{{ctrl.notification}}
خرید بلیط اتوبوس در سراسر کشور با نسیم بهشت 724

خرید بلیط اتوبوس جزو بهترین روش هایی است که افراد برای رفتن به سفر انتخاب می کنند و یکی از علت ‌هایی که بعضی از افراد اتوبوس را برای سفر های خود بیشتر می پسندند، قیمت پایین تر بلیط اتوبوس نسبت به بقیه سایر روش های مسافرتی است. بلیط اتوبوس معمولا از نرخ خاص و مشخصی پیروی می کند و به همین دلیل خرید بلیط اتوبوس، ارزان ‌و محبوب تر است که برای سفرهای بین شهری و مسیر های کوتاه انتخاب می شود. طی چند سال اخیر اتوبوس های وی آی پی VIP در بین شهر ها و داخل شهر ها بیشتر شده ، که به علت راحت بودن صندلی ‌ها و فضای بیشتری که در اختیار مسافران قرار دارد، خرید بلیط اتوبوس های VIP مورد استقبال تعداد زیادی از مسافران قرار گرفته و سفر های اتوبوسی را به مراتب راحت تر کرده است. با نسیم بهشت 724 همراه باشید.

به این نکته دقت داشته باشید که اتوبوس های VIP نسبت به اتوبوس های معمولی قیمت بالاتری دارند و علت این تفاوت قیمتف کیفیت بیشتر طی مسیر است در این اتوبوس ها است. در حال حاضر شرکت ‌های مسافربری مختلفی وظیفه سیر و سفر و حمل و نقل مسافران را در بین شهرهای مختلف بر عهده دارند.

خرید ارزان بلیط اتوبوس در مشهد

مزایای خرید آنلاین بلیط اتوبوس

همانطور که گفته شد یک نمونه از مهم ‌ترین مزیت‌ های سفر با اتوبوس، ارزان بودن بلیط اتوبوس نسبت به سایر وسایل نقلیه و پوشش سراسری مسیرهای بین شهری می باشد. علاوه بر آن، ساعت های حرکت اتوبوس نسبت به سایر وسایل نقلیه تنوع بیشتری دارد. البته این کار مزیت های دیگری هم دارد که از دیگر مزایای خرید آنلاین بلیط اتوبوس می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان خرید بلیط زودتر از موعد سفر برای مسافران
  2. انتخاب دقیق ساعت حرکت بدون نیاز به حضور فیزیکی در ترمینال برای خرید بلیط
  3. امکان مشاهده و مقایسه اتوبوس ‌ها برای یک مسیر مشخص در زمان مورد نظر
  4. مشاهده قیمت بلیط اتوبوس برای مسیر های مختلف
  5. انتخاب صندلی دلخواه
  6. خرید آسان در زمان‌ های پرسفر
  7. پرداخت آنلاین هزینه
  8. صرفه جویی در وقت و هزینه

خرید بلیط اتوبوس VIP از نسیم بهشت 724

چنانچه برای سفر نیاز به خرید بلیط اتوبوس VIP دارید و تصور می کنید که قیمت این بلیط ها گران تر از قیمت مد نظر شما است باید بگوییم که علت این اختلاف قیمت مزایایی است که این اتوبوس ها نسبت به اتوبوس های معمولی دارند. اگر سفری که در پیش دارید طولانی است و می‌خواهید خستگی راه کمتر شود بهتر است اتوبوسی انتخاب کنید که شرایط رفاهی مناسب و ایده آلی را برای شما فراهم آورد. همانطور که اشاره شد به این اتوبوس ‌ها که امکانات رفاهی بالایی دارند و از سفر با آن ها نهایت لذت و آرامش را تجربه می کنید، اتوبوس‌های VIP گفته می ‌شود.

