{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیما ماهان از نسیم بهشت

اگر به دنبال تجربه یکی از باکیفیت ترین سفرهای هوایی هستید نسیم بهشت به شما خرید بلیط هواپیما ماهان را پیشنهاد می دهد. بدون شک ناوگان هواپیمایی ماهان از برترین پرواز ها برخوردار است که در طول پرواز از امنیت، راحتی و آرامش در  پرواز بهره مند خواهید شد که با هیچ پرواز دیگری قابل مقایسه نیست. به همین دلیل خرید بلیط هواپیما ماهان به یکی از پرطرفدارترین بلیط های پرواز داخلی و خارجی تبدیل شده است. نسیم بهشت در این مقاله شما را با پرواز باکیفیت و محبوب هواپیمایی ماهان بیشتر اشنا خواهد کرد، همراه ما باشید.

هواپیمایی ماهان

ناوگان هواپیمایی ماهان فعالیت خود را از سال 1371 در کرمان آغاز  کرد که پرواز ها تنها با دو هواپیما مسافربری انجام میشد. کمتر از یک سال این شرکت موفق به راه اندازی پرواز میان تهران و کرمان شد که با دو هواپیمای توپولف و دو هواپیمای باربری ایلوشن 76 باربری پرواز ها انجام می شد. اولین پرواز خارجی در سال 1372 به مقصد دبی انجام شد که سرآغاز تحولی عظیم در این هواپیمایی برتر بود. در سال 1378 هواپیمایی ماهان موفق به خرید سه فروند هواپیما ایرباس A300B4 گشت که همراه آن تغییر و تحولات بسیاری در این شرکت هواپیمایی رخ داد. امروزه هواپیمایی ماهان به یکی از ایرلاین های محبوب کشور تبدیل شده که خرید بلیط هواپیما ماهان از جمله پرطرفدار ترین بلیط سفرهای داخلی و خارجی نسیم بهشت است. در حال حاضر حدود 60 فروند هواپیمای مسافربری و باری هواپیمایی ماهان به 52 مقصد مختلف در اروپا، آسیا و خاورمیانه پرواز دارند که این آمار در نوع خود بی نظیر است. از جمله افتخارات هواپیمایی ماهان در سال 1396 می توان به :

خرید اینترنتی بلیط هواپیما نسیم بهشت 724

  1. کارت آنلاین پرواز بین المللی از فرودگاه امام خمینی
  2. پرواز مستقیم به بارسلون اسپانیا
  3. پرواز مستقیم به باکو
  4. پرواز مستقیم به لاهور پاکستان
  5. اخد گواهینامه IOSA

اشاره کرد. همچنین در سال 1397 موفق به :

  1. برقراری پرواز مجدد تهران اربیل
  2. انتخاب به عنوان برگزیده دهمین جشنواره سالانه تجلیل از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور
  3. اخذگواهینامه IOSA
  4. کسب رتبه پنجم با انجام سه پرواز روزانه به دبی در مراسم انتخاب شرکت هواپیمایی مشغول عملیات در فرودگاه دبی
  5. افزایش تعداد پرواز های تهران استانبول
  6. افزایش پروازهای تهران میلان
  7. پرواز مجدد تهران یاسوج
  8. پرواز مجدد تهران قشم تهران
  9. پرواز مشهد قشم
  10. پرواز مجدد تهران آلماتی

اینک هواپیمایی ماهان با 3300 کارمند فعال و حرفه ای با تمام تلاش مشغول به فعالیت است که بصورت 24 ساعته پشتیبانی و خدمات رسانی می کنند.

خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما نسیم بهشت 724

پروازهای بین المللی هواپیمایی ماهان

پرواز های بین المللی هواپیمایی ماهان شامل : دبی، جده، نجف، کویت، کابل، اربیل، آلماتی، وارنا، دهلی، کوالالامپور، شانگهای، گوانگجو، استانبول، آنکارا، دوسلدورف، میلان، مسکو، سنت پتزربورگ هستند.

کلاس تجاری

  • احساس شادابی و طراوت در طول مسیر از جمله نیازهایی است که مسافران پروازهای خارجی دارند. گذراندن ساعت ها زمان برای رسیدن به مقصد باید در محیطی آرام و راحت صورت گیرد تا با انرژی و حال خوب پا در مقصد مورد نظر بگذارید. همه امکانات رفاهی برای استراحت و کار برایتان در پرواز بین المللی کلاس تجاری فراهم آمده تا شما مسافران گرامی پکیجی از بهترین ها را در پیش رو داشته باشید.

