{{ctrl.notification}}
هر آنچه در باره هواپیمایی زاگرس باید بدانیم

شرکت هواپیمایی زاگرس از جمله ایرلاین های جوان ایران که در سال 1384 در منطقه آزاد اروند شروع به کار کرده و در مدت کمی توانسته رقیب خوب و سرسخت دیگر شرکت های هواپیمایی مشهور و باسابقه داخلی شود. هواپیمایی زاگرس در ابتدای کار از دو فروند هواپیما توپولوف مسافربری استفاده می کرد و با رشد و توسعه چشمگیر توانسته اکنون با 19 فروند هواپیما مسافربری به کار خود ادامه دهد و سهم عمده ای از پروازهای داخلی و خارجی باکیفیت را به خود اختصاص دهد. هواپیمایی زاگرس اولین پرواز بین المللی خود را در سال 87 با پرواز تهران دمشق انجام داد. فرودگاه بین المللی مهرآباد و فرودگاه بین المللی آبادان دو مقر اصلی و مهم هواپیمایی زاگرس می باشد. در این مقاله نسیم بهشت 724 اطلاعات جامعی از شرکت هواپیمایی زاگرس، این ایرلاین داخلی با کیفیت در اختیار شما قرار می دهد تا علاوه بر سفر ایمن از مزایای خرید ارزان بلیط هواپیما نیز بهره مند شوید.

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی زاگرس

شرکت هواپیمایی زاگرس همانند سایر ایرلاین ها دارای کلاس پروازی مختلف است تا مسافران پرواز های زاگرس بتوانند با خرید بلیط هواپیما در کلاس های مختلف سفری راحت و آسوده را تجربه کنند. هواپیمایی زاگرس از دو کلاس اقتصادی یا اکونومی و کلاس تجاری یا بیزینس کلاس تشکیل شده و آماده خدمت رسانی به مسافران پروازهای داخلی و خارجی ایران است. در هر کلاس پروازی ایرلاین های زاگرس مسافران شاهد خدمات و سرویس دهی متفاوت و ویژه ای هستند به همین دلیل است که بین دو کلاس اکونومی و بیزینس تفاوت قیمت قابل توجهی وجود دارد. تفاوت در خدمات بین دو کلاس اکونومی و بیزینس عمدتاً در امکانات رفاهی، غذا و سرویس دهی، فضای استراحت و موقعیت مسافران در هواپیما است که در ادامه به معرفی این دو کلاس شرکت های هواپیمایی می پردازیم.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما نسیم بهشت 724

کلاس پروازی اکونومی

کلاس اقتصادی که مسافران بیشتر با نام کلاس اکونومی می شناسند یکی از پرطرفدارترین کلاس پرواز در شرکت هواپیمایی زاگرس و دیگر شرکت های هواپیمایی است. برای خرید ارزان بلیط هواپیمایی زاگرس می توانید کلاس اکونومی را در بین کلاس های پرواز انتخاب کنید که از قیمت پایین تری برخوردار است. برای پرواز هایی که مدت پرواز طولانی است می توانید خرید بلیط هواپیمایی زاگرس را در بیزینس کلاس داشته باشید تا امکانات و خدمات مختلف راحتی و آسایش را در  برایتان در مسیر طولانی فراهم آورند.

امکاناتی که اغلب کلاس های اکونومی ایرلاین ها از آن ها برخوردارند می توان به صندلی های ساده، صفحه نمایش، مجله و روزنامه، و امکان شارژ وسایل الکترونیکی اشاره کرد. البته بعضی از کلاس های اکونومی هواپیما همه یا بخشی از امکانات رفاهی گفته شده را دارند به طور مثال صفحه نمایش بعضی از کلاس های اکونومی در هواپیماها یا به صورت اختصاصی در پشت صندلی قرار می گیرد یا به صورت عمومی است که صفحه نمایش بزرگی برای تمامی مسافران پخش فیلم یا موسیقی را فراهم می کند. امکانات رفاهی هر کلاس اکونومی به نوع هواپیما و نوع ایرلان بستگی دارد.

