{{ctrl.notification}}
تسهیلات مسافرتی ویژه نسیم بهشت 724

سفر یکی از تفریحات محبوب و پرطرفدار محسوب می شود که بعد از روزهایی پر کار و پرترافیک، قوای رفته را می توان باز گرداند و جانی دوباره تازه کرد. اما رفتن به سفر برای شماری از افراد بنا به دلایل مالی مشکل است و گاه بخاطر نبود بودجه از سفر صرف نظر می کنند. اگر قصد سفر دارید و به دلیل هزینه های آن، از رفتن صرف نظر کرده اید، نسیم بهشت 724 پیشنهاد می کند از تسهیلات و خدماتی که برای خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس وغیره ارائه می دهد استفاده کنید تا یک سفر به یادماندنی و رویایی را تجربه کنید. برای آشنایی با این تسهیلات مسافرتی نسیم بهشت 724 این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

تسهیلات خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس  مسافرین نسیم بهشت 724

 آژانس مسافرتی نسیم بهشت 724 درصدد است راهی آسان برای سفرهای هوائی و زمینی ارائه نماید تا مسافران با کمترین قیمت و بیشترین تنوع در بلیط های داخلی و خارجی به صورت آنلاین بتوانند به آسانی خرید نمایند لذا تسهیلات ذیل را برای مسافران قرار داده است :

  • خرید آنلاین با اپلیکیشن اندروید و ios و لینک مستقیم برای مخاطبان
  • ثبت شماره موبایل به عنوان نام کاربری و مشاهده کلیه گردش ها و تراکنش ها
  • پشتیبانی 24 ساعته و جایگزین نمودن پروازهای دیگر در مواقع کنسلی و تاخیر بیش از دو ساعت
  • کنسلی آنلاین و واریز وجه مسافران در همان روز
  • تخفیف ویژه در اولین خرید با نصب اپلیکیشن و تخفیفات در خریدهای بعدی به همراه هدیه شارژ تلفن همراه در تمامی خریدها

تسهیلات ویژه مسافرت نسیم بهشت 724

تسهیلات خرید بلیط نسیم بهشت 724 به مسافران کمک می کند برای یک سفر دوست داشتنی، دیگر نگران هزینه های سفر نباشند. به راحتی با توجه به موارد فوق هزینه بلیط های هواپیما، اتوبوس و قطار خود را خریداری کنند. برای رفتن به سفری مقرون به صرفه در سفرهای داخلی و خارجی نسیم بهشت 724 به شما پیشنهاد می دهد از تور های مسافرتی استفاده کنید زیرا تورهای پکیجی علاوه بر هزینه پایین رفت و برگشت امکان رزرو هتل های باکیفیت را پیشنهاد خواهد داد. اگر قصد سفر به هر مقصد گردشی دارید به سایت نسیم بهشت 724 مراجعه کنید و تورهای داخلی و خارجی ارائه شده را بررسی کنید. توجه به خدمات ارائه شده مانند اقامت در هتل، بیمه، گشت شهری و غیره می تواند در انتخاب تور کمک بزرگی به شما بکنند.

خرید تور ارزان قیمت از نسیم بهشت 724

همچنین برای کاهش بیشتر در هزینه های تور و بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس به خرید های لحظه آخری توجه داشته باشید. تورها و بلیط های لحظه آخری با داشتن تمامی امکانات با تخفیف بین 10 تا 50 درصدی ارائه می شود. اگر قصد خرید تور لحظه آخری را دارید به خاطر داشته باشید این نوع تور در بازه نزدیک به زمان اجرای کاهش قیمت خواهد داشت که به دلیل قیمت پایین و نزدیکی به زمان سفر  به سرعت به فروش می رسد. اگر تور لحظه آخری را خریداری کرده باشید تا زمان شروع تور دو یا سه روز بیشتر فرصت ندارید پس چمدان های خود را ببندید و منتظر اجرای تور باشید.

خرید ارزان بلیط هواپیما از نسیم بهشت 724

اگر می خواهید در سفرهای داخلی و خارجی خرید ارزان بلیط هواپیما را داشته باشید می توانید بلیط لحظه آخری و یا بلیط چارتری را برای سفر خود انتخاب کنید. بلیط لحظه آخری هواپیما مانند تور لحظه آخری در بازه زمانی نزدیک به پرواز با کمترین قیمت ارائه می شود. بلیط چارتری هواپیما از دسته بلیط های معتبر و ارزان محسوب می شود که گاهی به دلیل کاهش سفرها با تخفیف بالایی ارائه می شود.