خرید ارزان بلیط هواپیما داخلی نسیم بهشت 724

  • با خرید بلیط هواپیما ماهان حس لذت بخش و خوشایند یک پذیرایی اصیل ایرانی را در پروازهای خارجی کلاس تجاری تجربه خواهید کرد. انواع غذاهای ایرانی و بین المللی، همچنین نوشیدنی های متنوع تا پایان مسیر همراهتان خواهد بود که نشان از تکریم مشتری در هواپیمایی ماهان دارد.
  • مهمانداران کلاس تجاری پروازهای ماهان، منتخبی از بهترین ها هستند که دوره های حرفه ای ایمنی و سرویس کلاس تجاری را با استانداردهای کشوری و بین المللی گذرانده اند تا بهترین ها را در مسیر سفر به همراهان ماهان ایر به شما ارائه دهند.
  • اگر پرواز بین المللی شما بیش از سه ساعت طول می کشد می توانید با انواع آپشن هایی که کابین کلاس تجاری در اختیارتان قرار می دهد خود را سرگرم کنید. این خدمات شامل: تلویزیون 42 اینچ که امکان مشاهده زنده نشست و برخاست هواپیما را به مسافران می دهد، است. همچنین امکان انتخاب فیلم های موجود در منو پرواز یا شنیدن موزیک های متنوع و لذت بخش فراهم گردیده است.

کلاس معمولی

  • فضای صندلی که به هیچ وجه با هواپیمایی های داخلی قابل مقایسه نیست امکان استراحت و آرامش را، حتی در مسیرهای طولانی برایتان فراهم آورده است. مقدمات تجربه خوشایند یک سفر زمانی چیده می شود که طی مسیر با کیفیت و ایمن انجام شود  که در هواپیمایی ماهان از ان بهره مند خواهید شد.

خرید بلیط اینترنتی هواپیما نسیم بهشت 724

  • کیفیت پذیرایی هواپیمایی ماهان در میان پروازهای مختلف زبان زد و معروف است. بهترین غذاهای ایرانی و خارجی همراه با انواع نوشیدنی در منو ماهان ایر به شما ارائه می شود که می توانید با کیفیت ترین ها را از خدمات پذیرایی این شرکت معتبر در قالب انواع غذاهای داخلی و خارجی، رژیمی، کم چرب، وگن و انواع ساندویچ های سرد و گرم و میان وعده بخواهید .
  • مهمانداران مهمان نواز و حرفه ای ماهان ایر با تمام اصول مهمانداری حرفه ای کشوری و بین المللی به خوبی آشنایی دارند تا فضایی مهیج و دوستانه را برای مسافران تا مقصد فراهم اورند.  در پروازهای هواپیمایی ماهان شایسته ترین خدمات توسط پرسنل کارآزموده در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
  • پروازهای داخلی هواپیمایی ماهان

پرواز های داخلی هواپیمایی ماهان

شامل : مشهد، کرمان، رفسنجان، شیراز، کرمانشاه، زابل، زاهدان، قشم، کیش، بندرعباس، بیرجند، ساری، سنندج و سیرجان و غیره است.

پرواز های داخلی در دو کلاس تجاری و معمولی انجام می شود که هر یک مزایا و شرایط خاص خود را دارند.

کلاس تجاری

  • در بیزینس کلاس، هواپیمایی ماهان فضایی دلنشین جهت کار، مطالعه و استراحت برای مسافران فراهم آمده که هیچگونه احساس خستگی در طول مسیر با وجود صندلی های قابل تنظیم و راحت در طول سفر نخواهید داشت.
  • کیفیت پذیرایی هواپیمایی ماهان با ارائه غذاهای ایرانی و بین المللی و انواع نوشیدنی سرد و گرم، میان وعده های سبک و انواع غذاها در جهت تکریم مشتریان، کلیه خدمات توسط مجهزترین ساختمان های کترینگ در منطقه انجام می شود.
  • مهمانداران کلاس تجاری با گذراندن دوره های تخصصی و حرفه ای مهمانداری کلاس تجاری در این بخش خدمات را فراتر از انتظار ارائه می دهند که به سمبل و مثالی برای بهترین نمونه از رعایت قوانین مشتری مداری در میان هواپیمایی های مختلف تبدیل شده است.
  • می توانید در طی پرواز با وجود تلویزیون های 42 اینچ نصب شده در کابین مشغول به تماشای کلیپ ها طنز، برنامه های آموزشی، وقایع ورزشی و غیره باشید.

