{{ctrl.notification}}
بهترین راه خرید ارزان بلیط هواپیما از نسیم بهشت؟

خرید ارزان بلیط هواپیما یکی از مهم ترین مواردی است که مسافران در هنگام سفر برای کاهش هزینه ها به آن اهمیت ویژه ای می دهند. ترفندهایی برای خرید ارزان بلیط هواپیما در زمانهای مختلف وجود دارد که وبسایت اینترنتی خرید بلیط هواپیما نسیم بهشت در این مقاله قصد دارد شما را با بهترین زمان برای خرید ارزان بلیط هواپیما و انواع آن آشنا کند تا در طول سال برنامه ریزی دقیقی برای شروع یک سفر دلچسب و لذت بخش را داشته باشید. با نسیم بهشت تا پایان این مقاله همراه باشید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما داخلی نسیم بهشت

اصلی ترین بخش سفر که باید به آن توجه ویژه ای داشت انتخاب بلیط هواپیما است که تبدیل به یکی از مهم ترین دغدغه های گردشگران و مسافران شده است. در این بخش به شما خواهیم گفت برای خرید بلیط هواپیما دیگر خبری از تردد های دشوار خیابانی و انتظار در ترافیک های طولانی نیست، اصلا نیازی نیست وقت و آرامشتان را صرف خرید کنید، با نسیم بهشت همراه باشید تا خرید بلیط هواپیما داخلی را تنها با چند گام ساده طی کنید(مطمئنا درستی خرید بلیط هواپیما و دقت در صحت اطلاعات خرید گامی مهمی برای خرید بلیط هواپیما بحساب می آید که ما در این بخش بصورت مفصل به آن می پردازیم و بعد از آن ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما را بیان خواهیم کرد)

خرید بلیط هواپیما از نسیم بهشت

  1. ورود صحیح اطلاعات سفر

فقط کافیست در هنگام خرید بلیط هواپیما دقت کنید که، یک طرفه یا دوطرفه بودن بلیط، مبدأ و مقصد، تعداد نفرات (افراد بالای 12 سال، بزرگسال محسوب می شوند و بین سنین 2 تا 12 سال، مسافر کودک نامیده می شوند) و تاریخ رفت و برگشت را به درستی انتخاب نمایید. اگر بلیط یک طرفه ر ا می خواهید خریداری نمایید در همان ابتدا یک طرفه بودن آن را مشخص کنید.

  • در خرید بلیط هواپیما داخلی زمانی که یک طرفه را انتخاب کنید تاریخ برگشت غیر فعال خواهد شد.
  • در پرواز سیستمی خرید بلیط هواپیما برای کودکان تقریبا نیم بها حساب می شود. اما در پرواز چارتری قیمت بلیط هواپیما برای بزرگسال و کودک یکسان خواهد بود.

با کلیک بر روی گزینه جستجو؛ لیستی از ساعات پرواز های داخلی ایرلاین های مختلف برایتان به نمایش گذاشته می شود که تنوع این لیست به قدری زیاد خواهد بود که مطابق هر سلیقه و برنامه ای باشد.

  1. انتخاب بهترین پرواز

نکته مهم : انجام این مرحله در خرید اینترنتی بلیط هواپیما باعث می شود شما بدون محدودیت و ترس از خسته شدن اپراتور تمامی مقاصد،ایرلاین ها،ساعات پروازی و نرخ های وبسایت نسیم بهشت را مقایسه کنید.

با مشاهده لیست پیش رو می توانید ساعات پرواز، قیمت ها، پروازهای چارتری یا سیستمی بودن پرواز و تعداد صندلی های باقیمانده هر یک را مشاهده کنید. در این زمان ممکن است با چند حالت مواجه شوید:

