{{ctrl.notification}}
خرید بلیط هواپیمای معراج از نسیم بهشت ۷۲۴

شرکت هواپیمایی معراج یکی از شرکت های خصوصی هواپیمایی است که از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده و جوان ترین شرکت های هواپیمایی کشور است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای معراج را دارید قطب اصلی آن فرودگاه بین المللی مهرآباد است. البته فرودگاه بین المللی امام خمینی، فرودگاه بین المللی کیش و فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد قطب های دیگر این ایرلاین است. جالب است بدانید که هواپیمایی معراج در سال 1393 کمترین زمان تاخیر را در بین دیگر ایرلاین ها داشته است. به همین دلیل بسیاری از مسافرانف خرید بلیط هواپیما معراج را به سایر بلیط ها اولویت می دهند. برای خرید بلیط های این ایرلاین می توانید از سایت آژانس ها مسافرتی چون نسیم بهشت 724 و سایت خود شرکت هواپیمایی اقدام به خرید کنید. در ادامه این مقاله نسیم بهشت 724 شما را با نحوه خرید بلیط هواپیما و اطلاعات جامع ایرلاین معراج بیشتر آشنا خواهد کرد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما نسیم بهشت 724

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی معراج

ناوگان شرکت هواپیمایی معراج همانند سایر شرکت ها دارای چند نوع کلاس پروازی است که شامل فرست کلاس، بیزینس کلاس و کلاس اکونومی می شود که خدمات و سرویس دهی هر یک از این کلاس ها به شرح زیر است :

  • فرست کلاس : تعداد کمی از کلاس های این ایرلاین را فرست کلاس تشکیل می دهد اما همین تعداد کم از خدمات مدرن و باکیفیت برخوردار است. برای مسافران این کلاس سرگرمی های متنوعی در طول پرواز در نظر گرفته شده. وجود صندلی هایی راحت و پذیرایی اختصاصی از ویژگی های برجسته و مهم این کلاس پروازی می باشد.
  • بیزینس کلاس : کلاس تجاری یا همان کلاس بیزینس نسبتاً فضای بزرگ و خوبی دارد و مسافران به راحتی می توانند در آن استراحت و یا کار کنند. پذیرایی و سرویس دهی بسیار باکیفیت و خوبی در این کلاس وجود دارد و در کلاس بیزینس ناوگان های معراج صندلی های مدرن و به روزی قرار دارد که هر یک از صندلی ها یک LCD اختصاصی و مجهز دارند و مسافران می توانند فیلم ها و موسیقی های متنوعی را در طول پرواز داشته باشند. اگر سفر هوایی شما طولانی است و قادر به خرید فرست کلاس نیستید بیزینس کلاس این ایرلاین بسیار راحت بوده و می توانید سفری خوب و با کیفیت را تجربه کنید.
  • کلاس اکونومی : این کلاس پروازی معراج همانند سایر ایرلاین هاست و صندلی ها در فاصله خوبی از یک دیگر قرار گرفته اند و مسافران می توانند از خدمات معمولی که ارائه می شود استفاده کنند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارزان قیمت از مشهد با نسیم بهشت 724

پذیرایی یکی از امکاناتی است که این شرکت هواپیمایی مطابق با نوع کلاس پروازی در مدت پرواز های متفاوت در نظر گرفته است. کیفیت و متناسب بودن پذیرایی مطابق با ذائقه مسافران هواپیمایی معراج به عنوان یک گزینه مهم در این شرکت مورد توجه قرار می گیرد. به همین دلیل بررسی و ارزیابی کترینگ داخلی برای ارائه عالی ترین پذیرایی صورت می گیرد. توجه داشته باشید در تمام طول پذیرایی خدمات کترینگ قبلا توسط کارشناسان ارزیابی می شود و پس از آن به مسافران ارائه می شود.

