{{ctrl.notification}}
بهترين نرخ هاي خرید بليط هواپيماي داخلي از نسيم بهشت

لازمه يك سفر خوب و يك گردشگري مهیج، داشتن راه هاي ارتباطي گوناگون، امن، سريع و راحت است. هر فردي كه قصد سفر دارد بايد در مورد بهترين روش براي رفتن و برگشتن از سفر اطلاعات و آگاهي كافي داشته باشد. همچنین هر كشوري كه در صنعت گردشگري به دنبال پيشرفت است بايد امكانات آسوده سفر كردن را براي گردشگران فراهم سازد،. اين راه ها مي توانند بر اساس سليقه مسافران متفاوت باشند، گاه برخي افراد علاقه زيادي به جاده و خوشگذراندن در مسير  را دارند، برخي افراد هم زودتر رسیدن به مقصد را بر همه موارد فوق ترجيح مي دهند. در این بخش به سليقه افراد كاري نداريم و قرار هم نيست مزاياي خريد بليط هواپيما از قبيل صرفه جويي در زمان، خسته نشدن، آسوده سفر كردن، سرعت در سفر، خدمات، امكانات و غیره را نام ببريم. نسیم بهشت 724 در اين مقاله قصد دارد براي افرادي كه مي خواهند با خريد بليط هواپيما مقدمات یک سفر ایده آل را بچینند، عوامل تاثير گذار در نرخ خريد بليط هواپيما را شرح دهد. ازین رو بخوبی خواهید دانست خريد بليط هواپيما در شرايط مختلف دست خوش چه تغييراتي مي شود که با دانستن اين عوامل در زمان مناسب، بهترین نوع خرید بليط هواپيما را داشته باشید.

خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت از نسیم بهشت

عوامل تاثير گذار بر نرخ خريد بليط هواپيما از نسيم بهشت 724

عوامل تاثيرگذار بر نرخ خريد بليط هواپيما زياد هستند به قدري كه نمي توان در چند مقاله هم آن را بيان كرد اين عوامل مي توانند شرايط چارتر كننده هاي بليط هواپيما، خدمات ايرلاين و هزاران دليل ديگر باشند. در ديگر راه هاي ارتباطي از قبيل خريد بليط اتوبوس، خريد بليط قطار و غیره با يك نرخ در مسير مشخص روبرو هستيد اما در رابطه با خريد بليط هواپيما اوضاع اين گونه نيست و آن قدر شرايط مختلف بر روي نرخ خرید بليط هواپيما تاثير مي گذارد كه گاه ممكن است مبلغي كه شما براي خريد بليط هواپيما پرداخت كرده ايد با شخصي كه در صندلي كنارتان نشسته متفاوت باشد و اين امر گواه از تاثير بسيار زياد عوامل مختلف بر نرخ بليط هواپيما دارد. نسیم بهشت 724 در ادامه كمي در مورد مهمترين عوامل تاثيرگذار در قیمت خرید بلیط هواپیما صحبت خواهد كرد.

خريد انواع بليط هاي سيستمي و چارتري در نسيم بهشت724

بطور كلي خرید بليط هواپيما به دو صورت چارتري و سيستمي انجام می شود كه نوسان بليط هاي چارتري نسبت به بليط هاي سيستمي كه تقریبا ثابت هستند بيشتر است. دلايل نوسانات زياد در بليط هاي چارتري مي توانند شرايط آب و هوايي، تعطيلات رسمي و اعياد و يا نزديك بودن به ساعات پروازي و غیره باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی از نسیم بهشت

براي شفاف سازي چگونگی خرید بليط هاي چارتر به مثالي اشاره مي كنيم تا بتوانيم مفهوم را دقيق تر بيان كنيم. برخي آ‍ژانس هاي هواپیمایی تعدادي از صندلي هاي يك مسير پروازي يا تمامي صندلي هاي آن مسير پروازي را از ايرلاين اجاره يا چارتر مي كنند. بعبارتي مي توان اينگونه بيان كرد كه آنها را پيش خريد كرده اند و اكنون مي خواهند بفروشند. تصو ر کنید مقابل گیت ورودی ورزشگاه آزادی ایساده اید، شما مالك برخي از جايگاه هاي استاديوم هستيد و تا سقف مشخصي مي توانيد نرخ را بالا و پايين ببريد، مسلما زماني كه مسابقه فوتبال زیاد مهم نباشد شما به قيمت پايين تري جايگاه را اجاره خوهيد داد تا جايگاه شما حداقل خالي نباشد اما در هنگام دربي و بازي هاي مهم ملي مسلما قيمت خود را بالا مي بريد چون متقاضي بيشتري داريد.

