های مخصوص خانواده ها، خانم ها و آقایان بهترین لحظات را فراهم می آورد تا آنگونه که دلخواهتان است به تفریح در دل پیست چلگرد بپردازید. گردشگران و مسافر زیادی از اقصی نقاط ایران و حتی مسافران خارجی برای بازدید از این پیست مراجعه می کنند که این میزان به 30 هزار نفر در سال برآورد شده است. دلیل دیگر بازدید بسیار از پیست برفی چلگرد وجود آبشار کوهرنگ در مجاورت این پیست است که راه دسترسی آن منطقه زاگروس است.

پیست برفی شمشک

این پیست برفی بعد از پیست برفی دیزین از جمله پیست های برفی بزرگ ایران است. برای رفتن به این پیستبه شمال شرق تهران بروید و در حوالی روستای شمشک شهرستان شمیرانات در جستجوی تابلوی پیست شمشک باشید. پیست اسکی شمشک خدماتی نظیر هتل، تله کابین، تله سیژ، اسکی چکشی و حتی رستوران را د اختیار بازدید کنندگان می گذارد که نشان از اهمیت و پربازدید بودن منطقه دارد. نسیم بهشت 724 توصیه می کند برای رفتن به این پیست و دیدن از مناظر و چشم اندازهای فوق العاده آن اواخر پاییز تا اواسط فروردین بهترین زمان خواهد بود.

پیست برفی نسار بیجار

استان کردستان اینبار میزبان شما در پیست برفی نسار بیجار خواهد بود. خود را برای تفریحات مهیج و غیر قابل تصور در پیست اسکی نسار بیجار آماده کنید زیرا برای مسافران خود خدماتی از قبیل تله کابین، تله سیژ، پارکینگ، هتل و رستوران فراهم اورده است. با وجود خدمات همه جانبه هر زمان نیاز به استراحت، رفع گرسنگی و تفریح داشته باشید بهترین ها به شما ارائه خواهد شد. به راحتی می توانید با پیمودن مسیر کوتاهی از شهر فاصله بگیرید به پیست برفی نسار بیجار برسید. این پیست اسکی به دلیل استاندارد هایی که در شب و مسافت خود دارد، به یکی از پیست های اسکی داخلی و بین المللی نیز مبدل شده است.

پیست برفی کاکان

به یاسوج می رویم تا شما را از مزایا و خدمات پیست برفی کاکان مطلع سازیم. در فاصله 18 کیلومتری یاسوج به میهمانی دامنه های زاگروس بروید و شاهد میهمانی بزرگ، این سپید روی زیبا باشید. تله اسکی های بشقابی بالابر، رستوران و استراحتگاه از جمله امکاناتی است که برای گردشگران و ورزشکاران فراهم شده است. نسیم بهشت 724 توصیه می کند برای بازدید از این پیست اسکی فصل زمستان بهترین زمان برای استفاده از ورزش های مختلف است و فرصتی برای شرکت در جشنواره ساخت آدم برفی.

برای اسکی کدام پیست های ایران مناسب اند همراه بانسیم بهشت 724

پیست برفی دیزین

برای رفتن به این پیست باید به سوی کوه های شمال تهران بروید و در 123 کیلومتری چالوس هوشمندانه تابلو ها را دنبال کنید. با دیدن این پیست برفی هیجان زده خواهید شد، مراقب باشید تا قلبتان از هیجان به تپش نیفتد، زیرا با معتبر ترین پیست اسکی خاورمیانه روبرو هستید که بسیاری از مسابقات رسمی و بین المللی را در آن برگزار می شود. بهترین زمان بازدید از این پیست آذر ماه تا اواخر اردیبهشت است. پیست برفی دیزین تفرجگاه، ورزشگاه و مجموعه گردشگری بزرگی است که فکر همه نیاز های بازدید کنندگان شده است. با 2 تله کابین، 7 تله اسکی بشقابی، 2 تله استیژ، یک تله اسکی چکشی، 2 هتل و چندین کلبه و رستوران حرفی برای گفتن باقی نمی ماند. نسیم بهشت 724 از شما دعوت می کند این زیبای دیدنی را از نزدیک بازدید کنید و آن را در لیست بهترین مقاصد گردشگری در زمستان قرار دهید تا بهتر زمان خود را مدیریت کنید و خاطرات خوشی را به ثبت برسانید.

پیست برفی پولادکف

خوشا شیراز و وضع بی مثالش...