خرید ارزان بلیط اتوبوس vip نسیم بهشت 724

مزایای سفر با اتوبوس های VIP

از جمله امکانات اتوبوس‌ های VIP می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دارا بودن صندلی ‌های تختخواب ‌شو برای استراحت در هنگام سفر
  2. مناسب بودن ارتفاع صندلی حتی برای افراد قد بلند
  3. پذیرایی با وعده غذایی سرد یا گرم یا پکیج‌ های تغذیه
  4. سیستم سرمایش و گرمایش استاندارد متناسب با آب و هوا
  5. امکان تماشای فیلم سینمایی در طول مسیر

چرا سفر با اتوبوس را پیشنهاد می کنیم؟

پس با توجه به مواردی که تاکنون گفته شد خیلی راحت می توانید به این پرسش پاسخ دهید که چرا برای سفر اتوبوس را انتخاب کنیم؟

  • مهم‌ ترین ویژگی مثبت در این مسیر اقتصادی ‌بودن آن است. مخصوصا برای افرادی که مجبورند دائم در سفر باشند و هزینه خرید بلیط هواپیما و قطار برایشان مقرو نبه صرفه نیست. مثل کارمندان و دانشجویان و افرادی از این قبیل که دائم در راه به سر می برند. می ‌توانید با صرف هزینه های بسیار کم به مقصد مورد نظرتان سفر کنید.
  • برخی افراد در سفر های هوایی دچار استرس می شوند، ترس از ارتفاع و سقوط، بیماری های خاص یا قلبی و غیره دارند. برخی دیگر سفر با قطار را به علت پرسر و صدا بودن نمی پسندند که آرامششان را به هم می ریزد. برای این قبیل افراد، اتوبوس بهترین انتخاب ممکن است.
  • همه شهرها ایستگاه راه آهن یا فرودگاه ندارند، اما قطعا پایانه مسافربری یا مکانی مشخص برای مسافرگیری اتوبوس ها دارند که سفر با اتوبوس به بیشتر شهر های ایران امکان پذیر است.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس با کمترین قیمت از نسیم بهشت 724

با توجه به موارد فوق و تعدد اتوبوس ها، ساعت های حرکت اتوبوس‌ ها بسیار متنوع است و کار مسافران را در انتخاب راحت کرده است. در بسیاری از مسیر های پرتردد هر نیم‌ ساعت حداقل یک اتوبوس به مقاصد مختلف حرکت می‌ کند که می ‌توانید با توجه به ساعتی مورد نظر خرید بلیط اتوبوس را داشته باشید.

  • هنگامی که خرید اینترنتی بلیط اتوبوس را از طریق وب ‌سایت انجام می دهید، در مورد شرکت هایی که برای مسافران بیمه در نظر گرفته ‌اند، این بیمه مسافران را تنها برای مشخصاتی که در سیستم وارد می ‌شود لحاظ می کند. و اگر مشخصات شخص مغایر با مشخصات سیستمی باشد در صورت بروز هرگونه حادثه ای، فرد آسیب دیده نمی تواند از خدمات بیمه استفاده کند زیرا بیمه تنها به فردی مشخصات او در بلیط و سیستم ثبت شده باشد تعلق می گیرد.

میزان بار مجاز در سفر با اتوبوس

برای اینکه بتوانید با اتوبوس به مقصد مورد نظر راحت تر سفر کنید، باید میزان بار مجاز در اتوبوس را مد نظر قرار بدهید، چون اتوبوس مانند قطار و هواپیما جایگاه زیادی برای حمل بار ندارد و باید با توجه به میزان فضایی که در اتوبوس مورد استفاده تمامی مسافران است، میزان بار خود را تعیین کنید. هر مسافر اجازه دارد نهایتاً یک چمدان و کیف دستی همراه داشته باشد و در صورتی که میزان بار بیشتری در اختیار دارید می‌توانید با شرکت اتوبوسرانی مورد نظر تماس بگیرید و از آنها اطلاعات لازم برای میزان بار مجاز برای سفر با اتوبوس را دریافت کنید.

