{{ctrl.notification}}
بهترین ژست های عکاسی در سفر با نسیم بهشت 724

از زمانی که پای دوربین های عکاسی حرفه ای به زندگی مدرن باز شد بهترین ژست های عکاسی نیز در زمینه های مختلف فان، استایل استریت، مدلینگ، عکاسی در سفر و غیره رواج پیدا کرد. در ابتدا دوربین های عکاس مانند دوربین های امروزی پیشرفته نبود و بزرگتر از ابعاد دوربین های فعلی بود اما با پیشرفت تکنولوژی علاوه بر کم شدن ابعاد، کیفیت عکس ها نیز افزایش یافت. دوربین های عکاسی نیز برای ثبت بهترین ژست های عکاسی در سفر استفاده را دارد به نحوی که در زمان مهیا کردن وسایل سفر جزء ملزومات محسوب می شود که حتما برداشته شود. البته به همراه دوبین بهتر است تجهیزاتی مانند باتری و کاور آن را فراموش نکنید تا در سفر با کمبود شارژ و عدم حفاظت از دوربین مواجه نشوید. با نسیم بهشت 724 همراه باشید تا مطالبی آموزنده در مورد بهترین ژست های عکاسی در سفر را کسب نماییم.

بهترین ژست های عکاسی در سفر با نسیم بهشت 724

بهترین ژست های عکاسی در سفر با نسیم بهشت 724

از زمانی که پای دوربین های عکاسی حرفه ای به زندگی مدرن باز شد بهترین ژست های عکاسی نیز در زمینه های مختلف فان، استایل استریت، مدلینگ، عکاسی در سفر و غیره رواج پیدا کرد. در ابتدا دوربین های عکاس مانند دوربین های امروزی پیشرفته نبود و بزرگتر از ابعاد دوربین های فعلی بود اما با پیشرفت تکنولوژی علاوه بر کم شدن ابعاد، کیفیت عکس ها نیز افزایش یافت. دوربین های عکاسی نیز برای ثبت بهترین ژست های عکاسی در سفر استفاده را دارد به نحوی که در زمان مهیا کردن وسایل سفر جزء ملزومات محسوب می شود که حتما برداشته شود. البته به همراه دوبین بهتر است تجهیزاتی مانند باتری و کاور آن را فراموش نکنید تا در سفر با کمبود شارژ و عدم حفاظت از دوربین مواجه نشوید. با نسیم بهشت 724 همراه باشید تا مطالبی آموزنده در مورد بهترین ژست های عکاسی در سفر را کسب نماییم.

اهمیت عکاسی در سفر

معمولا زمانی که به سفر میرویم برای تمدد اعصاب و رهایی از هرگونه دغدغه خاطر است از این رو برای آنکه سفری راحت، ایمن و بدون دردسرهای طول مسیر را داشته باشید نسیم بهشت 724 توصیه می کند خرید بلیط هواپیما به مقاصد مختلف را امتحان کنید. اما بهتر است قبل از سفر با مکان های دیدنی مقصد آشنا شوید و بدانید که قرار است از چه منظره هایی دیدن کنید و خود را در قاب آن تصاویر قرار دهید. یکی از نکات مهم که باید قبل از سفر به آن توجه کنید آماده کردن وسایل برای عکاسی در سفر است زیرا تنها چند روز در سفر خواهید بود و دوباره برمی گردید زندگی به روال عادی خودش بر می گیرد و تنها عکاسی در سفر که می توانند لحظات خوش را در این روز ها یادآور شود.

نکاتی مهم عکاسی سفر

وسایل مورد نیاز برای عکاسی در سفر

عکاسی در سفر معمولا برای اینکه ژست های زیبا داشته باشد بهتر است دو لنز، یکی لنز واید و دیگری لنز نرمال همراه خود داشته باشید. حتی افرادی که به صورت حرفه ای عکاسی می کنند معتقدند در سفر نباید از وسایل سنگین و تجهیزات حرفه ای استفاده کرد زیرا  علاوه بر حمل سنگین آنها احتمال سرقت و ضربه زیاد است.