کلاس معمولی

  • با خرید بلیط هواپیما ماهان در کلاس معمولی پرواز قطعا فضای بیشتر و راحت تری نسبت به سایر ایرلاین ها خواهید داشت. حس آرامش و امنیت، تجربه ای ماندگاری است که تمامی مسافران رضایتمند و همیشه وفادار هواپیمایی ماهان دارند.
  • سرویس های پذیرایی هواپیمایی ماهان با خدمات بهترین کترینگ های منطقه انجام می شود که می توانید سفارش انواع نوشیدنی سرد و گرم، انواع غذاهای گرم، میان وعده های سبک و انواع ساندویچ های سرد و گرم را در سطوح بالا داشته باشید. احترام به حقوق مشتری و طرح تکریم ایشان از جمله رسالت های ماهان ایر است.
  • کلیه مهمانداران کلاس معمولی هواپیمایی ماهان، دوره های تخصصی سرویس و ایمنی بر اساس استانداردهای بین المللی را گذرانده اند که در فضای دوستانه و امن میزبان شما مسافران عزیز خواهند بود.
  • اگر احساس می کنید مسیر هوایی طولانی را در پیش دارید که ممکن است کسالت آور باشد، هواپیمایی ماهان با نصب تلویزیون های 42 اینچ در این کابین شما را با انواع کلیپ های طنز و برنامه های ورزشی و غیره سرگرم خواهد کرد تا مسافت هیچ تاثیری در لحظات خوش شروع یک سفر خوب برایتان نداشته باشد.
  • نکته 1. شاید برایتان جالب باشد، در پروازهای ماهان خرید داخل پروازی می توانید داشته  باشید. محصولات متنوعی از بهترین مارک های دنیا با کمترین قیمت در پرواز عرضه خواهد شد.
  • نکته 2. تنوع غذایی در میان غذاهای شرکت ماهان بسیار بالا است از این رو می توانید با توجه به رژیم غذایی خود هر انچه می خواهید را سفارش دهید(اگر از غذاهای رژیمی یا دیابتی استفاده می کنید بهتر است 36 ساعت قبل پرواز سفارش دهید). همچنین در پروازهای ماهان شاهد انواع غذاهای لذیذ هندی، دریایی، کم نمک، گیاهی، وگن، هندی-آسیایی، دیابتی، فاقد لاکتوز، غذاهایی با کلسترول پایین، غذاهای کم چرب، غذای کلاس اکونومی و بیزینس کلاس و غیره باشید که انتخاب چشمگیر و گسترده ای خواهد بود.
  • غذای کودکان شامل ماهی، گوشت با استخوان، خشکبار، دانه گیاهان و غذاهای چاشنی نمی شود.

مسیرهای پرواز داخلی هواپیمایی ماهان

پرواز های داخلی از مبدا تهران، مشهد، تبریز، شیراز، اهواز، کرمان، زابل و اصفهان انجام می شود.

خرید بلیط هواپیما خارجی ارزان قیمت با نسیم بهشت 724

  1. از تهران به بجنورد، سبزوار، مشهد، طبس، بیرجند، زابل، زاهدان، رفسنجان، بم، کرمان، سیرجان، کیش، عسولیه، خارک، اهواز، ایلام، شهر کرد، گچساران، لامرد
  2. از تبریز به کرمان و تهران و...
  3. از مشهد به کرمان، کیش،رفسنجان،تهران و..
  4. از شیراز به خارک و تهران و...
  5. از اهواز به عسلویه و خارک وتهران و..
  6. از زابل به ایرانشهر،تهران و..
  7. از اصفهان به خارک، کرمان ،تهران،عسلویه و..

مسیرهای پرواز بین المللی هواپیمایی ماهان

پروازهای خارجی و بین المللی ماهان از مبدا تهران انجام می شود.