بهترین بلیط هواپیما داخلی از نسیم بهشت 724

صندلی های کلاس اکونومی با توجه به نوع هواپیما در ردیف های دو سه دو، دو چهار دو و سه سه وجود دارند و فضای قابل استفاده هر مسافر فقط همان صندلی است البته مسافران می توانند برای راحتی بیشتر، تکیه گاه صندلی را کمی به عقب ببرند. در طول پرواز های شبانه به مسافران پتو و بالشت مناسب داده می شود. از آن جایی که این کلاس مسافران بسیاری را در خود جای داده صدای جمعیت تنها مشکل آن است که گاهی ممکن است آزاردهند باشد. صندلی های کلاس اکونومی هواپیمایی زاگرس در انتهای هواپیما قرار گرفته است. مسافران کلاس اکونومی اجازه ورود به کلاس بیزینس را ندارند. مسافران این پرواز همیشه بعد از مسافران بیزینس کلاس وارد شده و پس از خروج مسافران بیزینس کلاس از هواپیما، خارج می شوند.

پذیرایی در اکونومی کلاس زاگرس

در کلاس اکونومی تمام وعده های غذایی شامل صبحانه، نهار و شام با توجه به طول پرواز و زمان آن برای مسافران سرو می شود. در بیشتر مواقع وعده های غذایی مسافران پیش از پرواز تهیه شده و به صورت بسته بندی به مسافران ارائه می شود. با توجه به ایرلاین امکان انتخاب دو نوع غذا برای مسافران کلاس اکونومی فراهم شده است. نوشیدنی در طول پرواز برای مسافران سرو می شود که تعداد سرو نوشیدنی ها نیز بستگی به مدت پرواز دارد.

کلاس پروازی بیزینس

کلاس تجاری یا همان کلاس بیزینس همان طور که گفته شد بهترین گزینه برای سفرهای طولانی است زیرا در این کلاس امکانات خوبی برای پروازهای طولانی به مسافران ارائه می دهند تا مسافران بتوانند سفری راحتی و بدون خستگی را داشته باشند. تفاوت قیمت خرید بلیط هواپیما کلاس بیزینس و کلاس اکونومی زاگرس را وقتی می توان درک کرد که هر دو آن ها را تجربه کرده باشید. مسافران کلاس بیزینس و اکونومی با وسایل حمل و نقل مجزا از هواپیما به ترمینال و بر عکس، استفاده می کنند.

برای خرید ارزان بلیط هواپیما کلیک کنید

در کلاس بیزینس همانند کلاس اکونومی صفحه نمایشگر، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، روزنامه و مجله فراهم شده با این تفاوت که در کلاس بیزینس مسافران در صندلی بزرگ و راحتی می نشینند و در صفحه نمایش بزرگ و اختصاصی می توانند فیلم، موسیقی، بازی، اخبار روز دنیا و برنامه های متنوع دیگر را داشته باشند. همچنین معتبرترین روزنامه ها و مجلات نیز در اختیار مسافران بیزینس کلاس قرار می گیرد.

پذیرایی بیزینس کلاس زاگروس

غذا کلاس بیزینس برخلاف کلاس اکونومی گرم و در ظروف چینی سرو می شود و مسافران انتخاب های زیادی را می توانند برای نوع غذا داشته باشند. مسافران بیزینس کلاس هواپیمایی زاگرس باید قبل از سفر غذای مورد علاقه خود راسفارش دهند. مسافران این کلاس می توانند در طول پرواز خود چندین نوبت درخواست نوشیدنی های متنوع را داشته باشند. صندلی های کلاس بیزینس به صورت مبلمان ساخته شده و هر صندلی را می توان تا زاویه ۱۵۰  یا ۱۶۰درجه نسبت به سطح کف هواپیما  تغییر داد و یا به صورت تخت خواب در آورد. کلاس بیزینس از تعداد مسافران کمتری برخوردار است و مسافران این کلاس در محیطی آرام و دلنشین مقدمات سفر خود را آغاز خواهند کرد. صندلی های کلاس بیزینس نیز در ابتدای هواپیما قرار گرفته است. در واقع مسافران کلاس بیزینس در بین کابین خلبان و درهای خروجی مستقر می شوند به همین خاطر مهمانداران پرواز بیشتر به مسافران کلاس بیزینس سرویس می دهند و همان طور که گفته شد مسافران این کلاس زودتر سوار هواپیما می شوند به طور کلی در تمام پرواز ، قبل و بعد پرواز اولویت با مسافران بیزینس کلاس است.

خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت در تابستان با نسیم بهشت 724

 مقاصد پروازی شرکت هواپیمایی زاگرس

در چند سال گذشته با افزایش خطوط هواپیمایی زاگرس و با غلبه بر رقیب های داخلی و خارجی خود توانسته جایگاه خوبی در بین پرواز های داخلی و خارجی به دست آورد. ایرلاین های زاگرس مقاصد مختلف داخل و خارج از کشور را برای مسافران خود فراهم کرده است. برای خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی زاگرس می توانید به سایت نسیم بهشت 724 مراجعه کنید.

مقاصد داخلی هواپیمایی زاگرس

پرواز های خطوط هوایی زاگرس به مقاصد داخلی از فرودگاه بین المللی مهرآباد و فرودگاه بین المللی آبادان به 13 شهر ایران انجام می شود که شامل:

  • تهران (فرودگاه بین المللی مهرآباد و بین المللی امام خمینی)
  • شیراز (فرودگاه بین المللی شیراز)
  • مشهد (فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد)
  • آبادان (فرودگاه بین المللی آبادان)
  • اهواز (فرودگاه بین المللی اهواز)
  • اصفهان (فرودگاه بین المللی اصفهان)
  • جزیره کیش (فرودگاه بین المللی کیش)
  • کرمان (فرودگاه کرمان)
  • بندر ماهشهر (فرودگاه ماهشهر)
  • بوشهر (فرودگاه بوشهر)
  • تبریز (فرودگاه بین المللی تبریز)
  • جزیره قشم (فرودگاه دیرستان)
  • چابهار (فرودگاه چابهار)
  • کرمانشاه (فرودگاه کرمانشاه) می شود.

مقاصد بین المللی هواپیمایی زاگرس

کشور ایران در پرواز های بین المللی خود دارای محدودیت هایی است و شرکت های هواپیمایی ایران با محدودیت های مختلفی رو به رو هستند. شرکت هواپیمایی زاگرس نیز مقاصد بین المللی در بین پرواز های خود دارد که به شرح زیر است :

خرید بلیطبهترین هواپیمایی کشور با نسیم بهشت 724

  • یکی از پرواز های خارجی ایرلاین زاگرس به شهر نجف عراق است که در فرود گاه بین المللی نجف فرود می آید.
  • یکی دیگر از پرواز های خارجی به شهر استانبول ترکیه است که در فرود گاه بین المللی آتاتورک لندینگ می کند.
  • و آخرین پرواز خارجی این ایرلاین معتبر به شهر تفلیس گرجستان است که هواپیما زاگرس در فرودگاه بین المللی تفلیس می نشینند.

تعداد ایرلاین های فعال زاگرس

شرکت هواپیمایی زاگرس هواپیماهای خوب و باکیفیتی را در اختیار دارد که باعث شده این ایرلاین جوان در لیست خرید بلیط هواپیما کشوری جز پر مخاطب ترین ایرلان های داخلی قرار گیرد. ایرلاین های فعال در خطوط هوایی زاگرس عبارتنداز :

  • هفت فروند هواپیما ایرباس 320
  • دو فروند هواپیما ایرباس 321
  • یک فروند هواپیما ایرباس 319
  • هشت فروند هواپیما بوئینگ MD

در طرح توسعه ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی زاگرس در ۱ تیرماه ۱۳۹۶ تفاهم‌نامه اولیه برای خرید ۲۸ فروند هواپیمای جدید با ایرباس بسته شده است.