مستند سازی با عکاسی در سفر

یکی از جذابیت های عکاسی این است که  بتوانید داستان روز خود را روایت کنید به عبارت دیگر مستندسازی خوب از سفر داشته باشید. برای این کار بهتر است جزئیات را بهتر ببینید این جزئیات میتواند شامل موارد زیر باشد:

عکاسی در سفر از غذا های محلی و بومی

گاهی بعضی از شهرهایی که به آن سفر می کنید دارای غذاهای محلی ویژه و خوشمزه هستند که حتی دیدن عکس های آن بعد از مدت ها همان تجربه شیرین چشیدنی را برای فرد تداعی می کند. اگر می خواهید لحظات خوشمزه سفر را از یاد نبرید از عکاسی غذاهیتان واهمه ای نداشته باشید. هر چیزی که در سفر نشاط آور و لذت بخش است قطعا دیدن عکس هایش لذت بیشتری دارد. قرار نیست تمامی عکس هایتان را منتشر کنید اما این عکس ها از جمله عکس های جالبی است که آلبوم عکس شما را زیباتر می کند.

عکاسی از مسیر سفر

اگر قرار است در طی مسیر از مناظر دیدنی طبیعی و بکر بازدید کنید دوربین را فراموش نکنید که به حالت آماده نگهدارید. همچنین اگر مسیری را پیاده، با پله و پل طی می کنید و می خواهید روایتی از رسیدن به مقصدتان ارائه کنید حتما از مناظر زیبا عکاسی کنید و به اشتراک بگذارید. شاید در طول مسیر اگر بخواهید از مسیر و جزئیاتش عکاسی کنید نیاز به صرف زمان باشد و گاهی همسفران و خودتان عجله داشته باشید که زودتر به مقصد برسید اما پیشنهاد نسیم بهشت 724 به شما این است که عجله نکنید این تصاویر هستند که برای شما از یک سفر دوست داشتنی باقی می ماند.

عکاسی از مردم محلی

زیبایی عکس ها با مردم محلی منطقه ای که به آن سفر کرده اید دو چندان می شود حتما سعی کنید در عکس هایتان از افرادی با لباس ها محلی استفاه کنید و حتی می توانید سبک زندگی آنها را به تصور بکشید و از آداب و رسوم مناطق مختلف بگویید.

عکاسی از محل اقامت

قبل از اینکه محل اقامت خود را بهم بریزید و یا به اصلاح منفجر شود (شلوغی و نامرتبی اتاق ها) از آن عکس بگیرید زیرا بعد از سفر، دیدن مکانی که در طی سفر در ان اقامت داشتید بسیار دلچسب است.

فریم های داستانی

این نوع عکس ها میتواند هر موضوعی که از دید شما جالب است را در بر بگیرد به عنوان مثال می توانید هنگام خرید از یک دستفروش محلی یک فریم داستانی زیبا از سفر خود تهیه کنید. یا هنگامی که با بومیان در حال گفتگو هستید عکسی زیبا را ثبت کنید.

عکس های پانوراما

یکی از راه هایی که می توان با استفاده از آن پهنه گسترده تری را در تصویر نمایش داد، عکس های پانوراما است که البته تمامی دوربین های این قابلیت را ندارند. می توانید چندین عکس پشت سرهم  در یک راستا بگیرید و سپس در یک نرم افزار ویرایش عکس آن ها را در کنار هم بچینید. این عکس ها یک نمای کلی و وسیع از مناظر پیش رو را نشان می دهد و می توانید حس واقعی آن را بعد تصویر تجربه کنید.

خرید بلیط هواپیما از نسیم بهشت 724

عکاسی از مناظر بکر

گاه در طول سفر باید عکس هایی با ژست های زیبا در یک منظره زیبا بگیرید معمولا در مورد این عکس ها باید کمی وسواسی تر باشید و سعی کنید عکس هایی تهیه کنید که تمامی جزئیات با یکدیگر هماهنگ باشند.

از تکرار قالب ها بپرهیزید

همیشه تعداد عکس های سفر زیاد است و اگر خلاقیت در آن نباشد و تمامی عکس ها تکراری باشد قطعا برای خودتان و افرادی که عکس های شما را می بینند جذابیت ندارد به همین دلیل سعی کنید به تمامی نکات مانند زاویه عکس ها، مناظر، سوژه، نور و مواردی از این دست توجه کنید تا عکس های خلاقانه تری بگیرید.