  • اگر در لیست جستجو نتیجه ای یافت نشد، این به آن معنا است که برای این تاریخ پروازی وجود ندارد. در اینصورت می توانید تاریخ پروازتان را جابجا نمایید یا از پرواز های اتصالی(انتخاب مقصد ثانویه که به مقصد اصلی پرواز دارد) برای رسیدن به مقصد استفاده کنید.
  • در لیستی از پرواز هایی که برایتان به نمایش درآمده، شما براحتی می توانید نحوه نمایش آنها را بر اساس قیمت، ساعت پروازی، سیستمی و چارتری بودن پرواز و فیلترهای متفاوتی مرتب سازی کنید.
  • پرواز ها گاه با دو برچسب نمایش داده می شوند که بعنوان پرواز های سیستمی یا پروازهای چارتری برچسب گذاری می شوند.
  • اگر در آخرین ساعات نزدیک به زمان حرکت می خواهید بلیط خود را رزرو کنید، احتمال آنکه لیست مسافران آژانس های هواپیمایی بسته شده باشد زیاد است. ازین رو طبیعتا باید در فرودگاه بلیط سفر خود را خریداری نمایید.

دکمه تایید را بزنید تا وارد مرحله بعد شوید.

  1. ثبت مشخصات مسافر

 در این مرحله تعداد مسافران را مشخص می نمایید که نام و نام خانوادگی باید به انگلیسی وارد شود. کد ملی یا اطلاعات پاسپورت را نیز در اختیار داشته باشید تا در فیلد مخصوص وارد نمایید. دقت داشته باشید در قسمت تاریخ تولد تاریخ ها را دقیق وارد کنید زیرا هرگونه مغایرتی در بررسی های مسئولان گیت فرودگاه ممکن است مانع از پرواز شما شود. راه های ارتباطی از قبیل شماره همراه، شماره ثابت و ایمیلتان را حتما قبل از ثبت نهایی، چک کنید تا درست وارد شده باشند. حال می توانید یک درگاه بانکی عضو شتاب را انتخاب نمایید تا وارد صفحه اطلاعات مسافرین شوید. اطلاعات را با دقت بررسی نمایید در صورت نیاز به ویرایش دکمه بازگشت را زده در غیر اینصورت اطلاعات را تایید نمایید تا به مرحله بعد بروید.

  1. پرداخت آنلاین بلیط هواپیما

کافی است اطلاعات مربوط به کارت بانکی عضو شتاب خود، که رمز دوم دارد را در فیلدهای مخصوص قرار دهید و عملیات پرداخت را تکمیل کنید.

  1. دریافت بلیط

بعد از انجام موفق تراکنش به صفحه اصلی وبسایت نسیم بهشت منتقل می شوید که می توانید صورتحساب پرداخت خود را پرینت یا دانلود نمایید. بلیط طی درخواست شما در مراحل قبل به صورت ایمیل، فکس یا پیامک ارائه خواهد شد.

  • پرینت بلیط، همراه مدارک شناسایی معتبر مانند شناسنامه و کارت ملی قبل از پرواز در فرودگاه همراه خود داشته باشید.
  • 1 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شوید زیرا پیشخوان فرودگاه نیم ساعت قبل پرواز بسته خواهد شد و امکان ورود نخواهید داشت.

تمامی مراحل بالا شاید کمتر از 5 دقیقه زمان ببرد،و مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما نسبت به خرید حضوری بلیط هواپیما بقدری زیاد است که مجالی به بیان آنها در این مقاله نیست و مطمئنا همه ما به آنها آگاهی کامل داریم.

چگونه به سایت های فروش بلیط هواپیما اعتماد کنیم؟

از جمله مشکلات رایج در خرید اینترنتی بلیط هواپیما، امکان خرید بلیط با قیمت بالا یا غیر واقعی است. همچنین بسیاری از کلاهبرداری های اینترنتی به دلیل عدم شناخت کافی از سایت های مختلف فروش بلیط هواپیما صورت می گیرد. از دیدگاه نسیم بهشت برای آنکه بتوانید به یک سایت فروش بلیط هواپیما اعتماد کنید بررسی موارد زیر ضروری است:

  1. از سایتی خرید بلیط هواپیما را انجام دهید که نماد اعتماد الکترونیک و ساماندهی را داشته باشد. نماد اعتماد الکترونیک توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک به کسب و کارهای اینترنتی برای احراز صلاحیت به کاربران در سایت داده می شود و اعتبار آن یکساله است. هرچه سطح عملکرد و کیفیت وبسایت بیشتر باشد تعداد ستاره ها نیز افزایش می یابد. با وجود این نماد و مشاهده ستاره های آن می توانید با خاطری آسوده خرید اینترنتی بلیط هواپیما را انجام دهید.
  2. دقت کنید سایت مورد نظر از تیم پشتیبانی 24 ساعته بهره مند باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانند در تمامی ساعات شبانه روز شما را یاری نمایند.
  3. قابلیت کنسلی آنلاین و استرداد بلیط (با توجه به نوع پرواز چارتری یا سیستمی) را داشته باشد.
  4. تمامی پرواز های چارتری و سیستمی را با قیمت های واقعی پوشش دهد.

