{{ctrl.notification}}
تورهای ویژه کریسمس 2020 در نسیم بهشت 724

جشن کریسمس یکی از جشن های مهم و ویژه مسیحیان بوده که هر ساله در کشور های مختلف جشن های فوق العاده و مهیجی برگذار می شود. این فرصت بهترین زمان برای سفر به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی می باشد. پیشنهاد می کنیم برای سفری گرم و لذت بخش تور های کریسمس 2020 نسیم بهشت 724 را مطالعه کنید. تور ها   شامل امکاناتی از قبیل هتل های لوکس، پرواز با ایرلاین های مشهور، تورلیدر و غیره می باشد. اگر می خواهید جشنواره ها و فستیوال ها را در کشور های مختلف دنیا تجربه کنید تور کریسمس 2020 مناسب ترین انتخاب خواهد بود. بهترین تور های کریسمس 2020 کشورهای آسیایی و اروپایی را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

خرید تورهای ارزان قیمت کریمس 2020 در نسیم بهشت 724

تور کریسمس فرانسه

اگر تاکنون به کشور فرانسه سفر نکرده اید، اولویت سفر را تور فرانسه در کریسمس قرار دهید. پاریس پایتخت بزرگ و باشکوه فرانسه در روزهای منتهی به عید غرق در نور و رنگ می شود. این کشور یک ماه قبل بازارچه های کریسمسی را برپا می کند. اگر قصد خرید هم نداشته باشید حتماً از بازارچه ها دیدن کنید که در تمامی آن ها تزئینات زیبا و جذابی به نمایش گذاشته می شود. اگر تور کریسمس 2020 فرانسه را برای سفر تفریحی انتخاب کرده اید پیشنهاد می کنیم سوار اسب های گردان شهر شده و در شهر های فرانسه گردش کنید. این اسب ها را می توانید در میدان های بزرگ و مهم پیدا کنید. با خرید بلیط هواپیمای فرانسه در هر کجای دنیا که هستید به راحتی می توانید در این ایام خود را به جشن باشکوه سال نو میلادی فرانسه برسانید.

تور کریسمس ایتالیا

ایتالیا هم مانند فرانسه و سایر کشورهای اروپایی بازار های متعددی در عید کریسمس برگزار می کند که در آن شیرینی، غذاهای محلی و غیره طرفداران بسیاری دارد. غذا ها و شیرینی های ویژه کریسمس در هر شهر ایتالیا متفاوت و بگونه ای خوشمزه تر ارائه میشود و می توانید طعم های منحصر به فردی را بچشید. جالب است بدانید در این عید ماهی غذای اصلی بوده که برای ایتالیایی ها خاطره انگیز و محبوب است. اگر تور کریسمس 2020 ایتالیا را در پیش دارید در شهر های مختلف، کودکانی با لباس قرمز را مشاهده خواهید کرد که سرودهای مخصوص این جشن را به صورت گروهی می خوانند. در این کشور معمولاً کادو ها در صبح روز جشن یا بعد از نهار باز می شود. مراسم تولد حضرت مسیح همراه با فلوت، نی و غیره برگزار می شود. توجه داشته باشید برای تماشای مراسم باید به شهر های کوچک ایتالیا بروید.

خرید تور های جشن سال نو میلادی 2020 د  ر نسیم بهشت 724

تور کریسمس اسپانیا

در اسپانیا از 24 دسامبر تا 6 ژانویه مراسمات و جشن های ویژه کریسمس برگزار می شود. اسپانیایی ها معتقدند باید این روز ها را در کنار خانواده و دوستان خود بگذرانند. حتی اگر در شهر یا کشوری دیگر مشغول به کار باشند کریسمس به خانه بر می گردنند تا عید را کنار خانواده سپری کنند. علاوه بر جشن و مراسمات شاد و هیجان انگیز مراسمات مذهبی همراه با دعا از دیگر مراسم های ویژه اسپانیا می باشد. قبل از شروع کریسمس روز 22 دسامبر لاتاری موسیقی سنتی شروع کریسمس را اعلام می کند. اگر علاقه به خریدهای لوکس با قیمت مناسب دارید تور کریسمس 2020 اسپانیا را انتخاب کنید تا بتوانید اقلام و کالاهای دلخواهتان را با تخفیف های باورنکرده خریداری کنید. البته اگر هدفتان خرید ارزان و شرکت در جشن های سال نو میلادی است نسیم بهشت 724 توصیه می کند چند هفته قبل، خرید بلیط هواپیما را انجام دهید تا با مناسب ترین قیمت بلیط اسپانیا را خریداری کنید.