قوانین و مقررات هواپیمایی زاگرس

همه پرواز های داخلی خطوط هوایی از مبدا تهران از ترمینال شماره یک صورت می گیرد. مسافران تمامی کلاس های پرواز داخلی مجاز به بردن بار به وزن حداکثر 20 کیلوگرم و مسافران کلاس های پرواز خارجی می توانند حداکثر 25 کیلوگرم بار را با خود به داخل هواپیما ببرند. قوانین شرکت زاگرس بسیار دقیق اجرا می شود. زمان تمامی بلیط های پروازی خارجی زاگرس به وقت محلی تهران می باشد و مسافران ایرانی با پاسپورت (ویزا) می توانند سفر خود را آغاز کنند که از زمان پرواز حداقل تا شش ماه پاسپورتشان اعتبار داشته باشد. خرید بلیط هواپیما خارجی زاگرس به صورت رفت و برگشتی است که می توانید در این زمینه نیز با خرید بلیط ارزان هواپیمایی زاگرس سفر خود را آغاز نمایید. مسافران خطوط هوایی زاگرس باید برای پرواز های داخلی دو ساعت و پرواز های خارجی سه ساعت زودتر از زمان پرواز در فرودگاه باشند.

چه وسایل و باری در ایرلاین زاگرس غیر مجاز هستند؟

شرکت هواپیمایی زاگرس قوانین حمل بار خود را در پشت بلیط هواپیما برای مسافران درج کرده است تا قبل از پرواز آن را مطالعه کنند. سعی کنید قوانین حمل بار را با دقت بررسی کنید تا هنگام مراجعه به گیت پرواز به مشکل برخورد نکنید. وسایل و بار غیر مجاز ایرلاین زاگرس شامل موارد زیر است :

  • مواد اسیدی مانند سرکه و آبلیمو
  • وسایل تیز و برنده مانند چاقو و قیچی
  • انواع اسلحه اسباب بازی که به شبیه به اسلحه واقعی هستند.
  • وسایل شکستنی
  • مواد شیمیایی فشرده که در بسته بندی تیوبی قرار دارند مانند خمیردندان و خمیر ریش
  • مواد غذایی چسبنده مانند عسل و مربا
  • انواع محصولات شیمیایی قابل اشتعال مانند عطر
  • وسایل ورزشی مانند چوب بیسبال و گلف

خدمات هواپیمایی زاگرس در طول پرواز

شرکت هواپیمایی زاگرس برای رفاه مسافرانی از قبیل سالمندان، معلولان، نابینایان، کودکان بدون همراه، بانوان باردار و بیمارانی که مجوز پزشکی دارند در طول سفر خدمات ویژه و خاص را ارائه می دهد. این دسته از مسافران ملزم هستند قبل از پرواز شرایط خود را به این ایرلاین اطلاع دهند. از دیگر خدمات می توان به صندلی چرخدار، مکان خاص در پرواز مکانند صندلی خوابیده یا صندلی نزدیک به سرویس بهداشتی و کپسول اکسیژن اشاره کرد.

خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت از نسیم بهشت 724

خرید آنلاین بلیط هواپیمایی زاگرس از نسیم بهشت 724

خرید آنلاین بلیط هواپیمایی زاگرس از نسیم بهشت 724 از جمله خدمات پر طرفداری است که مسافران پروازهای داخلی و خارجی می توانند با صرف کمترین هزینه و زمان اقدام به تهیه آن نمایند. آژانس های مسافرتی بسیاری در کشور خرید بلیط هواپیمایی زاگرس را پوشش می دهند اما آنچه که نسیم بهشت 724 را از دیگر آژانس های مسافرتی در این زمینه متمایز می کند پشتیبانی 24 ساعته و سریع است. کادری مجرب و حرفه ای در تیم پشتیبانی نسیم بهشت 724 این آژانس خریدی مطمئن را برای شما تضمین می کنند.

برای خرید بلیط هواپیمایی زاگرس از نسیم بهشت 724 با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ رفت در قسمت مشخص شده ایرلاین زاگرس را جستجو کنید البته می توایند برای سرعت در جستجو  از فیلترهای سایت نیز استفاده کنید که شامل کلاس پرواز، ایرلاین، نوع پرواز (سیستمی و چارتری) و زمان پرواز است. مسافران می توانند خرید بلیط هواپیمایی زاگرس را با انتخاب این فیلتر ها در کمترین زمان جستجو و خریداری کنند. علاوه بر این اگر شماره پرواز ایرلاین زاگرس مورد نظر خود را داشته باشید می توانید در قسمت جستجو شماره پرواز آن را سریعاً پیدا کنید ما در تیم پشتیبانی نسیم بهشت 724 همواره گوش به زنگ درخواست هایتان هستیم.

date_range جمعه 19 مهر 1398 remove_red_eye 8800 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0