{{ctrl.notification}}
معرفی خدمات شرکت هواپیمایی ایران ایر تور در نسیم بهشت 724

شرکت هواپیمایی ایران ایر تور از معتبرترین شرکت های هواپیمایی در ایران است که از سال 1351 با هدف توسعه گردشگری و سفرهای زیارتی و برگزاری تورهای داخلی و خارجی تاسیس شده است. قطب اصلی شرکت هواپیمایی ایران ایر تور، شهر مشهد می باشد و جزو ایرلاین های محبوب در بین مسافران است که برای خرید ارزان بلیط هواپیما مورد توجه قرار گرفته است. این شرکت هواپیمایی از طریق آسمان شهر مشهد با ۱۳ مرکز از استان های دیگر ایران می توان ارتباط مستقیم هوایی داشت. می توانید خرید بلیط هواپیمایی ایرلاین ایران ایر تور را از نسیم بهشت 724 بصورت حضوری و اینترنتی داشته باشید. نسیم بهشت 724 در این مقاله به معرفی خدمات شرکت هواپیمایی ایران ایر تور می پردازد، تا اطلاعات بیشتری در این زمنیه در اختیارتان قرار دهد.

خرید ارزان قیمت بلیط هواپیما نسیم بهشت 724

آشنایی با ایرلاین ایران ایر تور

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور از تهران، شیراز، مشهد، تبریز، اصفهان، اهواز، بندرعباس و آبادان به مقصد شهرهایی مانند: کاشان، سنندج، بیرجند، سبزوار، چابهار و پرواز دارد. جالب است بدانید که بعد از وقوع حوادث دلخراشی که شرکت های هواپیمایی مختلف در چند سال اخیر متحمل شدند، این شرکت سعی در افزایش ایمنی داشته و ایمنی را بعنوان اصلی ترین اولویت خود قرار داده است.

ایرلاین ایران ایر تور، با اجرای دقیق دستورالعمل ها و استانداردهای هواپیمایی موفق به اخذ گواهینامه ی IOSA و عضویت در یاتا شده است و اکنون جزء ۵ ایرلاین برتر ایران قرار دارد. اولین فعالیت پروازی ایران ایر تور از سال 1371 آغاز شد، از همان ابتدا شهر مقدس مشهد به‌ عنوان مرکز فعالیت‌ های این شرکت در نظر گرفته شد. با آغاز به کار خطوط پروازی ایران ایرتور، مسیر ارتباط هوایی شهر مشهد با 13 مرکز استان کشور برقرار شد. علاوه بر آن شرکت هواپیمایی ایران ایرتور مسئول برگزاری 55 % از پروازهای حج عمره و حج تمتع را هم برعهده دارد.

مسیرهای پروازی ایرلاین ایران ایر تور

  • آبادان (فرودگاه آبادان)
  • اهواز (فرودگاه اهواز)
  • عراق (فرودگاه بین‌المللی بغداد)
  • بندرعباس (فرودگاه بین‌المللی بندرعباس)
  • بوشهر (فرودگاه بوشهر)
  • بندر چابهار (فرودگاه کنارک)
  • دزفول (فرودگاه دزفول)
  • امارات متحده عربی (فرودگاه بین‌المللی دبی)
  • اصفهان (فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان)
  • کرمانشاه (فرودگاه کرمانشاه)
  • مشهد (فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌ نژاد)
  • رشت (فرودگاه سردار جنگل رشت)
  • ساری (فرودگاه دشت ‌ناز ساری)
  • شیراز (فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز)
  • تبریز (فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز)
  • تهران (فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و فرودگاه بین‌المللی مهرآباد)
  • ارومیه (فرودگاه بین‌المللی شهید باکری)
  • یزد (فرودگاه شهید صدوقی)
  • زاهدان (فرودگاه بین‌المللی زاهدان).

