{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیما قشم ایر از نسیم بهشت۷۲۴

قشم ایر از جمله شرکت های هواپیمایی دولتی که از سال 1372 با دو فروند هواپیمای اجاره ای فعالیت خود را آغاز کرده است. با پیشرفت و توسعه این ایرلاین توانست در سال 1375 به ناوگان هوایی خود هفت فروند هواپیما اضافه کند. قشم ایر تا کنون بار ها به مالکیت شرکت های مختلفی در آمدکه در سال 1393 این ایرلاین تحت نظر وزارت نفت جمهوری اسلامی به فعالیت خود ادامه داد و در آذر ماه 1396 به یک ایرلاین ایرانی واگذار شد. نسیم بهشت 724 به شما پیشنهاد می کند قبل از خرید بلیط هواپیما قشیم ایر این مقاله را با دقت مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین پرواز این ایرلاین را خریداری کنید. نسیم بهشت 724 در این مقاله شما را با نحوه خرید بلیط هواپیما قشم ایر آشنا می کند تا بتوانید خرید راحت و آسان را تجربه کنید.

خرید بلیط هواپیما قشم ایر از نسیم بهشت 724

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی قشم ایر

این ایرلاین از دو کلاس بیزینس و اکونومی تشکیل شده که مسافران می توانند با توجه به مدت پرواز کلاس دلخواه خود را انتخاب کنند. توجه داشته باشید که کلاس های این شرکت هواپیمایی به دلیل داشتن خدمات و سرویس دهی های متفاوت از قیمت های مختلفی برخوردار است.

  • بیزنس کلاس شرکت هواپیمایی قشم ایر : بیزینس کلاس این ایرلاین فقط در چند پرواز بین‌المللی خدمات و سرویس دهی ویژه ای ارائه می دهد. بیزینس کلاس پروازی ناوگان های هوایی قشم ایر  نسبت به اکونومی کلاس دارای صندلی‌های بزرگتر و راحت‌تری بود و مسافران قادرند که در مسیرهای پروازی به خصوص پروازهای طولانی، محل استراحت ایده آلی داشته باشند.
  • اکونومی کلاس هواپیمایی قشم ایر : مسافران داخلی این ایرلاین می توانند از کلاس اکونومی استفاده کنند که صندلی های این کلاس بسیار راحت بود و یک وعده غذای رایگان سرو می شود. خرید ارزان بلیط هواپیمای قشم ایر را در اکونومی کلاس خواهید داشت.

قوانین حمل بار شرکت هواپیمایی قشم ایر

شرکت هواپیمایی قشم ایر برخلاف دیگر شرکت ها قوانین خاصی را مشخص نکرده و قوانینی که توسط سازمان هواپیمایی اعلام شده را برای مسافران در نظر گرفته است. مسافران تمام مقاصد پروازی این ایرلاین می توانند به صورت رایگان 20 کیلوگرم بار را با خود به هواپیما ببرند.

مقاصد پروازی شرکت هواپیمایی قشم ایر

مقاصد پروازی شرکت هواپیمایی قشم ایر به دو بخش پرواز های داخلی و پرواز های بین‌المللی تقسیم بندی می‌شوند که پرواز های داخلی این ایرلاین به صورت زیر انجام می شود :

  • تهران :  این ایرلاین از شهر تهران به مقاصد داخلی نظیر آبادان، اهواز، مشهد، یزد، قشم، کیش، کرمانشاه، سنندج، سهند، شیراز، بندرعباس، بندر چابهار، بندر ماهشهر، زابل، خوی، تبریز و زاهدان پرواز دارد.
  • قشم : از مبدا قشم به شهر های داخلی چون گرگان، تبریز، کرمانشاه و اصفهان پرواز انجام می دهد.
  • مشهد : از شهر مشهد مقدس به مقاصد اصفهان، کیش، شیراز، بندر ماهشهر، زابل و قشم پرواز دارد.
  • اصفهان : از مقاصد چون بندر ماهشهر، کیش، اهواز و قشم از مبدا اصفهان صورت می گیرد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی قشم ایر از نسیم بهشت 724