خرید ارزان بلیط قطار و اتوبوس از نسیم بهشت 724

بلیط قطار و اتوبوس نیز گاهی چند ساعت قبل از حرکت با تخفیف به مسافران ارائه می شود. اگر ناگهان مجبور به سفر با هواپیما، قطار و اتوبوس شدید پیش از خرید بلیط به دنبال بلیط هایی باشید که با قیمت پایین به فروش می رسند. البته اگر از تسهیلات فوق العاده و بسیار مناسب آژانس مسافرتی نسیم بهشت 724 که در این بخش ذکر شد برای سفر خود استفاده کنید می توانید سفر آرامش بخش و دلنشین خود را بدون هیچ گونه دغدغه ای شروع کنید. برای اطلاعات بیشتر از تسهیلات خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس از نسیم بهشت 724 برای سفرهای داخلی و خارجی با خدمات پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

تسهیلات اقساط ویژه تورهای مسافرتی نسیم بهشت 724

آژانس مسافرتی نسیم بهشت 724 درصدد است راهی آسان برای سفر مسافران و گردشگران ایرانی که می خواهند سفر داخلی و یا خارجی مفرحی را تجربه کنند فراهم کند تا با هر شرایط و بودجه ای قادر به سفر به مقصد دلخواه باشند. ما با ایجاد اقساط و تسهیلات ویژه تور های داخلی و خارجی سفری راحت را برایتان رقم زده ایم که به شرح زیر است :

  • حداکثر میزان تسهیلات جهت تورهای داخلی 70 درصد و تورهای خارجی 30 درصد مبلغ تور می باشد.
  • مدت باز پرداخت اقساط 2 الی 6 ماهه با محاسبه کارمزد 2 درصد به ازای هر ماه امکان پذیر می باشد.
  • صادر کننده چک های اقساطی الزاماً باید یکی از مسافران یا اقوام درجه یک ایشان باشند.
  • فیش حقوقی کارمندان دولت و یا جواز کسب جهت تایید چک ها ارائه و تنظیم می گردد.
  • هر مسافر جهت استفاده تسهیلات ثانویه می بایست اقساط تور اول خود را تسویه نماید.
  • ارائه اصل و پرینت گردش سه ماهه اخیر حساب صادرکننده چک با مهر بانک الزامی است.
  • تاییدیه حساب بانکی مسافر قبل از عقد قرار داد به وسیله واحد مالی شرکت الزامی است.
  • کلیه خدمات برای مسافران در کل کشور ارائه می گردد و مدارک از طریق پست ارسال می شود.

خرید تور ارزان قیمت از نسیم بهشت 724

همان طور که گفتیم سفر با تور، تجربه یک گردش مقرون به صرفه را برایتان خواهد داشت که در هزینه های رفت و برگشت و هزینه های مربوط به اقامت به طور چشمگیری کاهش را خواهید دید. از آن جایی که همه هتل ها و ایرلاین ها با آژانس مسافرتی نسیم بهشت 724 قرارداد همکاری دارند به همین منظور قیمتی که در تور ها ارائه می شود تخفیفی است که در این قرارداد قید شده است. تورهای لحظه آخری با تخفیف خوبی ارائه می شود اما بسیاری از مسافران برنامه منعطفی ندارند که بتوانند در زمانی که تور لحظه آخری به فروش می رسد، سفر بروند. برای این دسته از افراد استفاده از تسهیلات و اقساط تور نسیم بهشت 724 مناسب ترین گزینه برای سفر است.

با گرفتن این تسهیلات می توانید هزینه سفر را ماهیانه پرداخت کنید و در کمتر از شش ماه هزینه سفر را با اقساطی مناسب پرداخت کنید. برای آن که با تسهیلات تور به طور کامل آشنا شوید بهتر است به سایت نسیم بهشت 724 و یا به صورت حضوری به دفتر آژانس مراجعه کنید و با کمک مشاوران مجرب و حرفه ای آژانس از شرایط و امکانات تسهیلات تور مطلع شوید و تور مورد نظر خود را متناسب با بودجه در نظر گرفته شده تهیه کنید. به شما این اطمینان را می دهیم با گرفتن تسهیلات می توانید سفر دلخواه و خاطره انگیزی را تجربه کنید و در سال های آتی نیز برنامه سفر خود را بدین گونه انجام دهید. آژانس مسافرتی نسیم بهشت 724 تمام سعی خود را می کند تا مسافران از امکانات با کیفت و مطمئنی در سفر راحت و آسوده بهره مند شوند.

تسهیلات و اقساط ویژه سازمان ها، ارگان ها، موسسات، شرکت ها و امور رفاهی کلیه شرکت ها

آژانس مسافرتی نسیم بهشت 724 برای آن که مخاطبان خود را با امکانات و خدمات همه جانبه همراهی کند برای سازمان، ارگان، موسسه و شرکت ها تسهیلات مسافرتی ویژه ای در نظر گرفته تا بتوانند همراه با خانواده سفرهای ایده آلی را تنظیم کنند و به سفر بروند و لحظات رویایی و زیبایی را تجربه کنند.