در مورد خرید بليط هواپيما چارتري موارد فوق صدق مي كند. برخي از صندلي هاي مسير پروازي به اجاره يك آ‍ژانس مسافرتي در مي آيد كه اين شركت مي تواند در حدود تعيين شده براي پر كردن ظرفيت صندلي هاي خود قيمت را بالا يا پايين ببرد و همين امر يكي از مهمترين دلايل نوسان نرخ خرید بليط هواپيما مي باشد.

خرید بلیط هواپیما خارجی ارزانقیمت از نسیم بهشت

خريد بليط لحظه آخري هواپيما در نسيم بهشت 724

این نوسان در قيمت بلیط هواپیما با توجه به فاصله زماني از پرواز نیز متفاوت است. بعنوان مثال شما به يكباره تصميم به سفر مي گيريد يا جلسه فوری کاری، ماموریت یا هر کاری برايتان در شهري ديگر پيش مي ايد مي توانيد اولين پرواز در آن مسير را خريداري كنيد اما ممكن است در آن لحظات به يكباره با خرید بلیط ارزان بلیط هواپیما مواجه شوید که به آن دلیل است، شرکت چارتر کننده می خواهد صندلي هاي خود را بفروش برساند و گاه ممكن است با قيمت بالاتري بفروشد که به اينگونه بليط ها، بليط هاي لحظه آخري مي گويند.

نرخ خريد بليط هواپيما سيستمي در نسيم بهشت 724

نوسان قیمت در رابطه با بليط هاي سيستمي بسيار كم است و نرخ پروازها مستقيما توسط ايرلاين ها تعيين مي گردد. هرچند با توجه به شرايطي كه در بالا توضيح داده شد گاه ممكن است بليط چارتري از سيستمي ارزانتر و گاهي ممكن است این اتفاق دقیقا بالعکس باشد. حتي امكان این امر وجود دارد، افرادي كه در سفر با سنین مختلف همراه شما هستند بليط هاي سيستمي مناسبتر از بليط هاي چارتري باشد. در نظر بگیرید همراه خود دو كودك بين 2 تا 12 سال داريد ،خريد 2 بليط سيستمي بزرگسال و خريد دو بليط سيستمي كودك از نسيم بهشت 724 بسيار مناسب تر است از خريد 4 بليط چارتري بزرگسال (در پروازهاي چارتري نرخ كودك وجود ندارد و تمامي بليط ها با نرخ بزرگسال به فروش مي رسند).

خرید اینترنتی بلیط هواپیما همه هواپیمایی ها از نسیم بهشت

بليط هاي سيستمي در صورت لغو پرواز نرخ جريمه كمتري نسبت به بليط هاي چارتري خواهید پرداخت همچنین سريع تر مبلغ بازگشتي را دريافت مي كنيد. با توجه به اوصاف بالا شما بايد بسنجيد كه چه كساني در سفر همراه شما هستند و چه سنيني دارند و بهاي پرداختي شما براي خريد بليط هواپيما چه میزان خواهد شد. در صورت وجودِ احتمال لغو پرواز كدام يك به شما خسارت كمتري وارد مي كند؟

  • البته اين نكات ممكن است در تمامي مسيرهاي پروازي صدق نكند، گاه برخي مسيرها تنها يك نوع پرواز دارند يا ايرلاين خاص مدنظر شما در آن مسير تنها فروش بلیط سيستمي داشته باشد.

خريد بليط هواپيما در كلاس هاي پروازي متفاوت از نسيم بهشت 724

تمامي هواپيما ها چندين كلاس پروازي دارند كه با توجه به امكانات و خدماتي كه در طول سفر ارائه مي دهند مي تواند متفاوت باشد. خرید بليط هواپيما مي تواند در كلاس هاي پروازي درجه يك، تجاري، اكونومي يا معمولي ارائه گردد كه انتخاب هر يك مي تواند تاثير زيادي در قيمت خرید بليط هواپيما ايجاد كند. اين كلاس بندي ها با توجه به شرايط و امكانات هر كلاس و حفظ استاندارهاي موجود تعيين مي گردند. حال اينكه كدام كلاس پروازي را انتخاب مي كنيد بستگي به شما دارد، با توجه به بودجه اي كه براي سفرتان در نظر گرفته ايد و خدماتي كه در طول پروازهاي بلند مدت يا كوتاه مدت نياز داريد مي توانيد آن را انتخاب كنيد.

