{{ctrl.notification}}
مزایای خرید بلیط هواپیمایی عمان ایر از نسیم بهشت 724

اگر برای سفر های هوایی خود خرید بلیط هواپیمایی عمان ایر ر ا انتخاب نموده باید بخاطر این انتخاب شایسته به شما تبریک بگوییم. هواپیمایی عمان ایر یکی از بهترین ایرلاین های خارجی است که در سفرهای سراسر دنیا مورد استفاده مسافران و گردشگران قرار می گیرد. قطب اصلی این ایرلاین محبوب فرودگاه بین المللی مسقط است. ایرلاین عمان ایر از سال 1993 فعالیت خود را شروع کرده که طی این مدت با ارائه خدمات با کیفیت و امنیت بالا در پرواز های داخلی و خارجی موفق به کسب رتبه برتر میان سایر ایرلاین ها شده است. نسیم بهشت 724 مزایایی خرید بلیط هواپیمایی عمان ایر را بر خواهد شمرد که کم هم نیستند. شما مسافران گرامی می توانید تجربه ای لذت بخش با عمان ایر از یک سفر هوایی داشته باشید.

خرید ارزان بلیط هواپیمای خارجی از نسیم بهشت 724

معرفی ایرلاین عمان ایر

همانطور که گفته شد ایرلاین عمان ایر فعالیت خود را از سال 1993 آغاز نموده است و در کنار خود طی این سال ها از افراد متخصص و حرفه ای بهره مند بوده است. اولین پرواز ایرلاین عمان ایر از مسقط به صلاله بوده است که با هواپیمای بوئینگ 737-300 انجام شد. ناوگان هوایی عمان ایر تمام تلاش خود را از همان ابتدا نمود تا پروازهای خود را توسعه دهد و هر بار کیفیتی شایسته تر را به مسافران خود ارائه نماید. در سال 1998 این ایرلاین موفق به دریافت مجوز امتیاز انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی IATA به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای در پرواز شد. از این رو احساس آرامش و امنیت از جمله مزایایی است که مسافران با خرید بلیط هواپیمایی عمان ایر بهره مند خواهند شد. همچنین به عنوان اولین هواپیمایی که اینترنت وای فای و تلفن همراه را به طور همزمان در طی مسیر به مسافران خود می داد در سال 2010 به محبوبیت بالایی رسید. پروازهای طولانی مدت هواپیمایی عمان ایر در سال 2007 به بانکوک و لندن با ایرباس های 200-300 و 300-300 انجام داد.

کلاس های پروازی هواپیمایی عمان ایر

انتخاب نوع کلاس پروازی سهم بسزایی در قیمت خرید بلیط هواپیمایی عمان ایر دارد. از این رو با توجه به توضیحاتی که در زیر نسیم بهشت 724 ارائه می دهد با توجه به سلیقه خود می توانید بلیط مورد نظر خود را خریداری نمایید.

کلاس پروازی اکونومی

کلاس پروازی اکونومی ایرلاین عمان ایر با خدماتی بی نظیر میزبان شما مسافران گرامی است. شاید در برخی ایرلاین ها تنها مزیت کلاس اکونومی خرید ارزان بلیط هواپیما باشد اما در ایرلاین عمان ایر خدماتی ارائه می شود که شایسته ی میزبانی شما مسافر ان گرامی است. وجود صندلی های قابل تنظیم برای قسمت سر، دست و پا امکان آن را به شما می دهد تا به راحتی بتوانید در جایگاه خود قرار گیرید و هیچ بخش از صندلی موجب آزردگی خاطر و خستگیتان در طی مسیر نشود. در پشت هر صندلی، مانیتورهایی نصب شده که به شما کمک خواهند تا مدت زمان پرواز را فراموش کنید و خود را با تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی سر گرم کنید. اگر کودک دلبندتان در این سفر همراه شما است، ایرلاین عمان ایر هدیه ای برایش در نظر دارد که قطعا باعث خوشحالی کودک خواهد شد. همچنین ایرلاین، کیت لوازم پرواز به مسافرانش ارائه می دهد.

پرواز با بیزینس کلاس عمان ایر چگونه است؟

در این کلاس پروازی 82 همسفر خواهید داشت که به فاصله های معین از یکدیگر قر ار خواهید گرفت. صندلی های تخت خواب شوی بیزینس کلاس عمان ایر، حق مطلب را در زمان استراحت به خوبی ادا خواهد کرد. همچنین فضای کافی و راحت زمان نشستن در صندلی خود خواهید داشت که با تنظیمات برقی ارتفاع و قسمت های مختلف از بهترین حالت نشستن بهره مند خواهید شد. وجود مانیتور، میز غذا و سرو نوشیدنی های باکیفیت و سالم، سالن انتظار VIP و ورود به هواپیما زودتر از مسافران کلاس اکونومی از جمله مزایایی است که مسافران کلاس بیزینس عمان ایر دریافت خواهند کرد.