تور کریسمس مسکو

کریسمس 2020 مسکو را با جشن ها و فستیوال های فراوان و متنوع تجربه کنید. جشن هایی پروشور و هیجانی که در هر کدام مراسم خاصی اجرا می شود. تور کریسمس 2020 مسکو را با آتش بازی های میدان سرخ  شروع کنید. در اطراف این میدان برنامه های شاد و مفرحی توسط گروه های مختلف تدارک دیده شده است. جشن کریسمس ارتدوکس در 7 ژانویه در روسیه برگزار می شود که می توانید پس از تماشای مراسم ها و جشن های دیگر کشور های اروپایی به روسیه بروید و در جشن ارتدوکس شرکت کنید تا کریسمس روسیه را هم از دست نداده باشید. شب سال نو در میان مردم مسکو باشید و همراه آنان لحظات پایانی سال را جشن بگیرد شور و هیجان شب کریسمس خاطره ای لذت بخش را برای مسافران و گردشگران رقم می زند. آتش بازی، موسیقی زنده تا ساعت سه شب ادامه داشته حرکات نمایشی و ورزشی در خیابان های مسکو را در شب کریسمس از دست ندهید.

خرید تورهای ارزان در سال نو میلادی 2020 از نسیم بهشت 724

تور کریسمس تایلند

اگر می خواهید تعطیلات کریسمس را در آب و هوایی معتدل بگذرانید تور کریسمس 2020 تایلند کشوری در جنوب شرق آسیا بهترین انتخابتان است. جشن ها، فستیوال ها شهرهایی چون پاتایا، پوکت و دیگر شهرها و جزایر تایلند می تواند کریسمسی متفاوت تر از سایر کشور های آسیایی برای مسافران و گردشگران فراهم کند. هنگامی که در خیابان ها قدم می زنید حس می کنید در کنار مسیحیان و فضایی اروپایی جشن کریسمس را بپا نموده اید. تخفیف های بسیار خوب مراکز خرید و بازارهای تایلند در شب های عید کمک می کند بتوانید لباس های زمستانی ارزان و مارک دار را خریداری کنید. سرو غذا و نوشیدنی در رستوران ها و کافی شاپ ها با تزئینات زیبا پذیرای مسافران و گردشگران است. در این روز ها که توریست و گردشگر خارجی بیشتر از دیگر ایام سال به تایلند می آیند با شرکت در فستیوال جشن فانوس با فرهنگ و رسوم محلی تایلند از نزدیک آشنا می شوند. هر زمان که به تایلند سفر کنید می توانید شب های پرشور و شلوغ را مشاهده کنید اما شب های زنده و پر جنب و جوش همراه با موسیقی تایلند در عید کریسمس چند برابر می شود.  

تور کریسمس ارمنستان

ارمنستان از جمله کشور های آسیایی بوده که جشن کریسمس در آن گسترده و با شکوه تر از هر کشوری برگزار می شود. هنگامی که تور کریسمس 2020 ارمنستان را از نسیم بهشت 724 خرید می کنید در لیست سفر خود گردش در میدان جمهوری ایروان را قرار دهید، در این میدان درخت کاجی به طول چهل متر با تزیینات زیبا و متنوع قرار دارد که ارمنی ها معتقدند کاج نماد سرسبزی و جاودانگی و تزیینات آن نمادی از خوشی و سلامتی می باشد. کنسرت های بزرگ با خوانندگان محبوب ارمنی در میدان جمهوری برگزار می شود. جالب است بدانید ارمنستان اول سال نو میلادی را جشن می گیرد سپس در 6 ژانویه جشن کریسمس را برگزار می کنند. ساعت 12 شب مردم ارمنستان شروع به برف بازی و شادی می کنند. در ادامه بزرگتر ها در خانه مشغول تماشای فیلم شده و افراد جوان تمام شب را در جشن ها مختلف شرکت می کنند و لحظات بیاد ماندنی را در کنار دوستان خود سپری می کنند. در 6 ژانویه مراسم مذهبی غسل تعمید و مراسم ویژه برگزار شده که می توان گفت مراسمی دیدنی و جذاب می باشد. در حال حاضر ایرانیان بسیاری سعی دارند عید کریسمس را در ارمنستان به عنوان سفر تفریحی انتخاب کنند که می توانند با خرید تور کریسمس 2020 ارمنستان راهی سفر شوند.

تور کریسمس دبی

بسیاری با شنیدن جشن شال نو میلادی، فقط شهر های اروپایی و غربی را پوشیده از برف تصور می کنند که در روز های کریسمس جشن در این کشور ها برپاست. می توانید در مکانی گرم با سواحلی زیبا جشن ها و مراسم های سال نو ر ا به گونه ای دیگر تماشا کنید و لحظات فوق العاده ای را تجربه کنید. تور کریسمس 2020 دبی همان مکان دلخواه با آب و هوای معتدل و دلچسب است که می توانید در مراکز خرید و بازار ها از برند های معتبر جهانی خرید ارزان داشته باشید. در رستوران ها و کافی شاپ های مختلف غذاهای لذیذ و خوش طعم را تست کنید. شرکت در کنسرت و نمایش های موزیکال را در این زمان از دست ندهید. کریسمس بدون برف برای بسیاری از توریست ها بی معناست برای دیدن برف و اسکی در دبی می توانید به پیست اسکی سرپوشیده دبی بروید و اسکی هیجانی را امتحان کنید و از آوازهای قدیمی و سرود های کریسمس لذت ببرید. ایرانیان بسیاری خرید تور دبی در این ایام را برای شرکت در جشن سال نو میلادی دارند تا تجربیات و هیجانات لذت بخش شروع یک سال متفاوت را از نزدیک شاهد باشند.