خرید ارزان بلیط  اتوبوس از نسیم بهشت 724

صدور فوری بلیط در زمان خرید آنلاین بلیط اتوبوس

از جمله سوالاتی که معمولاً برای افرادی که خرید آنلاین بلیط اتوبوس را انجام می‌دهند پیش می ‌آید آن است که دقیقا چه مدت بعد از خرید آنلاین بلیط اتوبوس، صندلی مورد نظرشان رزرو می‌شود؟ در پاسخ به سوال این افراد باید بگوییم که این کار به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود و بلافاصله بعد از اینکه فرآیند خرید تکمیل می ‌شود و هزینه بلیط اتوبوس را پرداخت می کنید، صندلی به شما اختصاص داده می شود و نیازی به نگرانی از این بابت نخواهد بود.

خرید ارزان بلیط اتوبوس از نسیم بهشت 724

خرید ارزان بلیط اتوبوس به مقاصد مختلف

برای خرید ارزان بلیط اتوبوس باید این نکته را در نظر داشته باشید که برای اطلاع از شرایط تخفیف بلیط ها، باید به سایت های معتبر فروش بلیط اتوبوس مراجعه کنید تا از این تخفیفات آگاه شوید و بتوانید در زمان مشخص خرید خود را انجام دهید. خرید ارزان بلیط اتوبوس با توجه به نوع اتوبوس و زمان سفر دارد که اتوبوس های مختلف در ماه های مختلف سال ممکن است با کاهش یا افزایش قیمت بلیط خدمات را به مسافران ارائه نمایند. اما در کل قیمت خرید بلیط اتوبوس از میزان ثابتی در سراسر کشو با توجه به مقاصد مختلف بهره مند است که توسط سازمان اتوبوس رانی ارائه می شود.

روش های خرید بلیط اتوبوس از نسیم بهشت 724

برای خرید بلیط اتوبوس از نسیم بهشت 724 می توانید به دو روش زیر عمل کنی:

  1. یکی از روش هایی که از قدیم تا به کنون انجام می شود، خرید بلیط اتوبوس از آژانس‌ها و پایانه ‌های مسافربری می باشد. در این روش می توانید به صورت مستقیم به پایانه‌ های مسافربری مراجعه کنید و بلیط های خود را تهیه کنید. مراجعه حضوری به آژانس ها می تواند وقت زیادی را بطلبد، خصوصاً در شهرهای شلوغ که ممکن است ساعت ها پشت ترافیک بمانید تا خودتان را به یک آژانس مسافربری برسانید و بلیط سفر مورد نظر خود را تهیه کنید.
  2. اما روش دیگری که برای خرید بلیط اتوبوس وجود دارد این است که شما خرید اینترنتی بلیط اتوبوس را انجام دهید که در وقت و انرژی بسیار صرفه جویی خواهد شد. خرید اینترنتی بلیط اتوبوس مزایای بسیار دارد که از جمله آنها می ‌توان به این قضیه اشاره کرد که در خرید اینترنتی اجازه دارید که مدل اتوبوس و قیمت ‌ها را ببینید و حتی جایگاه صندلی خود در اتوبوس را با دیدن تصویر اتوبوس مشاهده کنید و متوجه می شوید که چه تعداد از مسافران بانوان ، چه تعداد آقا هستند، کدام صندلی ها توسط چه جنسیتی خریداری شده و می توانید با این روش بهترین نوع خرید بلیط اتوبوس را داشته باشید.

 بعضی از شرکت های مسافربری برای تشویق بیشتر مسافران و سرویس ‌دهی بهتر به آنها، طرح های تشویقی مثل شام یا ناهار رایگان یا حتی اینترنت پرسرعت رایگان را برای مسافران قرار داده اند که مسافران می ‌توانند در طول مسیر خود از آنها بهره ببرند و با این کار مسافران را تشویق به خرید بلیط اتوبوس می کنند.