پرواز خارجی ارزان قیمت با نسیم بهشت 724

  1. از تهران به آلماتی، پکن، شانگهای، دهلی، کابل، لاهور، گوانجو، شنژن، دبی، نجف، بغداد، دمشق، سن پترزبورگ، مسکو، دمشق، کازابلانکا، مراکش، بارسلونا، میلان، آتن،ازمیر، آنکارا، اسپارتا، ایروان
  2. از مشهد به کابل، لاهور،بغداد، نجف، کویت، سن پترزبورگ، مسکو، استانبول و بیروت
  3. از ساری به نجف
  4. از شیراز به نجف
  5. از تبر یز به نجف

سطح امنیت در پرواز هواپیمایی ماهان

قبل از ورود به پرواز بازرسی بدنی با دستگاه اشعه ایکس، بازرسی فیزیکی و ردیاب دستی انجام می شود. کالاها و اقلام ممنوعه شامل:

  1. کبریت یا فندک
  2. تمامی مایعات، گازهای پخش شونده در هوا و ژل هایی با حجم بیش از 100 میل
  3. افراد مخمور یا میبتلا به رفتارهای خشونت امیز
  4. هرگونه سلاح سرد، گرم یا مهمات
  5. سرنگ یا اشیاء تیز مانند چاقو
  6. بطری های هوای فشرده پر

نوع هواپیما در هواپیمایی ماهان

کوچکترین و بزرگترین هواپیما مسافرتی ماهان با ظرفیت 112 و 442 بهترین پرواز هوایی را با فضایی راحت و بزرگ تر در اختیارتان قرار می دهد. انواع هواپیما در هواپیمایی ماهان شامل:

  • هواپیمای بوئینگ ۷۴۷-۳۰۰
  • هواپیمای ایرباس A340-600
  • هواپیمای ایرباس A340-300
  • هواپیمای ایرباس A300-600
  • هواپیمای ایرباس A310-300
  • هواپیمای ایرباس A300- B4/ B2
  • هواپیمای BAE 140_300

می باشد.

برای خرید بلیط ارزان هواپیما کلیک کنید

جدیدترین خط پرواز هواپیمایی ماهان

افرادی که دائم در سفرهای هوایی به سر می برند برایشان بسیار مهم است که از خدمات با کیفیت و سطح ایده آل قیمت ها بهره مند شوند. هر چند خرید ارزان بلیط هواپیما را نمی توان با خرید بلیط هواپیما ماهان تجربه کرد اما منطقی ترین قیمت ها را در کنار بهترین خدمات دریافت خواهید کرد. این شرکت معتبر همواره بر آن است تا همه مسیر ها را به مقاصد مختلف تحت پوشش قرار دهد که جدید ترین خط پروازی ان به کاراکاس در ونزوئلا برقرار شده است. می توانید با خرید بلیط هواپیما ماهان از نسیم بهشت لحظات فراموش نشدنی از یک پرواز لوکس و منحصر به فرد را برای همیشه در ذهن خود ماندگار کنید. قطعا با یکبار تجربه ماهان ایر شاهد چشمگیر تفاوت و کیفیت در پرواز خواهید بود.

نحوه خرید بلیط هواپیما ماهان از نسیم بهشت

با خرید بلیط هواپیما ماهان از دو کلاس تجاری یا معمولی پرواز بهره مند خواهید شد که در طی مسیر خدماتی باکیفیت و حرفه ای دریافت خواهید کرد. اگر به دنبال مطمئن ترین پرواز بدون کنسلی و در زمان مقرر هستید نسیم بهشت به شما خرید بلیط هواپیما ماهان را پیشنهاد می دهد. می توانید برای خرید بلیط هواپیما ماهان از نسیم بهشت وارد پنل خرید بلیط هواپیما شوید و در قسمت مربوطه پرواز داخلی یا خارجی، مبدا و مقصد و تاریخ های رفت و برگشت را (با توجه به یک طرفه یا دو طرفه بودن پرواز) مشخص نمایید تا به لیست مشخصات وارد شوید. در این قسمت اطلاعات خود را به طور دقیق وارد نمایید، پس از بررسی اطلاعات تایید را بزنید تا وارد صفحه پرداخت شوید. در این مرحله باید کارت عضو شتاب که رمز دوم دارد، داشته باشید تا بتوانید تراکنش مالی را انجام دهید. بلیط پرواز شما پس از واریز وجه به نمایش در آمده که می توانید آن را پرینت نمایید و همراه مدارک شناسایی خود در فرودگاه به مامور فرودگاه تحویل دهید.

خرید بلیط ارزان قیمت خارجی از نسیم بهشت 724

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از نسیم بهشت آسان ترین راه برای شروع یک سفر خاطره انگیز است. امیدواریم لحظات خوش و مانایی را در سفرها همراه با نسیم بهشت تجربه کنید.

date_range دوشنبه 08 مهر 1398 remove_red_eye 1896 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0