{{ctrl.notification}}
هر آنچه در باره ایرلاین فلای دبی باید بدانیم

شرکت هواپیمایی فلای دبی از جمله ایرلاین های بی نظیر و با کیفیت کشور امارات است که دفتر مرکزی آن در فرودگاه بین المللی شهر دبی قرار گرفته است. این ایرلاین جزء ارزان ترین ایرلاین های دولتی امارات است و با هدف سفری دلنشین و به یاد ماندنی برای مسافران شروع به فعالیت کرده است تا مسافران بتوانند با خرید ارزان بلیط هواپیما سفر راحتی را آغاز کنند. در حال حاضر فلای دبی توانسته پروازهایی مستقیم به 95 مقصد در سراسر دنیا از قبیل ایران را در اختیار مسافران خود قرار دهد تا بتوانند به هر مقصدی که مایل باشند به طور مستقیم سفری امن و مطمئن داشته باشند. ایرانی های بسیاری برای گردش، تفریح و تجارت خرید بلیط هواپیما فلای دبی سفر می کنند. در این نسیم بهشت 724 قصد دارد اطلاعات جامعی را از شرکت هواپیمایی فلای دبی ارائه نماید تا زمان خرید بلیط هواپیما مقایسه ای بین قیمت این پرواز با سایر ایرلاین های خارجی داشته باشید.

مسیر پرواز های ایرلاین فلای دبی چگونه است؟

شرکت هواپیمایی فلای دبی در سال 2008 با شعار سفر مقرون به صرفه فعالیت خود را تحت حمایت مجموعه گروه هواپیمایی امارات آغاز کرد که بیشترین تلاش را برای رشد و رونق صنعت گردشگری شهر زیبا و رویایی دبی انجام داده است. این شرکت هواپیمایی مسیر پرواز به 95 فرودگاه بین المللی را در 44 کشور تحت پوشش خود قرار داده و توانسته جزء بهترین ایرلاین های منطقه شود که بیشترین مقاصد پروازی را به خاورمیانه، آسیا، ارپا و آفریقا داشته است. سعی فلای دبی بر این بوده که مقاصد پروازی خود را طوری انتخاب کند که در آن مناطق شرکت های هواپیمایی کمی حضور دارند.

همان طور که گفتیم شهر های ایران هم از کشورهایی است که ایرلاین های فلای دبی پروازهای مستقیمی را تدارک دیده است از جمله این شهر هایی می توان به اهواز، بندرعباس، همدان، اصفهان، لار، مشهد، شیراز، تبریز و تهران اشاره کرد که خرید بلیط هواپیمایی فلای دبی در نسیم بهشت 724 نیز فراهم امده است.

خرید اینتر نتی بلیط هواپیما نسیم بهشت 724

دیگر مقاصد پروازی عبارتند از :

  1. خاورمیانه : لبنان، اردن، مصر، عراق، کویت، بحرین، قطر، عمان، یمن و عربستان
  2. آسیا : افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان، هندوستان، سریلانکا، مالدیو، نپال و بنگلادش و روسیه
  3. اروپا : ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، ترکیه، مقدونیه، رومانی، مولداوی، اوکراین، صربستان، بوسنی و هرزگوین، کرواسی، اسلوونی، اسلواکی، اتریش و جمهوری چک
  4.  آفریقا : سودان، جیبوتی، سومالی لند، اتیوپی، سودان جنوبی، اوگاندا، رواندا، بوروندی و تانزانیا

هواپیما هایی خطوط هوایی فلای دبی

هواپیمایی فلای دبی در حال حاضر یکی از جوان ترین ناوگان های هوایی مدرن و به روز دنیا را در اختیار خود دارد که هواپیماهایی خطوط هوایی این شرکت شامل 48 فروند هواپیمای بوئینگ 800-737 است که مسافران داخلی و خارجی بسیاری را در سراسر دنیا جا به جا می کنند. در سال 2013 فلای دبی خبر از مذاکرات خود با شرکت های ایرباس و بوئینگ برای افزایش ناوگان هوایی خود داد تا بتواند 50 فروند هواپیما را به خطوط هوایی خود وارد کند تا بتواند خدمات رسانی سریع تر و بهتری را در اختیار علاقمندان خرید بلیط هواپیمایی فلای دبی قرار دهد.