خرید بلیط اتوبوس ارزان قیمت از نسیم بهشت 724

مزایای خرید بلیط اتوبوس از نسیم بهشت 724

  1. زمانی که تصمیم به خرید بلیط اتوبوس از طریق اینترنت گرفتید، وارد سایت نسیم بهشت 724 شوید و مبدا و مقصد را تعیین کنید و تاریخی که تصمیم دارید در آن سفر کنید را مشخص کنید و با تعیین جنسیت و مشاهده صندلی ‌های خالی می توانید تعداد صندلی ها را با قیمتی که در سایت درج شده است خریداری کنید.
  2. بعد از اینکه بلیط را خریداری کردید، شماره پیگیری ارائه می شود که می توانید قبل از اینکه وارد اتوبوس شوید با استفاده از این شماره پیگیری، صندلی ها به شما تحویل داده می شود و یا بلیط های اتوبوس شما توسط پایانه مسافربری برای شما پرینت گرفته می ‌شود که این عمل با استفاده از شماره رهگیری انجام می گردد.
  3. یکی دیگر از مزیت های خرید اینترنتی بلیط اتوبوس این است که خیلی از شرکت ‌های مسافربری برای افرادی که خرید اینترنتی انجام می ‌دهند تخفیفات ویژه ای در نظر می گیرند و شما با خرید اینترنتی می توانید از این تخفیف ها بهره مند شوید.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس به راحتی آب خوردن انجام می شود و نیازی نیست که سطح علمی شما در دانش کامپیوتر بالا باشد. می توانید با استفاده از تلفن همراه و یا رایانه متصل به اینترنت در هر کجا که هستید خرید اینترنتی بلیط اتوبوس را انجام دهید. خرید بلیط اتوبوس در سراسر کشور با نسیم بهشت می تواند تجربه یک سفر خوب را برای شما به ارمغان آورد و این خرید آسان را برای همیشه در ذهن شما حک کند.

 

نسیم بهشت 724 به عنوان برترین سایت فروش بلیط هواپیما و فروش بلیط اتوبوس افتخار ان را دارد که شما را در خرید ارزانترین بلیط های اتوبوس همراهی کند. و برای اغلب روزها و شهرهای کشور، بلیط اتوبوس در این سایت فراهم آمده تا شما مسافران گرامی بتوانید بلیط خود را به صورت اینترنتی در کمترین زمان ممکن خریداری نمایید.

 یکی دیگر از ویژگی های مهمی که خرید اینترنتی بلیط اتوبوس با نسیم بهشت 724 دارد، استفاده از وب سایت اینترنتی است که می توانید در صورت منصرف شدن از سفر ، روند استرداد بلیط را طی کنید و با کم شدن درصد کمی از پول بلیط، می توانید بلیط را یا به تاریخ دیگری موکول کرده و یا کلا خرید خود را لغو کنید و هزینه خرید بلیط را پس بگیرید.

همانطور که گفتیم با استفاده از خرید اینترنتی بلیط اتوبوس می توانید صندلی تان را تعیین کنید و با اینکار دیگر نگران این نخواهید بود در طول سفری که در پیش دارید در جای نا مناسب قرار بگیرید و خودتان صندلی دلخواهتان را تعیین می کنید و چون در سایت امکان مشاهده چیدمان صندلی های اتوبوس وجود دارد خیلی راحت می توانید خریدتان را انجام دهید.

  1. مزیت مهم دیگری که در خرید اینترنتی بلیط اتوبوس وجود دارد آن است که به شما یک کد پیگیری داده می ‌شود و یا شماره بلیط برای شما پیامک می ‌شود که با اینکار دیگر نیازی نیست که بلیط شما چاپ شود. این روند در وقت صرفه جویی می کند و به حفظ سلامت شما و طبیعت کمک می کند.

همچنین جهت رفاه حال مسافران، نسیم بهشت 724 اپلیکیشن خرید بلیط را هم برای گوشی های هوشمند مختلف ارائه نموده است  که می توانید با دانلود اپلیکیشن نسیم بهشت 724 این برنامه را روی تلفن همراه خود داشته باشید تا خرید بلیط هواپیما یا اتوبوس را به آسانی و در کمترین زمان به سرعت انجام دهید.

date_range چهارشنبه 01 آبان 1398 remove_red_eye 1480 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0