اینبار نیز به شیراز خواهیم رفت و از پیست برفی دیدنی و بی مثال پولادکف بیشتر به شما خواهیم گفت. با بازدید از پیست بر فی پولادکف فرصت آن را خواهید داشت از ابساز مارگون نیز دیدن کنید. اگر با مسیر پیست آشنایی ندارید به سراغ کیلومتر 15 جاده سپیدان بروید که در 88 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد. حتی اگر تمایلی به ورزش های زمستانی هم نداشته باشید باز هم بازدید از پیست پولادکف به شما توصیه می شود زیرا نه تنها این منطقه برای علاقمندان به ورزش های زمستانی برنامه های مهیجی دارد بلکه گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از آبشار مارگون دارند را به خود جذب می کند. می توانید از تدارکاتی همچون مکان های تفریحی و اقامتی، اسکی روی چمن، تله کابین، تله اسکی، هتل چهار ستاره، سالن های غذا خوری و غیره استفاده نمایید. نسیم بهشت 724 به شما اطمینان می دهد قطعا می توانید بهترین سفر طول عمرتان ر ا در این منطقه گردشگری داشته باشید.

پیست برفی سهند

برای رفتن به سراغ ورزش های زمستان در دل پیست اسکی سهند کوله بار خود را ببندید و با نسیم بهشت 724 راهی تبریز شوید. پس از انکه به  پلیس راه تبریز تهران رسیدید 27 کیلومتر خارج از شهر تبریز را بپیمایید تا به پیست سهند برسید. جای ناراحتی نیست اگر با ورزش اسکی اشنایی ندارید. نسیم بهشت 724 به شما توصیه می کند در این صورت از تیوب های بزرگ استفاده کنید که در اوج سرعت و شتاب قطعا از انتخاب این منطقه برای تفریح خشنود خواهید بود. تله اسکی های بالا بر تا ارتفاع 1200 متری شما را جابجا خواهند کرد. خبر خوش آنکه خطر بهمن در پیست سهند شما را تهدید نخواهد کرد. می توانید سه ماهه اخر سال تا دو ماه اول سال این مکان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنید.

برای اسکی در زنجان کجا بریم؟

پیست برفی فریدون شهر

در هر کجای ایران عزیزمان هستید و به تفریحات زمستانی علاقه دارید همراه نسیم بهشت 724 به پیست فریدون شهر بیایید که در اصفهان انتظارتان را می کشد. این پیست از بلند ترین پیست های اسکی فلات ایران است که از 22 پیست ممتاز کشور به شمار می رود. گردشگران و مسافران همه روزه در تمام سال این مکان را برای تفریح انتخاب می کنند. می توان گفت پیست فریدون شهر از بهترین پیست های برفی ایران است که در اثبات صحت این موضوع به امتیاز کشوری آن و شیب مناسب برای اسکی اشاره کرد. در تمام روز سال در  روز های عادی 22 گردشگر و در فصل زمستان 3000 نفر به سراغ این پیست امده تا اوقات خوشی را در ان سپری کنند.

پیست برفی پاپایی زنجان

آخرین پیست از لیست بهترین پیست های برفی ایران می توان به پیست پاپایی زنجان اشاره کرد که 5000 گردشگر ظرفیت دارد. برای استفاده از امکانات و ورزش های این پیست عازم شهر زنجان شوید. می توانید همراه دوستان و خانواده به پاپایی بروید و بهترین فرست ها را برای خود به ارمغان آورید. حتما در فرصت فراهم شده استفاده کنید و تجربه تله اسکی، برف کوب، استفاده از رستوران، کافیشاپ، مدرسه اسکی و سایر خدمات را از دست ندهید. در مدرسه اسکی 20 مربی حاذق و حرفه ای اماده اموزش به شما و همراهانتان هستند تا از ورزش های برفی بیشتر بهره مند شوید. برای ان دسته از عزیزان که اسکی را به صورت مبتدی انجام می دهند و هنوز اماتور هستند شیب پاپایی فرصتی را فراهم می اورد تا خود را محک زده و پا در این گستره 80 هکتاری بگذارند.

برای اسکی در ایران کجا بریم؟

همانطور که مشاهده کردید می توان در بهترین پیست های برفی ایران لحظات ناب و بی نظیر ی را تجربه کرد ک هشاید فرصت استفاده از چنین خدماتی در دیگر فصول فراهم نشود. نسیم بهشت 724 به شما همراهان عزیز همواره توصیه می کند از تک تک لحظات و اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرید و لحظه ای را به درنگ و روزمرگی نگذرانید. در سفر نه تنها می توانید هیجانات لازم را داشته باشید، بلکه هر تجربه باعث پختگی و شناخت بیشتر شما از دنیای بیرون می شود. آشنایی با اقلیم های مختلف، آداب و رسوم، آب و هوای مناسب برای سفر به شهر های مختلف، استفاده از لحظات و ثانیه های ارزشمند عمر و تمدد اعصاب دستاورد هایی است که از سفر  به شما خواهد رسید.

به امید لحظات شاد و ناب سفر  در پناه خداوند

date_range پنجشنبه 21 آذر 1398 remove_red_eye 1100 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0