قوانین حمل بار شرکت هواپیمایی معراج

 شرکت هواپیمایی معراج برای حمل بار قوانین مشخصی را تعیین کرده که قبل از آغاز سفر با این ایرلاین جوان باید آن ها را مد نظر قرار دهید تا قبل از پرواز از باید و نباید ها را بخوبی بدانید.

  • مسافرانی که بیشتر از یک ساک دستی، کیف زنانه، لوازم کودک، دوربین عکاسی، چتر و موارد مشابه به همراه  خود دارند باید به بخش بسته بندی این ایرلاین در فرودگاه مراجعه و تحویل دهند.
  • اگر مسافران میزان بار آن ها از باری که شرکت تعیین کرده بیشتر باشد باید برای هر کیلوگرم اضافه بار خود مبلغی را پرداخت کند.
  • شرکت هواپیمایی معراج در برابر موارد فاسد شدنی و شکستنی که به  قسمت باربری تحویل داده می شود هیچ گونه مسئولیتی ندارد و به مسافران تاکید می شود که اشیا گرانبها مثل پول نقد، مدارک شناسایی، جواهرات و و مواردی از این قبیل را به قسمت بار تحویلی ندهند.
  • لازم به ذکر است که اشیا ممنوعه توسط ماموران حفاظت فرودگاه های کشور توقیف می شود.
  • خرید بلیط هواپیما لحظه اخری از نسیم بهشت 724

 میزان بار مجاز با هواپیمایی معراج

  • بار مجاز در فرست کلاس : وزن بار مجاز  برای بزرگسالان 30 کیلوگرم و برای کودکان 5 کیلوگرم مشخص شده است.
  • بار مجاز در بیزینس کلاس : وزن بار مجاز و رایگان بیز ینس کلاس برای بزرگسالان 25 کیلوگرم و برای کودکان 5 کیلوگرم مشخص شده است.
  • بار مجاز در کلاس اکونومی : وزن بار این کلاس برای بزرگسالان 20 کیلوگرم و برای کودکان 5 کیلوگرم مشخص شده است.

برای اطلاع از وسایل مهم و ضروری سفر کلیک کنید

مقاصد پروازی شرکت هواپیمایی معراج

مقاصد داخلی: شرکت هواپیمایی معراج با داشتن هواپیمای مسافربری و باربری خوب و فوق العاده در حال خدمات رسانی به مسافران پروازهای هوایی است که مقاصد داخلی و خارجی بسیاری را تحت پوشش خود دارد که مقاصد داخلی این ایرلاین می توان به:

 بندرعباس، دزفول، اصفهان، کرمانشاه، جزیره کیش، مشهد، جزیره قشم، شیراز، تبریز و تهران اشاره کرد.

مقاصد خارجی: هواپیمایی معراج مقاصد خارجی به کشورهای مختلفی چون:

 عراق (بغداد، نجف)، تایلند (بانکوک)، هند (دهلی، جایپور)، امارات متحده عربی (دبی)، ترکیه (اسپارتا، دنیزلی، استانبول، ازمیر، قونیه)، کویت (کویت)، روسیه (مسکو، سنت پترزبورگ، سوچی)، گرجستان (تفلیس)، بلغارستان (وارنا)، ارمنستان (ایروان) را در برمی گیرد.

ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی معراج

ایرلاین معراج اکنون با 6 فروند هواپیما در حال فعالیت بود که این هواپیما ها شامل:

دو فروند ایرباس 300، دو فروند ایرباس 320 و دو فروند ایرباس 319 می شوند. معراج دارای هواپیما های تشریفاتی بوده که از یک فروند هواپیمای ایرباس 340، یک فروند هواپیمای ایرباس 321، یک فروند هواپیمای ایرباس 320، دو فروند هواپیمای بوئینگ 707 ، یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 و دو فروند هواپیما فالکن 50 تشکیل می شود.