اگر می خواهید به مقاصد خارجی با این ایرلاین سفر کنید لازم است بدانید که مقاصد پروازی این شرکت به خارج از کشور شهر هایی نظیر مسکو، سوچی، سن‌پترزبورگ، تفلیس، بخارست، وارنا، صوفیه، دبی، لارناکاف بلگراد، زاگرب، نجف، سلیمانیه، بغداد، استانبول، سابیها، اسپارتا و ازمیر را تحت پوشش خود دارد. همانطور که گفتیم مسافران مقاصد خارجی قشم ایر می توانند از کلاس بیزینس برای سفر خود استفاده کنند و در پرواز های طولانی استراحتی خوب را تجربه کنند.

ناوگان هواپیمایی شرکت هواپیمایی قشم ایر

در این بخش از مقاله به معرفی ناوگان هواپیمایی قشم ایر می پردازیم ناوگان هواپیمایی این شرکت از 24 فروند هواپیمای مسافرتی دوربرد و برد متوسط تشکیل شده که تنها 13 فروند هواپیما این ایرلاین فعال بوده و برای حمل و نقل بار و مسافر مورد استفاده است. نوع و مدل برخی از ناوگان‌های این شرکت هواپیمایی شامل موارد زیر است:

  • 5 فروند هواپیمای ایرباس 300-600 با ظرفیت 307 مسافر و سرعت 870 کیلومتر در خطوط هوایی این ایرلاین در حال پرواز است.
  • 4 فروند هواپیمای آر جی با ظرفیت 110 مسافر و سرعت 893 کیلومتر در خطوط هوایی این ایرلاین در حال پرواز است.
  • 4 فروند هواپیمای فوکر 50 با ظرفیت 50 مسافر و سرعت 560 کیلومتر در خطوط هوایی این ایرلاین در حال پرواز است.
  • 4 فروند هواپیمای فوکر 100 با ظرفیت 117 مسافر و سرعت 816 کیلومتر در خطوط هوایی این ایرلاین در حال پرواز است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از نسیم بهشت 724

ناوگان بالا جزء هواپیما های مسافربری این ایرلاین است و شرکت هواپیمایی قشم ایر با 2 فروند هواپیما ایلوشین 76 می تواند در هر پرواز حدود 50 تن بار را از مبدا تهران به مقاصد پروازی مختلفی خارجی نظیر استانبول، شانگهای، کابل، دبی و اسلام‌آباد انتقال دهد.

سوانح و حوادث ایرلاین قشم ایر

مسافران این شرکت هواپیمایی در مدت سال ها فعالیت شاهد چهار حادثه بوده اند که بر اساس سال وقوع به شرح زیر است :

  1. 21 فروردین 1394 : در این تاریخ هواپیمای ایرباس ای 600-300 که پرواز استانبول به تهران قشم ایر را به عهده داشت هنگام حرکت از فرودگاه بین المللی آتاترک در کشور ترکیه موتور سمت راست آن منفجر شد که در این اتفاق به هیچ یک از مسافران پرواز آسیبی وارد نشد.
  2. 3 تیر 1394 : پرواز ارومیه به مقصد تهران قبل از شروع پرواز و با ورود به باند پروازی خلبان به دلیل مشاهده دود در کابین خود به برج مراقبت اطلاع داده و درخواست بازگشت به پارکینگ را می دهد بلا فاصله با ورود هواپیما به پارکینگ مسافران را از هواپیما خارج می کنند. 
  3. 30 فروردین 1395 : در پرواز تهران به شهر نجف در هنگام فرود در فرودگاه بین المللی این شهر هواپیما دچار نقص فنی می شود که این نقص فنی در لاستیک های هواپیما اعلام شد به همین دلیل به تهران بازگشت.
  4. 9 مهر 1395 : در مسیر پروازی قشم به مشهد چندی پس از تیک آف هواپیما دچار نقص فنی می شود و خلبان هواپیما برای کاهش حوادث و کم کردن سوخت هواپیما در حدود یک ساعت بر فراز جزیره قشم پرواز کرد و سپس اقدام به فرود اضطراری کرد.

