{{ctrl.notification}}
هر آنچه که باید درباره هواپیمایی کیش ایر بدانید

هواپیمایی کیش ایر اولین پروازهای خود را در سال 71 با دو هواپیما انجام داد. پس از آن که کیش به یک منطقه آزاد شد، گردشگران داخلی و خارجی و تاجران ایرانی بسیاری وارد جزیره شدند و باعث شدند کیش ایر به رشد و توسعه خوبی برسد و اقدام به افزایش و توسعه ناوگان های خود کند. اگر قصد سفر به شهر های داخل و یا خارج از کشور را با خطوط هوایی باکیفیت و مدرن کیش ایر دارید نسیم بهشت 724 پیشنهاد می کند اقدام به خرید بلیط هواپیمایی کیش ایر کنید تا از خدمات باکیفیت و پرو از امن آن بهره مند شوید. در این مقاله نسیم بهشت 724 اطلاعات جامعی را از شرکت هواپیمایی کیش ایر در اختیارتان قرار می دهد تا بیشتر با این ایرلاین داخلی آشنا شوید و بتوانید سفری خوب و مناسب را با خرید بلیط ارزانقیمت برنامه ریزی کنید.

شرکت هواپیمایی کیش ایر یکی از شرکت های خصوصی هواپیمایی ایران است که در سال 1370 فعالیت خود را به منظور توسعه گردشگری کیش شروع کرد. همزمان با شروع مدرن سازی و تجهیز کردن جزیره زیبا کیش برای تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری در سال 70 نیاز به راه های ارتباطی بیشتر احساس شد از مهمترین این نیازها، نیاز مبرم به راه های هوایی برای برقراری ارتباط تجاری با سایر شهر های ایران و کشورهای دیگر با جزیره کیش سبب شد شرکت خصوصی هواپیمایی کیش ایر شروع به فعالیت کند.

سفری راحت و دلنشین با کلاس های پروازی هواپیمایی کیش ایر

شرکت هواپیمایی کیش ایر همانند تمامی شرکت های هواپیمایی دو کلاس پروازی اکونومی کلاس و بیزینس کلاس را برای مسافران خطوط هوایی خود مهیا کرده است. تمامی خطوط هوایی داخلی و خارجی کیش ایر دارای کلاس اکونومی هستند و فقط مسیرهای رفت و برگشت تهران به کیش و تهران به مشهد دارای کلاس بیزینس است. برای اطلاع از چگونگی خرید بلیط های هواپیمایی در کلاس اکونومی و بیزینس کیش ایر با نسیم بهشت 724 همراه باشید.

مزیت های کلاس پروازی بیزینس هواپیمایی کیش ایر

یکی از اولین مزیت های بیزینس کلاس که همه مسافران با ورد به هواپیما متوجه آن می شوند وجود صندلی های راحت و نرم در هواپیما است. صندلی های بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کیش ایر با فاصله نسبتاً خوبی از صندلی های اطراف خود قرار دارد که موجب می شود مسافران علاوه بر فضایی بیشتر حریم خصوصی رعایت شده ای داشته باشند و در طول سفر راحت و آزاد تر باشند. دومین مزیتی که به سادگی می توان در هواپیما های کیش ایر متوجه شد، کیفیت عالی و پذیرایی خوب از مسافران بیزینس کلاس است. از لحظه ورود مسافران با مهمانداران مجرب و حرفه ای کیش ایر رو به رو می شوند که مهمانداران مسافران را برای نشستن در صندلی شان راهنمایی می کنند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