تنظیمات را فراموش نکنید

سعی کنید تنظیمات را به صورت دقیق و با توجه به وضعیت هوا اعمال کنید. به عنوان مثال اگر به یک منطقه گرمسیری می روید حتما از فلاش استفاده کنید. اگر در مکانی پر نور هستید برای اینکه یک تصویر خوب از آسمان داشته باشید بهتر است از فیلترهای  پولاریزه و خاکستری استفاده کنید. در صورتی که می خواهید از فرد عکاسی کنید بهتر است عمق میدان عکاسی را کم کنید تا بیشتر توجه به موضوع  اصل که فرد است متمرکز شود. 

 تجهیزات لازم در عکاسی سفر

برای تجهیزات عکاسی باید توجه کنید که قرار است از چه سوژه هایی عکس بگیرید. معمولا تنها افرادی خاص هستند که عکاسی در سفر را هدفمند انجام می دهند. برای عکاسی های زیبا و بدون لرزش و ایراد باید تجهیزات زیر را به همراه داشته باشید:

بهترین ژست های سفر برای عکاسی در نسیم بهشت 724

  • اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید شارژر باتری دوربین است. سعی کنید زمانی که دوربین عکاسی را در چمدان می گذارید باتری آن را نیز بردارید که در سفر یک دوربین بدون شارژ نداشته باشید.
  • معمولا حمل سه پایه در طول سفر سخت است،  از پایه های کم حجم  و سبک استفاده کنید.
  • دستمال های تمیز کننده مخصوص لنز را فراموش نکنید همچنین اگر قرار است عکاسی در سفر در مناطق شرجی و بارانی داشته باشید که احتمال بارندگی زیاد است حتما از محافظ های ضد آب استفاده کنید.
  • حتما فکری برای حمل تجهیزات عکاسی کنید و از یک کاور و یا چمدان استفاده کنید تا علاوه محافظت از خرابی و آسیب دیدگی نیز دور نگهدارید.

بهترین ژست های عکاسی در سفر

  • اگر می خواهید بهترین ژست های عکاسی در سفر را داشته باشید و کمی اضافه وزن دارید برای لاغرتر به نظر رسیدن باید به صورت تمام رخ به دوربین نگاه کنید چانه خود را کمی پایین بگیرید و شانه ها را بالا نگهدارید.
  • از بهترین ژست های عکاسی در سفر برای افرادی که موهای بلند دارند تخصیص داده شده است. این افراد می توانند موهای خودشان را در محیطی با منظره زیبا رها کنند و عکسی رویایی ثبت کنند. برای رسیدن به  این ژست زیبا بهتر است سریع سرتان را برگردانید و موهایتان را به پرواز در آورید.

بهترین ژست های عکاسی در سفر همراه با نسیم بهشت 724

  • اگر در سفر منظره ای از درخت و یا پلی زیبا دیدید در کنارش بایستد با دو دست آن را لمس کنید قرار نیست در این عکس زیاد از سوژه دور و یا نزدیک شوید یک حد اعتدال را رعایت کنید و سپس عکسی زیبا با حالت پرتره بگیرید.
  • یکی از بهترین ژست های عکاسی در سفر تکیه دادن بر روی یک پا و با انحنا دادن به بدن است. بدن را به حالت S درآورید و یک عکس زیبا را در عین سادگی به ثبت برسانید.
  • یکی از مشکلاتی که بیشتر افراد در زمان گرفتن بهترین ژست ها دارند این است که دست ها را در چه حالتی قرار دهند. همیشه نباید به دست ها حالت داد گاه بهترین ژست های عکاسی در سفر عکس هایی هستند که دست ها در حالت استراحت در طرفین قرار دارند. در این مدل فقط توجه کنید که دست ها بی روح و آویزان نباشند. در مورد پاها نیز همین مشکل وجود دارد همیشه سعی کنید وزن خود را کمی روی یک پا  قرار دهید نه حالت لم داده گی و نه خبرداد.