نحوه خرید بلیط هواپیما قشم ایر

خرید بلیط هواپیمایی قشم ایر توسط آژانس های مسافرتی همواره به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می شود. که راحت ترین روش آن روش غیره بوده که به صورت تماماً اینترنتی انجام می شود که شما ابتدا به یک سایت آژانس مسافرتی نسیم بهشت 724 مراجعه می کنید. از منو اصلی سایت خرید بلیط هواپیما را انتخاب کرده و پس از ورود به پنل، مبدا، مقصد و تاریخ رفت جستجو بلیط را انجام می دهید در این جستجو شما لیستی از بلیط های تمام ایرلاین ها را مشاهده می کنید. سپس با کمک فیلتر ایرلاین قشم ایر را انتخاب می کنید با این کار سیستم به صورت خودکار بلیط های این ایرلاین را به شما نمایش می دهد که پس از بررسی بلیط ها، بلیط مد نظر را انتخاب کرده تا فرم ثبت اطلاعات به شما ارئه شود. پس از ثبت مشخصات مسافر یا مسافران سایت پیش فاکتور بلیط را به شما داده تا پس از تایید به درگاه بانکی متصل شوید حال به یک کارت عضو شبکه شتاب و رمز دوم می توانید خرید خود را نهایی کنید.

خرید بلیط هواپیما از  نسیم بهشت 724

توجه داشته باشید که در هنگام ثبت اطلاعات خود و همراهان دقت کنید تا قبل از شروع پرواز به مشکل برخورد نکنید. در هنگام پرداخت هزینه خرید بلیط هواپیما، درگاه بانکی که ارجاع داده می شوید را بررسی کنید و مطمئن شوید که درگاه واقعی باشد تا مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار نگیرید. نوع بلیط، زمان پرواز، مدت پرواز و غیره تاثیر به سزایی بر قیمت بلیط هواپیما دارد اگر به دنبال بلیط ارزان هواپیما هستید به این موارد دقت کنید .

خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی

خرید بلیط هواپیما برای افرادی که د ر شهر های پرجمعیت زندگی می کنند به صورت حضوری میسر نیست به همین دلیل بسیاری از مسافران ترجیح می دهند که خرید اینترنتی بلیط هواپیما را داشته باشند. از مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما می توان به دسترسی آسان، خرید در کمترین زمان، بررسی قیمت بلیط تمام ایرلاین ها در زمان اید ه آل و غیره اشاره کرد. اگر می خواهید در هزینه های سفر صرفه جویی کنید پیشنهاد می کنیم خرید بلیط هواپیما را از سایت آژانس مسافرتی نسیم بهشت 724 خریداری کنید. ما در ارائه خدمات هوایی در برخی مواقع بلیط های ارزان و با تخفیف را با عنوان بلیط لحظه آخری در اختیار مسافران قرار می دهیم.

خرید انواع بلیط هواپیما

در حال حاضر دو نوع بلیط هواپیما سیستمی و چارتری به مسافران توسط آژانس های مسافرتی ارائه می شود که در ادامه به این دو نوع بلیط هواپیما خواهیم پرداخت.