خدامات ارائه شده در بیزینس کلاس هواپیمایی کیش ایر

آنچه که در حال حاضر موجب شهرت و اعتبار هواپیمایی کیش ایر در ایران شده است داشتن کترینگ با کیفیت و فوق العاده کیش ایر است. کیش ایر تمام سعی خود را می کند که پذیرایی و سرویس دهی به مسافران بیزینس کلاس استانداردهای بالایی را داشته باشد. اگر برای سفر بیزینس کلاس کیش ایر را انتخاب کرده اید بهتر است بدانید کیش ایر برای مسافران خود منو غذایی متنوعی را فراهم کرده که می توانند از میان غذاهای خوشمزه و عالی غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند. در کیش ایر به مسافران سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام با توجه به زمان پرواز ارائه می شود تا سفری آرام با تمام خدمات رفاهی کامل را تجربه کنند. در غذا های پروازهای بیزینس غذاهای گوشتی بی نظیر و باکیفیتی فراهم شده که مسافران می توانند در منو غذایی خود گوش قرمز و سفید سفارش دهند.

برای خرید ارزان بلیط هواپیمایی ماهان کلیک کنید

معمولا زمان ورود و خروج مسافران بیزینس کلاس کیش ایر با دیگر مسافران خطوط هوایی کیش ایر متفاوت است. این شرکت هواپیمایی برای کاهش انتظار برای تحویل بار و چمدان مسافران بیزینس کلاس پروازهای خود را زودتر از هواپیما پیاده می کند علاوه بر این مسافران بیزینس کلاس زود تر از سایر مسافران کیش ایر وارد هواپیما می شود، زمان خیلی کمتری را در صف هستند و راحت تر به مقصد دلخواهشان می رسند. می توان گفت کیش ایر این مسافران را در اولویت خود قرار می دهد.

اگر شما هم مانند خیلی از مسافران هواپیمایی کیش ایر به بیزینس کلاس و خدمات ارائه شده در آن علاقه مند هستید می توانید خرید بلیط هواپیمایی کیش ایر را برای مقاصد مختلف گردشگری خود انتخاب کنید. تا سفری به یادماندنی و خاطره انگیز خود را با کیش ایر شروع کنید.

خرید ارزان قیمت بهترین ایرلاین های کشور از نسیم بهشت 724

مقاصد پروازی هواپیمایی کیش ایر

تمامی پروازهای داخلی و خارجی هواپیمایی کیش ایر از مشهد، اصفهان و کیش به شهر های مختلف ایران و کشورهای دیگر صورت می گیرد. مسافران خطوط هوایی کیش ایر می توانند سفری راحت را به مقاصد پروازی مختلف از این سه شهر را داشته باشند که به شرح زیر است :

  • مقاصد داخلی : بوشهر، آبادان، جزیره ابوموسی، اراک، اهواز، بندر عسلویه، بندرعباس، اصفهان، کرمان، کرمانشاه، جزیره کیش، بندر ماهشهر، مشهد، رشت، جزیره قشم، شهرکرد، شاهرود، شیراز، تبریز، همدان، تهران، زنجان و یزد.
  • مقاصد بین المللی : عراق (بغداد)، عمان (خصب)، سوریه (دمشق)، ترکیه(استانبول)، امارات متحده عربی (دبی) و جمهوری آذربایجان (باکو).

ناوگان های فعال در هواپیمایی کیش ایر

شرکت هواپیمایی کیش ایر در ابتدا با دو هواپیمای توپولوف مسافربری کار خود را شروع کرد. پس از مدتی فعالیت استفاده از این نوع هواپیما در کشور ممنوع شد و این شرکت هواپیمایی مجبور به جایگزینی هواپیمای جدید به جای دو هواپیمای توپولوف خود شد. در حال حاضر شرکت هواپیمایی کیش ایر با 12 فروند هواپیما که برای مسافربری است فعالیت می کند. مدل های هواپیما های کیش ایر عبارتند از :

  • دو فروند هواپیمای ایرباس مدل ۳۲۰ با ظرفیت ۱۱۰ مسافر در خطوط کیش ایر پرواز می کنند.
  • دو فروند هواپیمای ایرباس مدل ۳۲۱ با ظرفیت ۱۲۰ مسافر در خطوط کیش ایر پرواز می کنند.
  • سه فروند هواپیمای فوکر با ظرفیت ۱۱۷ مسافر در خطوط کیش ایر پرواز می کنند.
  • پنج فروند هواپیمای مک دانل داگلاس مدل MD 80 با ظرفیت 162 مسافر در خطوط هوایی کیش ایر پرواز می کنند.