خرید بلیط هواپیمای ارزان قیمت از نسیم بهشت 724

در فرست کلاس عمان ایر چه می گذرد؟

اگر کیفیت پرواز و استفاده از خدمات رفاهی و پذیرایی در طی مسیر برایتان اهمیت ویژه ای دارد نسیم بهشت 724 توصیه می کند فرست کلاس عمان ایر را انتخاب نمایید. خرید بلیط هواپیمایی عمان ایر در کلاس فرست کمی گران است اما با توجه به خدماتی که ارائه می دهد منطقی و منصفانه است. صندلی های تخت خواب شو، منوی پذیرایی ویژه ایرلاین، سالن های پذیرایی لوکس و تشریفاتی، ماساژورهای پنج نقطه ای، جایگاه کیف، رخت آویز های کت شلوار و لباس و سرو انواع نوشیدنی ها با توجه به سلیقه مسافران از خدمات این کلاس   پروازی است.

سوانح هوایی ایرلاین عمان ایر

در سال 2013 هنگامی که این ایرلاین پرواز مسقط کوالالامپور را داشت در زمان پرواز به احتمال بمب گذاری مشکوک شدند. برای بررسی موضوع در فرودگاه بمبئی فرود آمد پس از وارسی هواپیما و بار مسافران مورد مشکوکی مشاهده نشد و پرواز با 8 ساعت تاخیر راهی کوالالامپور شد.

مقاصد پروازی ایرلاین عمان ایر

مقاصد پروازی ایرلاین عمان ایر به دلیل استقبال زیاد مسافران به قاره های مختلف صورت می گیرد.

  • قاره آفریقا: تانزانیا
  • قاره آسیا و اقیانوسیه: بنگلادش، هندوستان، مالدیو، نپال، پاکستان، اندونزی، مالزی، فیلیپین، سریلانکا، سنگاپور و تایلند.
  • قاره اروپا: فرانسه، آلمان، سوئیس، انگلستان و ایتالیا
  • خاورمیانه: بحرین، اردن، عمان، عربستان، قطر، امارات متحده عربی، کویت و ایران

ناوگان هواپیمایی عمان ایر

ناوگان هوایی عمان ایر دارای:

  • 6 فروند هواپیمای ایرباس 330-300
  • چهار هواپیمای ایرباس 200-330
  • چهار فروند هواپیمای امبرائر 175
  • پنج فروند هواپیمای بوئینگ 900-737
  • پنج فروند بوئینگ 800-737
  • یک فروند هواپیمای بوئینگ 700-737

خرید اینترنتی بلیط هواپیمای عمان ایر با کمترین قیمت از نسیم بهشت 724

پذیرایی ایرلاین عمان ایر

خرید بلیط هواپیمای ایرلاین عمان ایر با منو غذایی که ارائه داده بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته است. منو غذایی فوق العاده عمان ایر گزینه های متنوعی را پیش رویتان قرار خواهد داد که با توجه به مذهب و انواع رژیم غذایی تدارک دیده شده است. این نوع منو نشان دهنده احترامی است که ایرلاین برای مهمانان خود قائل است.

غذاهای مناسب ادیان مختلف

اگر مسلمان هستید منوی غذایی MOML به شما پیشنهاد داده می شود که عذ اهای اسلامی در آن گنجانده شده است. یا بعنوان مثال هندوهایی که از گوشت گاو استفاده نمی کنند می توانند منو غذایی HNML را برای پذیرایی انتخاب نمایند.

غذاهای مناسب برای افراد رژیمی

اگر از جمله افر اد رژیمی هستید که طبق بیماری، یا رژیم خاص باید غذای مناسب را انتخاب کنید، پذیرایی عمان ایر هر آنچه را بخواهید در منو رژیمی خود در نظر گرفته است.

منو غذاهای بدون نمک یا ادویه

برخی افراد به استفاده از نمک یا ادویه جات به دلیل فشار خون بالا، حساسیت، عدم تمایل به استفاده و دستور پزشک علاقه ای ندارند. از این رو غذاهای کم نمک و ادویه که شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی همراه باسبزیجات است پیشنهاد داده می شود.

منو پذیرایی افراد دیابتی

افراد دیابتی امکان استفاده از هر نوع غذایی را ندارند و به راحتی با دیگر غذاها نمی توانند کنار بیایند، زیرا عدم رعایت رژیم غذایی در خورد و خوراک، تعادل سیستم بدنشان را بهم می ریزد. برای این دسته افراد گوشت فاقد چربی، سبزیجات تازه، برج یا ماکارونی، ماهی، مرغ و غیره فراهم آمده است.