خرید بلیط هواپیما نسیم بهشت 724

حوادث ایرلاین معراج

این شرکت هواپیمایی دور حادثه هوایی را در کارنامه خود ثبت کرده که عبارتند از :

  • پرواز تبریز به مشهد پس از بلند شدن از زمین به دلیل نقص فنی در 21 اردیبهشت 1393 مجبور به فرود اضطراری شد و به فرودگاه تبریز بازگشت.
  • دومین حادثه که مربوط به پرواز تهران استانبول بوده در تاریخ 30 مرداد 1396 به دلیل نقص فنی پس از گذشت دو ساعت از پرواز به تهران بازگشت و پس از چند ساعت دوباره همان هواپیما اقدام به پرواز کرد که باز هم به دلیل نقص فنی به تهران برگشت که در این بازگشت مسافران پس از چند ساعت با یکی از ناوگان های قشم ایر به سمت استانبول حرکت کردند.

نحوه خرید بلیط هواپیما معراج از نسیم بهشت 724

برای خرید بلیط هواپیما معراج می توانید به سایت مراجعه کنید. در این بخش نحوه خرید بلیط هواپیمایی معراج را از سایت نسیم بهشت 724 را به طور کامل بیان خواهیم کرد. مراحل خرید که به صورت اینترنتی است به شرح زیر است :

  • جستجو بلیط : در صفحه اصلی با انتخاب بلیط هواپیما فرمی ارائه می شود با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ رفت بر روی جستجو کلیک کنید تا لیستی از تمام ایرلاین ها به شما نمایش داده شود سپس با استفاده از فیلتری که در ستون سمت راست سایت قرار دارد ایرلاین معراج را انتخاب کرده با این کار سایت به طور خودکار لیست از بلیط های این هواپیمایی را به شما ارائه می دهد.
  • انتخاب بلیط : در این مرحله شما باید بر اساس قیمت، زمان پرواز، مدت پرواز، نوع ایرلاین و قیمت بلیط خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هر یک از این موارد تاثیر بسیاری بر قیمت دارد به ویژه نوع پرواز (سیستمی و چارتری) زیرا هر یک از این دو نوع قیمت های متفاوتی را در بازه های زمانی مختلف عرضه می کنند.
  • تعیین تعداد مسافران : در این مرحله شما باید بر اساس سن و تعداد مسافران برای خرید بلیط اقدام کنید که رده سنی به بزرگسال، کودک و نوزاد تقسیم می شود.
  • ثبت اطلاعات : در این مرحله باید مشخصات فردی هر یک از مسافران را در فرم نمایش داده شده وارد کرد و سپس بر روی گزینه ثبت اطلاعات در پایین صفحه کلیک کنید. 
  • خرید آنلاین : پس از ثبت اطلاعات، سایت پیش فاکتور خرید بلیط هواپیما را به شما نمایش می دهد پس از بررسی و تایید صفحه، درگاه بانکی برای شما باز می شود. می توانید با تمام کارت های بانکی و رمز اینترنتی خرید بلیط هواپیمای معراج را انجام دهید.

چگونه می توان بلیط ارزان هواپیما معراج را تهیه کنید ؟

بسیاری از مسافران می خواهند سفری ارزان و راحت را با ایرلاین معراج تجربه کنند به همین خاطر اغلب سوال پیش می آید که چگونه می توانند بلیط ارزان هواپیما معراج را تهیه کرد؟ برای این که بلیط ارزان هواپیما را خریداری کنید کافی است به نوع بلیط توجه کنید. زیرا بلیط های سیستمی و چارتری تفاوت قیمت بسیار نسبت به هم دارند. اگر به دنبال بلیط ارزان هواپیما هستید بهتر است با بلیط سیستمی، چارتری و لحظه آخر آشنا شوید تا بتوانید بلیط ارزان و مناسبی را خریداری کنید.