چندی پیش مدیر عامل سازمان آزاد کیش بیان کرد برای توسعه و نوسازی ناوگان های ایرلاین کیش ایر می خواهند شش فروند هواپیمای ATR را خریداری کنند تا با افزایش پروازهای داخلی صنعت گردشگری کیش را رونق دهند. قبل توجه است که شرکت هواپیمایی کیش ایر تنها شرکت هواپیمایی ایران است که توانسته گواهینامه ایمنی هوانوردی IOSA را کسب کند و در حال حاضر عضو یاتا است که تمام استاندارد های بین المللی را به طور دقیق رعایت می کند.

شرکت هواپیمایی کیش ایر ایران را بهتر بشناسید

همان طور که در ابتدا مقاله گفتیم کیش ایر در سال 70 با دو فروند هواپیما کار خود را شروع کرد. در پایان سال 82 شرکت هواپیمایی کیش ایر مدیریت خود را تغییر داد و همزمان با این تغییر شروع به توسعه و گسترش ایرلاین های خود کرد. از سال 70 تا 82 کیش ایر سه مرحله موفق را پشت سر گذاشت و فقط در مرحله سوم تغییر مدیریت را داشته که این مرحله در سال 76 به دوره بازنگری و شکوفایی کیش ایر آغاز شد. از آن جایی که هواپیما های کیش ایر اجاره ای بودند و با روند افزایش ارز شرکت هواپیمایی برای جلوگیری از ضرر خود تصمیم گرفت تعداد هواپیما های اجاره ای خود را کاهش و تعداد پرواز های خود را افزایش دهد. در مرحله چهارم کیش ایر با بحران های مختلفی رو به رو شد که برای بهبود شرایط سیاست های جدید را در خطوط هوایی خود اعمال کرد. در مرحله پنجم کیش ایر توانست به شکوفایی خوبی برسد و موفقیت های عالی و مهمی را کسب کند در این مرحله کیش ایر هواپیماهای غربی خود را جایگزین هواپیماهای شرقی خود کرد که مهم ترین اتفاق در این دوره کیش ایر محسوب می شود. در حال حاضر کیش ایر توانسته است تمام استاندارد های بین المللی را در هواپیماهای خود به کار ببرد.

خدمات کترینگ و غذا در کیش ایر

شرکت هواپیمایی کیش ایر با سابقه ای 25 ساله همواره مصمم بوده است تا بهترین خدمات را با کیفیت عالی در اختیار مسافران داخلی و خارجی خود قرار دهد. ایرانی ها ذائقه خاص و منحصر به فردی را در غذاها دارند و از این رو کیش ایر تلاش کرده تا در طول پرواز کترینگ و غذاهایی متناسب با ذائقه ایرانی ها را با بهترین کیفیت ارائه دهد. اگر به پذیرایی تشریفاتی در طول پرواز اهمیت می دهید می توانید با خریط بلیط هواپیما کیش ایر از منو ویژه غذاهای لذیذ و باکیفیت بیزینس کلاس بهره مند شوید که در وعده نهار از بین دو نوع غذای گوشتی یکی را انتخاب کنید. تمام وعده های اصلی که شامل صبحانه نهار و شام است را بیزینس کلاس کیش ایر در طول پرواز برای مسافران این نوع پرواز سرو می کند.