چه کلاس های پروازی در فلای دبی فراهم شده است؟

همانطور که می دانید همانند همه ایرلاین های دیگ، دو کلاس اکونومی و بیزینس در خطوط هواپیمایی فلای دبی در حال ارائه خدمات مسافرتی است در ادامه نسیم بهشت 724 شما را با این دو کلاس پروازی بیشتر آشنا می کند.

خرید بلیط هواپیما داخلی نسیم بهشت 724

کلاس اکونومی

  • فلای دبی در کلاس اکونومی در محیطی آرام و لذت بخش سفری خاطره انگیز را برای مسافران فراهم می کند. صندلی های این کلاس پروازی به صورت مدرن و زیبا طراحی شده تا مسافران پرواز راحت و آسوده را تجربه کنند.
  • در طول سفر از غذاهای متنوع و نوشیدنی های خوش طعم برای مسافران سرو می شود و مسافران امکان انتخاب اسنک و نوشیدنی دلخواه خود را دارند و همچنین می توانند قبل از پرواز و هنگام خرید بلیط هواپیما در بعضی پرواز های غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند تا در زمان پرواز برای آن ها سرو شود.
  • از خدمات تفریحی کلاس اکونومی می توان به مانیتور لمسی اشاره کرد که مسافران می توانند با کنترل این مانیتور فیلم، موسیقی و بازی های متنوعی را تماشا و بازی کنند البته در بعضی از پرواز ها بسته سرگرمی ارائه می شود که با پرداخت هزینه آن می توانید از این بسته استفاده کنید. اینترنت از خدمات خوب و عالی کلاس اکونومی فلای دبی می باشد که مسافران می توانند از طریق وای فای و با موبایل، تبلت و لب تاپ خود به اینترنت دسترسی داشته باشند.

بیزینس کلاس

  • برای مسافرانی که بنا به شرایط کاریشان از هواپیما زیاد استفاده می کنند و نیاز به استراحت و آرامش بیشتری هستند خرید اینترنتی بلیط هواپیما بیزینس کلاس فلای دبی بهترین انتخاب است زیرا صندلی های بسیار راحت و جاداری طراحی شده است و تا حد امکان می توان صندلی را خم کرد و قسمتی برای گذاشتن پا در نظر گرفته شده است. در پرواز های این نوع کلاس برای هر 12 مسافر یک مهماندار حرفه ای و مجرب در طول پرواز به مسافران خدمات و سرویس دهی می کند تا مسافران بتوانند بهترین و راحت ترین سفر خود را داشته باشند.

خرید ارزان ترین پرواز های داخلی با نسیم بهشت 724

  • منو غذایی بیزینس کلاس از غذاهای بین المللی و نوشیدنی های متنوع برخودار است و مسافران می تواند در هر زمان از پرواز خود درخواست غذا و نوشیدنی را داشته باشند.
  • سرگرمی در طول پرواز از امکانات پرطرفدار هر پروازی است در کلاس بیزینس فلای دبی در صفحه نمایش لمسی برنامه های گوناگونی وجود دارد که مسافران می توانند هر کدام را که مایل بودند را تماشا کنند. امکان اتصال لب تاب و هر وسیله الکتریکی دیگر برای رفاه بیشتر در صندلی این کلاس فراهم شده است.