خرید بلیط سیستمی

بلیط سیستمی از آن دسته بلیط هایی که در تمام طول سال از قیمت تقریباً ثابتی برخوردار است. ولی این نوع بلیط به دلیل آن که برای رده های سنی مسافران خود قیمت های مختلف را ارائه می دهد برای مسافرانی که همراهانی درسنین متفاوت دارند بسیار مقرون به صرفه است. من جمله خانواده هایی که معمولاً دارای کودک و نوزاد هستند از این بلیط استقبال می کنند. از مزیت های بلیط سیستمی می توان به قابلیت استرداد آن اشاره کرد یعنی اگر قبل از پرواز به دلایلی نمی توانید به سفر بروید می توان با پرداخت جریمه بلیط خود را کنسل کرد. توجه داشته باشید هزینه کنسلی از هزینه بلیط کم می شود و باقیمانده پول به شما بازگشت داده می شود. برای خرید بلیط سیستمی می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری از آژانس نسیم بهشت 724 خریداری کنید.

خرید بلیط ارزان هواپیما سیستمی از نسیم بهشت 724

خرید بلیط چارتری

بلیط چارتری بلیطی که توسط سیستم های چارترکننده به فروش می رسد این سیستم صندلی های یک پرواز را از قبل پیش خرید می کند و با تعیین قیمت دلخواه خود اقدام به فروش بلیط هواپیما می کند. این بلیط در بسیاری از مواقع از بلیط سیستمی ارزان تر است. جالب است بدانید در زمان هایی که کاهش سفر اتفاق می افتد بلیط های چارتری با تخفیف های چشمگیری ارائه می شود. بهترین زمان سفر با فروش این بلیط ها می تواند مشخص شود اما توجه داشته باشید در زمان اوج سفرهای هوایی که حجک مسافران افزایش می یابد، قیمت بلیط چارتری به طبع افزایش می یابد. در برخی موارد قیمت چارتری از بلیط سیستمی هم ممکن است بیشتر باشد. همچنین عدم استرداد بلیط هواپیما مشکلی جدی این بلیط است. لازم است توجه داشته باشید که قیمت بلیط چارتری برای تمام رده های سنی یکسان است و قیمت بلیط کودک و بزرگسال یکسان است.

خرید بلیط لحظه آخری

اگر دنبال بلیط ارزان و مناسب هستید به شما پیشنهاد می کنیم بلیط لحظه آخری که توسط آژانس مسافرتی نسیم بهشت 724 ارائه می شود را خریداری کنید. زیرا این بلیط ها ارزان بوده و شما می توانید سفری مقرون به صرفه را برای خود برنامه ریزی کنید. اما شاید برای شما سوال پیش بیاید که علت ارزانی این نوع بلیط هواپیما چیست؟ باید گفت سیستم های چارتر کنند به دلیل به فروش نرفتن بلیط ها در بازه زمانی مشخص اقدام به فروش بلیط های خود می کنند تا با این کار جلوی ضرر را بگیرند.

  • بلیط لحظه آخری همان طور که از نامش پیدا است نزدیک به زمان پرواز عرضه می شود. اگر بلیط لحظه آخری را خریداری کرده اید اطلاع داشته باشید که این نوع بلیط غیر قابل استرداد است.

  خرید بلیط ارزان قیمت با نسی مبهشت 724

نسیم بهشت 724 قصد داشت در این مقاله به شما راهنمایی های لازم جهت خرید بلیط ارزان هواپیما و معرفی شرکت هواپیمایی معراج را داشته باشد. تا با کمک آن بلیط هواپیما معراج را خریداری کنید. یک سفر هیجانی و لذت بخش می تواند با یک پرواز خوب و راحت شروع شود. خدمات و سرویس دهی شرکت هواپیمایی می تواند تاثیر بسزایی در انتخاب ایرلاین داشته باشد از این رو سعی کرده ایم به طور کامل خدمات و سرویس دهی ایرلاین معراج را شرح دهیم تا بتوانید در هنگام خرید بلیط هواپیما انتخاب درستی را داشته باشید.

date_range سه شنبه 14 آبان 1398 remove_red_eye 1431 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0