بلیط سیستمی

بلیط سیستمی از جمله بلیط هایی است که قیمت آن تقریباً ثابت بوده. در این بلیط به دلیل آن که برای رده های سنی مختلف مسافران خود تفاوت قیمت را لحاظ کرده برای سفرهای خانوادگی بسیار مناسب است. به خانواده هایی که دارای کودک و نوزاد هستند پیشنهاد می کنیم برای کاهش هزینه های اولیه سفر از این نوع بلیط استفاده نمایند. مهمترین ویژگی بلیط سیستمی قابلیت کنسلی بلیط قبل از پرواز است. اگر قبل از پرواز به هر دلیلی امکان سفر را نداشتید می توانید با پرداخت جریمه بلیط خود را مسترد کنید. پس از اعلام استرداد، جریمه کنسلی از هزینه بلیط کم می شود و باقی پول بازگشت داده می شود.

بلیط چارتری

سیستم چارتر کننده سیستمی که اقدام به پیش خرید صندلی های پروازی یک ایرلاین می کند و پس از آن مطابق با شرایط خود اقدام به فروش بلیط ها می نماید. در زمان های اوج سفر قیمت این بلیط رو به افزایش می رود. توجه داشته باشید که این افزایش گاهی از قیمت بلیط سیستمی بیشتر می شود. در زمان هایی که حجم مسافرت رو به کاهش است مانند فصل زمستان سیستم چارتر کننده برای جلوگیری از ضرر، بلیط های خود را با قیمت بسیار پایینی ارائه می دهد. اگر می خواهد سفری با کمترین هزینه را تجربه کنید زمانی که مسافرت ها رو به کاهش می رود سفر خود را با بلیط های چارتری آغاز کنید. بلیط های چارتری برای تمام مسافران خود یک قیمت را در نظر گرفته و این بلیط قابلیت استرداد یا همان کنسلی را ندارد.

بلیط لحظه آخری

همان طور که گفتیم سیستم چارتر کننده بلیط هواپیما را پیش خرید می کند و گاهی به دلیل کمی مسافران در زمان هایی خاص بلیط های خود را با تخفیف ارائه می دهد . اما این کاهش قیمت در زمانی نزدیک به زمان پرواز بسیار محسوس بوده زیرا بلیط ها را برای فروش صد در صد با تخفیف بالا ارائه می نمایند که به این نوع بلیط، بلیط لحظه آخری می گویند. بلیط لحظه آخری نزدیک به پرواز ارائه شده و به دلیل قیمت بسیار پایین به سرعت به فروش می رسد اگر می خواهید بلیط لحظه آخری تهیه کنید در بازه هایی نزدیک به پرواز به سایت نسیم بهشت 724 مراجعه کنید تا بتوانید بلیط لحظه آخری را خریداری کنید. دقت داشته باشید بلیط لحظه آخری به دلیل این که نزدیک پرواز است زمان زیادی برای حرکت ندارید و باید طی یک روز یا حتی چند ساعت بعد از خرید بلیط هواپیما به فرودگاه بروید. از معایب این نوع بلیط می توان به غیر قابل استرداد بودن آن اشاره کرد.

خرید بلیط ارزان قیمت از نسی مبهشت 724

نسیم بهشت 724 باور دارد یک شرکت هواپیمایی با ارائه خدمات خوب و با کیفیت می تواند علاوه بر پیشرفت در زمینه حمل و نقل هوایی، مسافران را تشویق به سفر مجدد با ناوگان های خود کند. از این رو در این مقاله سعی شد قشم ایر که یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی دولتی  است را به شما معرفی کند تا علاوه بر نحوه خرید بلیط قشم ایر، با این ایرلاین محبوب هواپیمایی نیز بیشتر آشنا شوید. نسیم بهشت 724 علاوه بر خرید بلیط هواپیمای قشم ایر امکان خرید بلیط سایر ایرلاین ها را در سایت خود برای مسافرت های داخلی و خارجی فراهم کرده است. پیشنهاد می کنیم از سایت این دیدن نمایید تا بیشتر با امکانات مسافرتی آن آشنا شوید تا بتوانید یک سفر به یاد ماندنی را همراه با این آژانس شروع کنید.

 

 

date_range سه شنبه 14 آبان 1398 remove_red_eye 1279 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0