خرید بهترین تور های کریسمس 2020 در نسیم بهشت 724

تور کریسمس ترکیه

ترکیه کشوری در همسایگی ایران است که می توان جشن سال 2020 را با خرید تور کریسمس همراه با مسیحیان این کشور جشن گرفت. ترکیه همانند سایر کشور های دنیا مراسم خاصی را در عید سال نو برگزار می کنند.  توجه توریست های زیادی به این مراسم جلب شده به طوری که در سال نو، ترکیه میزبان گردشگران و توریست های بی شمار از سراسر دنیا می باشد. همان طور که می دانید ترکیه کشوری مسلمان است اما حال و هوای خیابان ها در  این شب ها پر از شور و هیجان سال نو میلادی است. با این حال کلیسا ها و رستوران های مختلف جشن کریسمس را هرچه باشکوه تر برگزار کرده تا شادی خود را با همگان سهیم شوند. سال نو میلادی فرصت خوبی برای ایرانیان بوده تا با کلیساهای تاریخی ترکیه آشنا شده و با شرکت در جشن ها لحظات به یاد ماندنی را رقم بزنند. شهر بزرگی نظیر استانبول و مراکز خرید و خیابان های ان با درخت کاج و تزیینات کریسمس تزیین شده که شهر را بسیار زیبا و دلخواه نموده است. در شب عید رستوران ها اغلب بوقلمون بریان سرو می کنند. ترک ها سبک خاصی در پخت آن دارند و طعم بی نظیری به بوقلمون می دهند که در هیچ جای دنیا نمی توان این طعم را چشید.

تور کریسمس قبرس

قبرس کشوری جزیره ای است در شرق دریای مدیترانه. همانند سایر کشور های آسیایی عید کریسمس را جشن گرفته، در هر منطقه که گردش کنید درختان کاج تزیین شده کریسمس و جشن های کوچک و بزرگی را مشاهده خواهید کرد. بازار ها و مراکز خرید لوازم کریسمس را با مناسب ترین قیمت به فروش می رسانند تا همه بتوانند در جشن کریسمس شرکت کنند و لحظاتی شاد و مفرح داشته باشند. بسیاری برای تفریحات آبی، شنا و اسکی تعطیلات کریسمس را به قبرس می روند ولی باید گفت در ماه دسامبر هوا طوفانی بوده و باد های سردی از سمت دریای مدیترانه می وزد که امکان استفاده از این تفریحات را غیر ممکن می کند. اگر می خواهید تعطیلات را در جشن های کریسمس بگذرانید می توان گفت بهترین سفر، خرید تور کریسمس 2020 قبرس خواهد بود که تجربه آن را به ندرت از یاد خواهید برد.

 

مزایای خرید بلیط هواپیما از نسیم بهشت 724 در کریسمس 2020

همان طور که بارها اشاره کردیم خرید بلیط هواپیما در کریسمس یکی از راه هایی است که می توانید در جشن های سراسر دنیا شرکت کنید. خرید بلیط هواپیما بهتر است از آژانس مسافرتی معتبر انجام شود تا سفری راحت و بدون دغدغه را شروع کنید. در این بخش مزایای خرید بلیط هواپیما در کریسمس 2020 را از نسیم بهشت 724 بیان خواهیم کرد. بسیاری از مسافران و گردشگران به دلیل مراسمات و جشن های کریسمس سفرشان را در ماه دسامبر شروع می کنند برای آن که بتوانید بلیط ارزان هواپیما را خریداری کنید می توانید چند هفته قبل آن را تهیه کنید. علاوه بر این می توانید سفر را با ایرلاین های معتبر و مشهور دنیا آغاز کنید که امکانات رفاهی مناسبی در اختیار مسافران قرار می دهد. مقایسه انواع بلیط در نسیم بهشت 724 فراهم آمده تا مسافران بتوانند مطابق با شرایط و بودجه خرید بلیط هواپیما را داشته باشند.

خرید بهترین تورهای سال در کریمس 2020 در نسیم بهشت 724

نسیم بهشت 724 همواره به علاقمندان خرید تور کریسمس پیشنهاد می دهد بهترین زمان سفر به کشور های مختلف دنیا را از قبل براورد نمایند سپس برای سفر برنامه ریزی کنند. تورهایی که در این مقاله معرفی شد بهترین مکان جهت خرید تورهای کریسمس بوده زیرا هر کدام از این کشور ها مراسم و جشن های ویژه ای در سال نو میلادی برگزار می کنند که می تواند سفر را هیجان انگیز تر از دیگر ایام سال کند. برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر جهت خرید تور کریسمس 2020 می توانید از تیم پشتیبانی 24 ساعته نسیم بهشت 724 راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

date_range شنبه 23 آذر 1398 remove_red_eye 1314 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0