خرید ارزان قیمت بلیط هواپیما

حمل بار مجاز در کیش ایر

شرکت هواپیمایی کیش ایر برای مسافران تمامی پرواز ها داخلی و خارجی قوانین خاصی را برای بار در نظر گرفته که در این بخش مقاله به قوانین بار کیش ایر خواهیم پرداخت. کیش ایر به مسافران بیزینس کلاس و اکونومی کلاس خود اجازه می دهد کیف دستی به وزن پنج کیلوگرم با ابعاد 115 سانتی متر (طول، عرض و ارتفاع هر کدام 115 سانتی متر) را به داخل کابین خود ببرند. بر روی چمدان مسافران که در قسمت بار وجود دارد برچسبی نصب می شود که تمام اطلاعات هویتی مسافر روی آن ثبت شده که مسافران باید این برچسب را تا آخر پرواز روی چمدان خود داشته باشند و از کندن آن خود داری نمایند.

قوانین کیش ایر به گونه ای تنظیم شده که برای تامین حفظ جان و مال مسافران محدودیت هایی را در بار در نظر گرفته است. مسافران مجاز نیستند اشیا و کالاهای خاصی را به داخل هواپیما ببرند. پیشنهاد می کنیم موقع خرید بلیط هواپیما از نسیم بهشت 724 به لیست اشیایی که نمی توانید با خود به داخل هواپیما ببرید توجه داشته باشید تا سفری امن و بدون مشکل را شروع کنید. اشیایی که نمی توانید همراه خود به داخل ایرلاین های کیش ایر ببرید به شرح زیر است :

خرید بلیط هواپیما نسیم بهشت 724

  1. موادی که خاصیت اسیدی دارند مانند سرکه و آبلیمو
  2. وسایل برنده مانند چاقو و قیچی
  3. وسایل شکستنی مانند شیشه و ظروف چینی
  4. مواد منفجره و آتش زا مثل کبریت و فندک
  5. اسلحه اسباب بازی که بسیار شبیه اسلحه واقعی است
  6. مواد خوارکی غیر مجاز مانند مربا و مایعات در حجم زیاد.

خریدی ارزان بلیط هواپیمایی کیش ایر از نسیم بهشت 724

خرید بلیط هواپیما از دغدغه های مسافران هوایی پیش از سفر است و بسیاری از مسافران مایل اند مسیر هوایی خود را با ایرلاین مطمئن و امن انجام دهند که در عین حال خرید ارزان بلیط هواپیما را داشته باشند. مراجعه به دفاتر شرکت هواپیمایی و خرید بلیط هواپیما بطور حضوری با توجه به مشغله کاری این روزهای افراد مختلف غیر ممکن است که نسیم بهشت 724 سعی بر آن داشته تا امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما را برای مسافران فراهم آورد. زیرا خرید اینترنتی بلیط هواپیما بسیار آسان و در کوتاه ترین زمان ممکن در دسترس است. اگر شما هم از این دسته مسافران هستید که می خواهید خرید بلیط هواپیما خود را به صورت آنلاین خریداری کنید آژانس مسافرتی نسیم بهشت 724 بهترین گزینه ها را برای داشتن سفری مطمئن و خاطره انگیز پیشنهاد می دهد. ما می توانید با مراجعه به سایت نسیم بهشت 724 و وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ رفت ایرلاین های موجود را جستجو کنید که برای رفاه بیشتر مسافران در سایت فیلترهایی از قبیل کلاس پرواز، ایرلاین، نوع پرواز (سیستمی و چارتری) و زمان پرواز تعبیه شده و مسافران می توانند خرید بلیط هواپیما دلخواه خود را با استفاده از این فیلتر ها در کوتاه ترین زمان انجام دهند. علاوه بر این اگر شماره پرواز را داشته باشید می توانید در قسمت جستجو شماره پرواز ایرلاین خود را سریعاً پیدا کنید. نسیم بهشت 724 بیش از 30 سال افتخار ارائه خدمات پرواز به مسافران عزیز سراسر کشور را دارد و همواره با تمام توان و انرژی بصورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی و ارائه مشاوره های رایگان به شما همراهان گرامی هستیم.

date_range چهارشنبه 17 مهر 1398 remove_red_eye 5838 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0