خرید ارزان بلیط هواپیما از نسیم بهشت

خرید ارزان بلیط هواپیما داخلی در نسیم بهشت

گردشگرانی که دائم در سفر به سر می برند یا افرادی که باید در سفرهای کاری از این شهر به آن شهر عزیمت کنند هرگز برایشان مقرون به صرفه نخواهد بود تا سفرهای هوایی گران قیمت داشته باشند. بنابراین به دنبال راهی برای خرید ارزان بلیط هواپیما هستند تا خللی در رفت و آمدشان ایجاد نشود. همچنین اگر شما نیز به دنبال خرید ارزان بلیط هواپیما هستید ما در نسیم بهشت خواهیم گفت چطور می توانید سفر هوایی ارزان قیمتی را به تنهایی یا با همراهان خود تجربه کنید. حتی سفری که در برخی ایام سال با هزینه های دو برابری شما را می تواند غافلگیر کند، در نسیم بهشت بتوانید با کمترین قیمت تهیه کنید. نکات طلایی زیر به شما کمک خواهند کرد تا بهترین انتخاب بلیط هواپیمایی را مطابق با انتظارتان داشته باشید و سفری خوش و بیادماندنی را برای خود رقم بزنید:

  1. رزرو بلیط از ماه ها قبل : اگر قصد سفر در ایام خاصی از سال را دارید که امکان ازدحام مسافر در این ایام زیاد است می توانید چند ماه زودتر از موعد مقرر اقدام به خرید ارزان بلیط هواپیما نمایید. بهتر است خرید بلیط بصورت سیستمی انجام شود تا اگر تغییری در تاریخ سفر یا کنسلی آن داشته باشید (با توجه به قوانین شرکت هواپیمایی مربوطه) امکان پذیر باشد.
  2. خرید بلیط چارتری: شاید بارها شنیده باشید و حتی از این مورد در سفرهایتان زیاد استفاده کرده باشید که قیمت بلیط چارتری ارزان تر از سیستمی است. برای خرید ارزان بلیط هواپیما با پرواز های چارتری باید نکات زیر را در نظر داشته باشید:
  • هوشمندانه و با برنامه ریزی قبلی بلیط را انتخاب کنید.
  • قبل از خرید بلیط چارتری قیمت ها را با نمونه های سیستمی مقایسه کنید. در برخی موارد قیمت بلیط چارتری از بلیط سیستمی هم ممکن است بیشتر باشد.
  • قیمت بلیط چارتر برای کودک و بزرگسال یکسان است هیچ تفاوت در سن مسافر برای خرید بلیط هواپیما وجود ندارد. البته یکسانی قیمت های بلیط چارتری در صورت ارزان بودن به ضررتان نخواهد بود.
  • برای خرید بلیط چارتری اگر مقصدتان چند فرودگاه دارد، پرواز فرودگاه های مختلف را چک کنید زیرا تفاوت قیمت در میانشان وجود دارد با این روش می توانید خرید ارزان بلیط هواپیما از نسیم بهشت را داشته باشید.
  • در رزرو بلیط لطفا صبور باشید و قیمت بلیط ها را مرتب در ده روز متوالی چک کنید. اگر امکان آن وجود دارد که تاریخ سفرتان جابجا شود بهتر است با توجه به قیمت های ارائه شده در تاریخ های متفاوت، ارزان ترین را از نسیم بهشت انتخاب کنید. حال می توانید با اطمینان برای مقدمات سفر خود برنامه ریزی کنید.

با رعایت موارد فوق به راحتی و بدون نگرانی می توانید هزینه های سفر را کاهش دهید و خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما را با سایت نسیم بهشت تجربه کنید.

خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت نسیم بهشت

چرا باید خرید بلیط هواپیما بصورت اینترنتی از نسیم بهشت داشته باشیم؟

در نظر بگیرید در یک روز گرم تابستانی  باید مقدمات سفر هوایی را بچینید. انتظار شما از رفتن به این سفر، داشتن هزینه های کم، خرید آسان بلیط هواپیما و داشتن لحظات خوش و بیادماندنی از سفر است. برای آنکه بلیط هواپیما را به صورت حضوری خرید کنید باید از محل کار مرخصی بگیرید و یا منزل را به قصد خرید بلیط از یک آژانس مسافرتی ترک کنید. در روز های گرم تابستان تردد در دل خیابان های پر ازدحام کار بس دشواری است. ماندن ساعت های طولانی در ترافیک و چراغ قرمز باعث می شود زمان زیادی را از دست دهید و هم انرژی تان کاهش یابد. به آژانس هواپیمایی مورد نظر رسیده اید و خرید بلیط را با پشت سرگذراندن مراحلی همچون هفت خان رستم انجام داده اید و اکنون باید خود را برای یک هفت خان دیگر آماده کنید تا برگردید. حتی فکرش هم عذاب اور است که دو یا سه ساعت از تایم مفید روزانه را در این راه صرف کنید.

برای خرید بلیط هواپیمای ماهان کلیک کنید

گزینه ی دیگری را نسیم بهشت پیش رویتان قرار می دهد تا بدون دردسر و با خاطری آسوده تنها با یک گوشی موبایل یا کامپیوتر متصل به اینترنت در هر مکانی خرید اینترنتی بلیط هواپیما را انجام دهید. کافی است از طریق یکی از روش های فوق وارد سایت نسیم بهشت شوید، با انتخاب پرواز داخلی یا خارجی بلیط مورد نظر خود را برای هرچند نفر که می خواهید خریداری نمایید. اطلاعات بلیط و پرواز به ایمیلتان ارسال می شود و به  راحتی می توانید در اولین فرصت آن ها را پرینت نمایید. دیگر خبری از مرخصی ساعتی، تحمل گرمای طاقت فرسا و ترافیک و آلودگی را نخواهید داشت و بجای آن به فعالیت های ضروری تر و مهم تر خود بپردازید.

خرید ارزان بلیط هواپیما با نسیم بهشت

مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما از نسیم بهشت

  • نسیم بهشت با نماد اعتماد الکترونیک به شما این اطمینان را می دهد که خرید بلیط هواپیما مطمئن و تایید شده ای را خواهید داشت.
  • امکان خرید بلیط پرواز های چارتری و سیستمی
  • قابلیت استرداد آنلاین بلیط در نسیم بهشت (طبق شرایط نوع بلیط خریداری شده)
  • قابلیت کنسلی آنلاین بلیط هواپیما
  • امکان خرید ارزان بلیط هواپیما با بلیط های لحظه اخری
  • خرید آسان بلیط از طریق اپلیکیشن موبایل نسیم بهشت
  • پشتیبانی کارشناسان بصورت 24 ساعته – حتی در ایام تعطیل سال

آژانس هواپیمایی نسیم بهشت از جمله سامانه های معتبر خرید بلیط هواپیما با سابقه چندساله و درخشان است. همانطور که در بالا به آن اشاره شد می توانید خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی را از ایرلاین های مختلف با انواع بلیط سیستمی و چارتری از نسیم بهشت داشته باشید. هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما دقت داشته باشید تاریخ پرواز، تعداد صندلی های باقیمانده، نوع پرواز (سیستمی یا چارتری)، قیمت ها را به خوبی بررسی کنید تا خریدی ایده ال و مطلوب داشته باشید. نسیم بهشت با ارائه نکات مهم برای خرید ارزان بلیط هواپیما در این مقاله قصد داشت تا شما را برای داشتن سفری ارزان قیمت و آسوده همراهی نماید. امیدواریم تجربه بیادماندنی و خوشی را از خرید بلیط هواپیما نسیم بهشت داشته باشید تا سفرهای بعدی را نیز با ما تجربه کنید.

ثبت نظر
chat 0