قوانین حمل بار در  هواپیمایی ایران ایرتور

  • در پروازهای داخلی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در بخش پروازهای کلاس اکونومی، میزان بار مجاز رایگان برای هر مسافر ۲۰ کیلوگرم می باشد.
  • این مقدار برای پروازهای خارجی ایران ایر تور، برای هر مسافر ۳۰ کیلوگرم می باشد.
  • مقدار بار رایگان برای کودکان زیر دو سال نیز در مسیرهای داخلی و در مسیرهای خارجی، برابر با ۱۰ کیلوگرم بار به اضافه ی ۱ کالسکه ‌ی کاملا تاشو است.
  • همچنین مسافران ناتوان و معلول هم اجازه دارند در کنار بار مجاز، یک صندلی چرخ‌ دار معمولی که بدون باطری باشد را به همراه وسیله‌ ی دیگری که برای حرکت به آن نیاز دارند، تا حداکثر ۲۰ کیلوگرم همراه خود داشته باشند.
  • هر مسافر اجازه دارد علاوه بر میزان بار مجاز رایگان، ۱ عدد ساک کوچک بدون پرداخت اضافه‌ بار با خود به داخل کابین هواپیما ببرد. اما با این شرایط که آن را در جایگاه بالای سر مسافر و یا زیر صندلی قرار دهد.
  • ابعاد ساک دستی نباید بیش از ۱۱۵ سانتی ‌متر و وزن آن نباید بیش از ۵ کیلوگرم باشد.

خرید بلیط هواپیما از نسیم بهشت 724

 قوانین و مقررات هواپیمایی ایران ایرتور

مسافرانی که خرید بلیط هواپیمای ایران ایر تور را برای سفر انتخاب می کنند باید توجه داشته باشند در کنار تمام خدمات و سرویس های با کیفیتی که این شرکت هواپیمایی برای مسافران فراهم کرده است. شرایط و قوانین تعیین شده کمک می کند مسافران با اطلاع و آگاهی از آن ها سفر مطمئن تر و ایمن تری را تجربه کنند.

  1. مسافران گرامی توجه داشته باشند که حداقل 2 ساعت قبل از پروازهای داخلی و 3 ساعت قبل از پروازهای بین ‌المللی در فرودگاه حضور داشته باشند.
  2. اگر مسافری بخواهد بلیط دو پرواز متوالی از شرکت هواپیمایی ایران ایرتور را تهیه کند، باید برای همه ی پروازهای داخلی حداقل 3 ساعت و برای پروازهای بین ‌المللی حداقل 8 ساعت بین رسیدن پرواز اول به مقصد و حرکت پرواز دوم فاصله‌ی زمانی در نظر بگیرد. مسئولیت این بخش از سفر بر عهده ی مسافر خواهد بود.
  3. شرکت هواپیمایی ایران ایرتور مجاز است از فروش بلیط و ارائه‌ی خدمات به مسافری که سوء رفتار اثبات شده در پروازهای قبلی این شرکت و یا دیگر شرکت ‌های حمل و نقل هوایی دارد، خودداری کند.

شرایط استرداد بلیط در هواپیمایی ایران ایر تور

  • ممکن است برای بسیاری از مسفران این اتفاق رخ داده باشد که بلیطی از قبل خریداری کرده اند و به علت تغییر شرایط یا هر عامل دیگری مجبور به کنسلی شوند. هواپیمایی ایران ایرتور برای این شرایط قوانین خاصی در نظر گرفته است که بهتر است از آن اطلاع پیدا کنید.
  • انصراف مسافر از پرواز به هر دلیلی، شامل هزینه ای تحت عنوان جریمه‌ی استرداد می‌ شود و میزان مبلغ این جریمه نیز با توجه به تعداد روز باقیمانده و با توجه به کلاس پرواز متفاوت خواهد بود. چنانچه مسافری خرید بلیط هواپیما را از نسیم بهشت 724 دانجام داده باشد و سفر خودر را به هر دلیلی کنسل نماید می تواند به پنل استرداد بلیط در وب ‌سایت نسیم بهشت 724 مراجعه کرده، درخواست کنسلی و استرداد را دهد.
  • در صورت استرداد بلیط، مبلغ استردادی بعد از کسر وجه جریمه به حساب کارت بانکی مسافر برگردانده می شود. در رابطه با رزرو های گروهی بالای ۹ نفر از یک تاریخ و شماره پرواز هم باید این مورد را بدانید که در این شرایط، بلیط ها غیر قابل استرداد خواهند بود و حتی اگر درخواست استرداد دهند مبلغی به مسافر برگردانده نمی شود. اما به ازای هر 9 رزرو، 1 رزرو بدون جریمه، می ‌تواند اطلاعات مسافر را اصلاح کند.

 

اطلاعات خرید بلیط ایران ایرتور

اطلاعات مسافر

چنانچه تصمیم به خرید بلیط هواپیمایی ایران ایر تور از نسیم بهشت 724را داشته باشید باید در زمان خرید بلیط هواپیما، اسم مسافر به صورت صحیح با حروف انگلیسی و فارسی و کد ملی در فرم وارد شود و مسئولیت هر گونه مغایرتی بر عهده ی مسافر خواهد بود.