  • با عقد قرار داد با شرکت ها و موسسات طبق توانایی پرسنل و توافق با شرکت های مذکور با در دست داشتن معرفی نامه و فیش کسر از حقوق اقدام به ارائه تسهیلات سفر می نماییم.
  • در حال حاضر  ارگان هایی به طور مثال آموزش و پرورش برای خرید تورهای داخلی 30 درصد به صورت نقد توسط مسافران پرداخت و الباقی طی چهار قسط بدون محاسبه کارمزد از تسهیلات سفر تورهای نسیم بهشت 724 استفاده می نمایند. از نظر قیمت نیز با کمترین قیمت ها در بازار محاسبه و بر ای شرکت های بزرگ اعزام نیرو از طرف این آژانس به محل رفاهی آن شرکت انجام و تسهیلات در همان مکان انجام می پذیرد. و در خصوص بلیط ها نیز به صورت اعتباری برای شرکت ها انجام شده و به فروش می رسد.

خرید تور ارزان با تسهیلات مسافرتی نسیم بهشت 724

اگر شما هم کارمند هر یک از ارگان ها و سازمان هایی که با این آژانس مسافرتی نسیم بهشت 724 قرارداد دارند هستید حتماً از این تسهیلات ویژه استفاده کنید. برای آن که بتوانید از لیست شرکت ها و سازمان ها اطلاع یابید به سایت مراجعه کنید و یا با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرماید و اطلاعات مورد نیاز را دیافت کنید. توجه داشته باشید این دسته از تسهیلات طوری در نظر گرفته شده که کارکنان بتوانند در اقساط مناسب و منطقی، هزینه سفر را پرداخت کنند. پیشنهاد می کنیم این بخش از تسهیلات را با دقت بررسی کنید تا از امکانات شگفت انگیز آن برخوردار شوید.

تسهیلات ویژه نسیم بهشت 724 برای همکاران آژانسی

به تمامی همکاران آژانس مسافرتی نسیم بهشت 724 این مژده را می دهیم که آن ها هم می توانند از تسهیلات ویژه ای که آژانس برای آن ها در نظر گرفته استفاده کنند تا بتوانند در کار خود سود خوب و فوق العاده ای را داشته باشند. همکاری و فروش کلیه ایرلاین های داخلی و خارجی، قطار و اتوبوس ویژه دفاتر خدمات مسافرت هوایی و کلیه دفاتر فروش ارائه می شود تا همکاران بتوانند بصورت اعتباری و تا 3 درصد کمیسیون برای پروازهای داخلی را دریافت نمایند.

همکاران محترم توجه داشته که براساس مبلغ مورد نیاز اقدام به تهیه ضمانت نامه نموده و می توانند به صورت هفتگی تسویه حساب را با این شرکت انجام دهند. ضمناً برای کانترهای محترم در کلیه خریدها، شارژ هدیه تلفن همراه دریافت و از هدایای ماهانه این شرکت نیز برخوردار خواهند شد. هر آنچه که تا کنون گفته شد بخشی از تسهیلاتی است که این آژانس در اختیار همکاران خود قرار می دهد پس پیشنهاد می کنیم برای سود بیشتر در کسب و کار خود از تسهیلات  استفاده کنید راه های متنوع ارتباطی با نسیم بهشت 724 برای همکاران در نظر گرفته شده است که شامل ایمیل، تماس تلفنی، مراجعه حضوری و از بخش ارتباط با ما سایت می توانید با آژانس در ارتباط باشید و به مشاوره و راهنمایی کارمندان آژانس بهترین و مناسب ترین تسهیلات را انتخاب کنید.

آشنایی با خدمات نسیم بهشت 724

خرید بلیط با تسهیلات ویزه نسیم بهشت 724

آژانس مسافرتی نسیم بهشت 724 یکی از آژانس های برتر مسافرتی کشور است که در مشهد مقدس از سال 1388 فعالیت می کند. این آژانس سعی داشته هر آن چه که مسافران برای سفر نیاز دارند در اختیارشان قرار دهد. از امکانات این سایت می توان به خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار و اتوبوس، رزرو هتل و رزرو تور اشاره کرد که مختص به سفر های داخلی نمی باشد بلکه سفر های خارجی پرطرفدار را نیز شامل می شود. کافی است به سایت آژانس مراجعه کنید و با این امکانات بیشتر آشنا شوید و تور، هتل و بلیط دلخواهتان را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید. از دیگر امکانات این آژانس می توان به خرید آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد. همان طور که بیان شد می توانید از تسهیلات مسافرتی نسیم بهشت 724 برای سفر خود استفاده کنید این تسهیلات برای رفاه بیشتر مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده تا بدون هیچ گونه دغدغه و مشکلی سفر خود را شروع کنند. این تسهیلات و اقساط ویژه را نسیم بهشت 724 برای رفاه شما مسافران و گردشگران عزیز فراهم کرده است. بهتر است هم اکنون برای گرفتن تسهیلات سفر اقدام کنید تا هیجان انگیزترین تفریحات را تجربه کنید.

date_range سه شنبه 21 آبان 1398 remove_red_eye 1780 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0