انتخاب شركت هاي هواپيمايي متفاوت در نسيم بهشت 724

انتخاب ايرلاين نيز مي تواند تاثير مستقيم بر قیمت خرید بليط هواپیما شما داشته باشد. برخي ايرلاين ها با توجه به كيفيت و ميزان تاخير و هواپيماهاي موجود نرخ هاي متفاوت تري دارند. البته در چند پاراگرف قبل اشاره كرديم كه تمامي اين نوسانات قیمتی در بلیط هواپیما، حد و مرز مشخصي دارند و شركت هاي هواپيمايي و آژانس هاي هواپيمايي نمي توانند خارج از نرخ مشخص شده دخیل شوند.

برای خرید بلیط ارزان هواپیمایی آسمان اینجا کلیک کنید

قيمت بليط پروازهاي سيستمي نسيم بهشت 724

قيمت اين نوع پروازها مستقيم توسط ايرلاين تعيين مي شوند و كسي در آنها دخل و تصرف ندارد که داراي كمترين ميزان نوسان هستند.

  • نكاتي كه درباره بليط هواپيماي سيستمي وجود دارد توجه به نرخ خرید بلیط كودك و بازگشت وجه آسان و سريع براي  پروازهاي كنسل شده هستند.

قيمت بليط هواپيماي چارتري نسيم بهشت 724

خرید بليط هواپیما پروازهاي چارتري همانطور كه قبلا گفته شد داراي بالاترين نرخ نوسان هستند و از طرفي نرخ كودك در آنها وجود ندارد و جريمه هاي سنگيني براي استرداد پروازها دارند.

چرا خريد اينترنتي بليط هواپيما داخلي از نسيم بهشت؟

امروزه تکنولوژی در تمامي بخش هاي زندگي  ما نفوذ كرده و تمامي كسب و كارها و انجام كارهاي روزانه در فضاي وب به آسانی صورت مي گيرند. مانند رفتن به بانك، خريد از فروشگاه ها، گرفتن تاكسي و خلاصه در همه امور راه يافته است. خريد اینترنتی بليط هواپيما يكي ديگر از نتايج رشد تكنولو‍ژيست در صنعت گردشگری است که بسیار مورد توجه مسافران و گردشگران سراسر جهان قرار گر فته است. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از نسیم بهشت 724 می توانید از زمان خود بهینه استفاده کنید و خرید آسان بلیط هواپیما را مطابق مراحل زیر تجربه کنید.

خرید بلیط هواپیما انلاین با نسیم بهشت

با توجه به نوع سفر، خرید بلیط هواپیما داخلی یا خارجی، یک طرفه یا دو طرفه بودن و تاریخ هر یک را دقیق مشخص نمایید. در مرحله بعد اسامی مسافران را به انگلیسی، سن و نوع کلاس پرواز را وارد نمایید. درگاه پرداخت بانکی عضو شتاب ر ا انتخاب کنید و عملیات پرداخت را با استفاده از کارت بانکی مجهز به رمز دوم عملیات پرداخت را انجام دهید. تا صفحه پرینت بلیط برایتان به نمایش گذاشته شود.

  • در تک تک مراحل خرید اینترنتی بلیط هواپیما نسیم بهشت 724 امکان بازگشت و ادیت قبل از تایید نهایی وجود دارد. می توانید یک مرحله به عقب بازگردید و اطلاعات خود را اصلاح نمایید سپس وارد مرحله بعد و ثبت نهایی شوید. در هریک از مراحل در صورت نیاز به راهنمایی می توانید روی خدمات پشتیبانی نسیم بهشت 724 حساب کنید. تا انجام یک خرید موفق بلیط هواپیما همراهتان خواهیم بود.

خرید بلیط پروازهای خارجی و داخلی از نسیم بهشت 724

شما مي توانيد در منزل يا محل كارتان بدون صرف وقت و با چند كليك، خرید بليط هواپيما از نسيم بهشت 724 را داشته باشید. وبسايت نسيم بهشت 724 تمامي خطوط پروازي ايرالاين ها خواه پروازهاي چارتري یا سيستمي را پوشش مي دهد. همچنین انواع کلاس پروازی تجاري يا اكونومي، اين حجم از تنوع و ارائه گزينه هاي متفاوت براي همراهان نسيم بهشت 724 باعث مي شود بتوانید به راحتي در تمامي ساعات شبانه روز براي آغاز یک سفر ارزان قیمت و مهیج برنامه ريزي كنید و در لحظه بليط هواپيماي مدنظرتان را بصورت پرداخت اينترنتي خريداري نمايند.

همانطور كه از ناممان پيداست خدمات پشتیبانی در وبسايت نسيم بهشت 724 بصورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده پاسخگويي به شما عزيزان است تا بتواند سفري خوش و لذت بخشي را برایتان به ارمغان آورد.

date_range چهارشنبه 10 مهر 1398 remove_red_eye 1774 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0