برای خرید ارزان بلیط هواپیما کلیک کنید

فرست کلاس

  • مسافرانی که پرواز های فرست کلاس هواپیمایی فلای دبی را انتخاب می کنند می توانند قبل از پرواز در سالنی شیک و مدرن هواپیمایی امارات تا زمان پرواز استراحت کنند و مسافران این کلاس بدون هیچ گونه معطلی سوار هواپیما می شوند.
  • نیازی نیست در صف های طولانی منتظر بمانند زیرا اولویت این ایرلاین با مسافران فرست کلاس سپس بیزینس کلاس و اکونومی است. با ورود مسافران این کلاس مهماندار آن ها را تا صندلیشان هدایت می کند و نوشیدنی مخصوص و رایگان پرواز را سرو می کنند.
  • هر مسافر در یک کابین بزرگ با درب کشویی زیبا را در اختیار خواهد داشت و امکانات خوبی همانند یک هتل پنج ستاره برای مسافران فراهم می شود تا مسافران در راحتی و آسایش کامل سفر تفریحی، گردشی و یا کاری خود را شروع کنند. صندلی های فرست کلاس قابلیت خم شدن دارند و می توان به صورت یک تخت خواب از آن استفاده کرد و امکاناتی نظیر عطرهای خوشبو و محصولات بهداشتی با برند لوکس بولگاری، ژیلت به همراه فوم اصلاح، مسواک، خمیر دندان کالگیت و اسپری دئودورانت اَکس برای رفاه بیشتر در کابین قرار گرفته است.
  • هواپیمای ایرباس ای 380 شرکت هواپیمایی فلای دبی در بخش فرست کلاس خود طراحی منحصر به فردی با چوب در بدنه هواپیما دارد که مسافران می توانند از تماشای بیرون هواپیما لذت ببرند. تمام 14 صندلی دارای این نوع طراحی خاص و زیبا هستند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارزان قیمت

  • یک دوش آب گرم در ارتفاع امکانی شگفت انگیزی که در کلاس فرست فلای دبی برای مسافران مهیا شده است. مسافران می توانند برای استفاده از سرویس حمام و اسپای موجود در پرواز باید از قبل نوبت رزرو کرده باشند. حمام و اسپای مجهز به سیستم گرمایشی خوبی در کف است و امکان یک دوش 30 دقیقه ای فراهم نموده و مسافران 5 دقیقه از دوش را از آب جاری استفاده کنند. موقع برگشت به صندلی مهماندار یک بشقاب از میوه و عسل را برای مسافر سرو می کند.

غذاهای متنوع و خوشمزه سراسر دنیا در سرویس غذاخوری معروف و مشهور چینی رویال دولتون در هر زمانی که مسافران تمایل داشته باشند سرو می شود و یکی از پیشخدمت های پرواز موظف است که سوئیت را به اتاق ناهارخوری کوچک تبدیل کند.

سوانح و حوادث هواپیماهای فلای دبی

شرکت هواپیمایی فلای دبی امارات فقط یک سقوط را در تمام سال های فعالیت خود ثبت کرده که این اتفاق در 19 ماه مارچ در سال 2019 رخ داد. پرواز 981 فلای دبی در قبل از فرود در فرودگاه شهر روستوف آن دان روسیه هنگامی که در تلاش برای فرود بود در نزدیکی فرودگاه سقوط کرد. علت این حادثه خطای انسانی، نقص فنی و وضعیت بد آب و هوایی اعلام شد و تمام 62 مسافر این پرواز کشته شدند که 42 نفر از مسافران از اتباع روسیه بودند.

قوانین و مقررات حمل بار هواپیمایی فلای دبی

شرکت هواپیمایی فلای دبی قوانین و مقررات خاصی را برای حمل بار مجاز که مسافران می توانند به داخل هواپیما ببرند تعیین کرده است. این قوانین و مقررات به هر مسافر اجازه می دهد یک کیف دستی را همراه خود به داخل کابین خود ببرند. تعداد و وزن بار در هر پرواز برای هر کلاس پروازی متفاوت است. که بار مجاز برای هر کلاس پروازی به شرح زیر است :

  • کلاس اکونومی : یک عدد ساک به وزن حداکثر 7 کیلوگرم مسافران می تواند به کابین خود ببرند.
  • کلاس بیزینس : دو عدد ساک به وزن مجموعاً 14 کیلوگرم مسافران می تواند به کابین خود ببرند.
  • کلاس فرست : دو عدد ساک به وزن مجموعاً 14 کیلوگرم مسافران می تواند به کابین خود ببرند.