تکنیک های عکاسی برای بهترین ژست ها در سفر با نسیم بهشت 724

گرفتن عکس های جذاب در سفر

حتی حرفه ای ها برای اینکه عکس های جذابی ثبت کنند چندین عکس می گیرند تا نهایت بتواند از بین آنها بهترین ها را انتخاب کنند به همین دلیل معمولا 90 درصد عکس هایی که می گیرند را حذف می کنند. اگر می خواهید عکس های زیبایی در سفر ثبت کنید نباید انتظار داشته باشید با گرفتن یک عکس می توانید عکسی زیبا خلق کنید. اگر فرصت و امکان آن را دارید، بهتر است از هر ژست چند عکس بگیرید تا در فرصت بهتر بهترین را انتخاب کنید. در عکس های سفر سعی کنید بی حس و حال نباشید اگر خسته اید عکس نگیرید و محول کنید به زمانی که انرژی دارید تا عکس هایتان جذاب باشد.

نکات مهم برای بهترین ژست های عکاسی

  • گردن  خود را کشیده کنید.
  • چانه را کمی به سمت پایین و کج قرار دهید.
  • پر انرژی باشید.
  • شانه هایتان را عقب نگه دارید.
  • در حال ایستاده وزن تان را روی یک پا قرار دهید و کمی به سمت دوربین مایل شوید.
  • لنز دوربین  را بالاتر از جایی که هستید قرار دهید.
  • اگر می خواهید از صورت تان عکس بگیرید بهتر است یک گوش تان درعکس دیده شود.
  • لبخند بزنید، در زمان لبخند دندان ها می تواند دیده شود اما سعی کنید زبان دیده نشود.
  • به جایی غیر از دوربین خیره شوید و مانند عکس های قدیمی دیگر برای گرفتن عکس ها نیازی نیست بگویید به دوربین نگاه کنید و بگویید سیب. این عکس ها بیشتر خنده ها را مصنوعی و چهره ها را منقبض نشان می دهد.
  • برای اینکه چشم هایتان حالت عادی بگیرد بهتر است چشمها را ببندید و دوباره باز کنید و ابتدا به اطراف دوربین نگاه کنید سپس به صورت عادی به دوربین نگاه کنید.
  • لباسی را انتخاب کنید که با منظره ای که هستید هم خوانی داشته باشد. در عکس های سفر بهتر است از لباس های ساده و اسپرت استفاده کنید، لباس هایی که چروک و چسبان نیستند و با اندام شما همخوانی دارد.
  • به نورپردازی عکس دقت کنید و در مکانی که در نور مستقیم آفتاب هستید هیچگاه عکس نگیرید زیرا سایه عکس ها در عکس تیز می افتد و جذابیت را کم می کنند.

 با توجه به نکاتی که در این مقاله از نسیم بهشت 724 اشاره کرده ایم متوجه میشوید که تمامی اندام های شما  در زمان عکس گرفتن باید آماده باشند.

انتخاب بهترین ژست های عکاسی در نسیم بهشت 724

عکاسی در سفر با نسیم بهشت 724

 نسیم بهشت 724 از آژانس های مسافرتی فعال در شهر مشهد است که تمام هدف خود را بر این اصل گذاشته است تا مسافران با خرید بلیط هواپیما بتوانند سفری امن و آسوده ای را به اقصی نقاط جهان تجربه کنند. مقاله پیش رو با هدف بهترین ژست های عکاسی در سفر ارائه شد تا بتوانید زیباترین لحظات سفر  خود را مانا کنید. همچنین با پروازهای هوایی فرصت عکاسی در آسمان را به دست خواهید آورد که می تواند شامل طلوع، غروب، پرواز پرندگان مهاجر، دیدن ابرها و قله های کوه، آسمان شب و سوسوی نور شهر در دل تاریکی باشد. شاید بتوان گفت با خرید بلیط هواپیما، نه تنها از سفری ارزان، بدون دغدغه و سریع بهره مند خواهید شد، بلکه ناب ترین سوژه های عکاسی در سفر را خواهید داشت.

date_range یکشنبه 01 دی 1398 remove_red_eye 3482 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0