انتخاب رده سنی مسافران

برای خرید بلیط هواپیمایی ایران ایر تور  وارد کردن دقیق سن مسافر بسیار اهمیت دارد و در سازمان هوایی کشور سه رده ی سنی برای مسافران با سه نرخ مختلف در نظر گرفته شده است:

  1. نوزاد: مسافرین رده سنی کمتر از 2 سال نوزاد هتند. این مسافران بدون صندلی یا "NO SEAT" بوده و در پرواز به صندلی به نوزادان تعلق نمی‌گیرد. بلیط هواپیمای نوزادان با بلیط افراد بزرگسال صادر می شود.
  2. کودک: مسافرین با سن بین 2 تا 12سال سن تمام کودک هستند. کودک بدون همراه فقط با شرط تکمیل فرم کودک در فرودگاه و امضا توسط ولی و قیّم قانونی، با ارائه‌ی وکالت نامه‌ی رسمی از طرف ولی یا قیّم به شخص ثالث انجام خواهد شد.
  3. بزرگسال: مسافرین با سن بیش از 12 سال سن بزرگسال هستند. در صورت اشتباه وارد کردن رده‌ی سنی، از سوار شدن مسافر به هواپیما جلوگیری می شود. نرخ بلیط کودک، معادل 75% درصد نرخ خالص بزرگسال و نرخ نوزاد معادل 10% درصد نرخ بلیط بزرگسال است.

نکات مهم در زمان ثبت اطلاعات و صدور بلیط

  • برای خرید بلیط هواپیمایی ایران ایرتور از نسیم بهشت 724 می توانید با کارت ‌های بانکی عضو شبکه‌ی شتاب خرید خود را انجام دهید. بعداز انجام پرداخت و تایید آن، خرید بلیط قطعی و صادر می شود. اطلاعات بلیط از طریق پیام کوتاه و ایمیل به خریدار ارسال می گردد.
  • در وارد کردن کد ملی مسافر دقت داشته باشید.
  • در پروازهای خارجی پاسپورت مسافران باید از شروع سفر دارای حداقل 6 ماه اعتبار باشد.
  • مسئولیت صحت اطلاعات و اعتبار مدرک ویزا و گذرنامه در پروازهای خارجی بر عهده‌ی مسافر است.
  • همراه داشتن مدارک احراز هویت از جمله کارت ملی (پروازهای داخلی)، گذرنامه (در پروازهای خارجی) و روادید (در صورت نیاز) برای صدور کارت پرواز الزامی است.

رزرو بلیط های متوالی در هواپیمایی ایران ایرتور

اگر مسافری بخواهد بلیط دو پرواز متوالی هواپیمایی ایران ایرتور را تهیه کند، باید برای تمامی پروازهای داخلی حداقل 3 ساعت و پروازهای بین‌المللی حداقل 8 ساعت بین رسیدن پرواز اول به مقصد و حرکت پرواز دوم فاصله‌ی زمانی در نظر بگیرد. در صورت عدم رعایت این فاصله ی زمانی در هنگام خرید آنلاین، مسئولیت هرگونه خسارت به عهده‌ی شخص مسافر خواهد بود.

خرید بلیط هواپیما داخلی ارزان قیمت با نسیم بهشت 724

خرید بلیط هواپیمایی ایران ایر تور از نسیم بهشت 724

بر اساس گزارشات، ایران ایر تور در دی ماه سال 1396 به عنوان کم تاخیرترین ایرلاین ایرانی شناخته شد. می توان این نکته را از افتخارات ایران ایر تور دانست. برای خرید بلیط هواپیمایی ایران ایر تور با بهره مندی از امکانات و خدمات رفاهی مطلوب، تجربه ی یک سفر بی نظیر و امن را تا همیشه به یاد خواهید داشت. می توانید خرید ارزان بلیط هواپیمای ایران ایر تور را به راحتی از نسیم بهشت 724 به صورت انلاین در تمام روزهای سال حتی ایام تعطیل انجام دهید. مشاوران و کارشناسان فروش بلیط نسیم بهشت 724 بصورت انلاین در خدمت مسافران خواهند بود تا هر گونه سوال و درخواستی را پاسخگو باشند. نسیم بهشت 724 برای یک سفر مطمئن و ایمن تا مقصد شما را همراهی خواهد کرد.

date_range پنجشنبه 16 آبان 1398 remove_red_eye 2248 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0