اما قوانین و مقرارت هواپیمایی فلای دبی برای قسمت بار هواپیمای به صورت زیر تعیین شده است که برای حمل وزن بیشتر مسافران باید هزینه ای اضافی را پرداخت کنند :

  • 20 کیلوگرم وزن بار مجاز برای کلاس اکونومی است.
  • سه ساک و چمدان مجموعاً به وزن 40 کیلوگرم بار مجاز برای مسافر بیزینس کلاس و فرست کلاس در نظر گرفته شده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای دبی از نسیم بهشت 724

خرید بلیط هواپیما یکی از مهمترین کارهایی است که مسافران پروازهای هوایی پیش از سفر با هواپیما باید انجام دهند تا سفری بدون دغدغه را شروع کنند خیلی از مسافران دوست دارند مسیر هوایی خود را با ایرلاین شرکت هواپیمایی فلای دبی انجام دهند به همین منظور برای خرید بلیط هواپیما به آژانس های مسافرتی مراجعه می کنند. با توجه به مشکلاتی ترافیک و مسافت زیاد مسیر دفاتر که خرید حضوری دارد، خرید اینترنتی بلیط هواپیما قطعا انتخابی مناسب و شایسته است تا دردسر کمتر و راحتی بیشتر را برای خود به ارمغان اورید. اگر در وب به دنبال خرید بلیط هواپیمایی ایرلاین فلای دبی هستید پیشنهاد می کنیم خرید اینترنتی از سایت نسیم بهشت 724 را امتحان کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت و وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ رفت ایرلاین های هواپیمایی فلای دبی را جستجو کنید. برای جستجوی سریع و دقیق می توانید از فیلترهایی از قبیل کلاس پرواز، ایرلاین، نوع پرواز (سیستمی و چارتری) و زمان پرواز در نظر گرفته شده که در کمترین زمان جستجو و خرید امکان پذیر خواهد بود. علاوه بر این اگر شماره پرواز مورد نظرتان را داشته باشید می توانید در قسمت جستجو شماره پرواز ایرلاین را سریعاً پیدا کنید.

خرید ارزان بلیط هواپیما با نسیم بهشت 724

نسیم بهشت 724 یکی از بهترین آژانس های مسافرتی در شهر مشهد مقدس است و با سابقه 30 سال خدمت در عرصه سفرهای هواپیمایی در کشور و خارج آن است که امکان خرید بلیط هواپیما حضوری و اینترنتی متنوع را برای مسافران پرواز های هوایی مختلف فراهم کرده است. می توانید  خرید ارزان بلیط هواپیما فلای دبی را به مقاصد مختلف خارجی با کمترین قیمت میان هواپیمایی سایر ایرلاین های خارجی داشته باشید که در بین ایرلاین های خارجی، طرفداران بسیار نیز دارد و خیلی از مسافران پرواز های خارجی برای سفری لذت بخش ایرلاین فلای دبی را انتخاب می کنند.

همانطور که می دانید برای شروع یک سفر لذت بخش باید در برنامه ریزی، هزینه ها و مقاصد گردشگری دقت لازم را داشت. بخش مهم سفر تعلق به هزینه های سفر دارد که هرچه به صرفه ترین ها را انتخاب کنید هزینه های سفر کمتر خواهد شد. خرید ارزان بلیط هواپیما از جمله گزینه هایی است که هر گردشگر یا مسافری تمایل به داشتن آن دارد. از این رو قبل از خرید بلیط بهتر است مقایسه ای میان ایرلاین های مختلف داشته باشید و با توجه به تاریخ و ساعت حرکت خود بهترین ها را انتخاب نمایید. همواره در میان ایرلاین های خارجی مقرون به صرفه ترین ها را در پروازهای فلای دبی خواهید یافت که قطعا انتخاب آن برای شما و همراهانتان رضایت بخش خواهد بود. نسیم بهشت 724 برایتان سفر خوش همراه با ارامش آرزومند است.

date_range جمعه 19 مهر 1398 remove_red_eye 8167 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0