منو پذیرایی غذاهای کم کالری و گیاه خواران

افرادی که رژیم های لاغری و کم کالری دارند می توانند از منو غذایی که شامل گوشت بدون چربی، ماهی، برنج، پاستا یا نان است، استفاده نمایند. همچنین افرادی که وگَن هستند و هیچ نشانی از گوشت و فراورده های گوشتی نباید در لیست غذاییشان باشد می توانند از منوی گیاهخواران که دارای غذاهایی پیشنهادی همچون سبزیجات تازه، ماکارون، پاستا، آجیل استفاده نمایند. منو غذاهای افراد گیاه خوار متنوع ترین منو در پذیرایی است که نام بردن سایر موارد از حوصله این موضوع خارج است.

دستاوردهای مهم ایرلاین عمان ایر

در طی سال های فعالیت هر ایرلاین مجوز ها و افتخاراتی را دریافت می نماید که باعث برتری در بین رقبا و برجسته شدن در دید مسافران می شود. سلم رسیدن مسافران به مقصد، امنیت پرواز، کیفیت خدمات، برخورد شایسته مهمانداران، مهارت خلبان و کمک خلبان در پرواز، پرواز به موقع و سایر موارد در دریافت افتخارات یک ایرلاین سهم بسزایی دارد. هواپیمایی عمان ایر نیز افتخاراتی را در کارنامه خود ثبت نموده است که شرح ان از قرار زیر است:

  1. کسب جایگاه برتر هواپیمایی در کلاس بیزینس سال 2012-2011
  2. دریافت افتخار بهترین خدمات در میان ایرلاین های خاورمیانه در سال 2011
  3. کسب مقام برتر خدمات ارائه شده و مهمانداران حرفه ای هواپیمایی خاورمیانه در سال 2015-2014
  4. کسب جایگاه برتر بهترین سالن فرودگاهی در سال های 2014، 2015 و 2016
  5. کسب مقام برتر در ارئه بیزینس کلاس سال 2015
  6. اجرای کلاس های اکونومی باکیفیت خاورمیانه در سال های 2013، 2014، 2015 و 2016
  7. مفتخر به دریافت سه جایزه در عمان وب اوارد سال 2015
  8. همچنین عنوان ذبهترین باربری هوایی در سال 2016 به این ایرلاین تعلق گرفت.

عمان ایر با توجه به پروازهای بیشماری که در لیست خود دارد، نقش چشمگیر ی در افزایش و رشد صنعت گردشگری، توریستی و سایر صنایع مسقط داشته است. این ایرلاین معتبر و قدیمی از جمله اعضای پیمان حمل و نقل هوایی عربی است که در سال 2011 موفق به دریافت جایزه طلایی خطور پروازی شد. از طرفی دریافت افتخار بهترین ایرلاین خاورمیانه در سال 2015 از نظر ارائه سرویس و خدمات پرواز را نیز از آن خود کرد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیمای عمان ایر با کمترین قیمت از نسیم بهشت 724

دریافت افتخارات پروازی در سطح بین المللی کار دشواری است که آرزوی بسیاری از شرکت های هواپیمایی است. برای دریافت هرگونه مجوز و سند افتخار، باید ایرلاین ها مطابق با استانداردهای جهانی، خدمات با کیفیت پرواز را ارائه نماید تا به این مهم دست یابند.

خرید بلیط هواپیمای ایرلاین عمان ایر

اگر قصد خرید بلیط ایرلاین عمان ایر را دارید ابتدا به مقاصد پروازی این ایرلاین دقت نمایید، سپس به پنل خرید بلیط نسیم بهشت 724 مراجعه نمایید تا خرید بلیط مسافرتی خود را انتخاب نمایید. برای آنکه خرید ارزان بلیط ایرلاین عمان ایر را داشته باشید ابتدا ببینید اوج سفرهای مقصد مورد نظرتان چه زمان است؟ در صورتی که در تایم پیک پرواز قصد مسافرت دارید قطعا خرید بلیط ارزان ایرلاین عمان ایر را نخواهید یافت. اگر زمان سفرتان به صورت شناور است می توانید آن را تغییر دهید تا در خارج از فصل سفر اقدام به خرید بلیط نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیمای ارزان قیمت از نسیم بهشت 724

همچنین برای خرید بلیط ایرلاین عمان ایر اگر همراهانی همچون کودک و نوزاد دارید می توانید با خرید بلیط سیستمی ایرلاین عمان ایر در هزینه های سفر صرفه جویی نمایید. زیرا مسافران تا سن 2 سال نوزاد، 2 تا 12 سال کودک و بیشتر از 12 سال بزرگسال محسوب می شوند از این رو می توانید خرید بلیط کودک و نوزاد را در پرواز عمان ایر با مبلغی کمتر از هزینه خرید بلیط هواپیما برای افراد بزرگسال تهیه نمایید.با خرید بلیط هواپیمایی عمان ایر می توانید خدماتی که در بالا به آن اشاره شد را دریافت نمایید و یک سفر لذت بخش و هیجان انگیز را تجربه کنید. هرگز در انتخاب پروازهای این ایرلاین تردید نکنید زیرا دریافت کیفیت و امنیت در پرواز حق شما مسافران گرامی است. می توانید با پشتیبانی نسیم بهشت 724 خرید بلیط هواپیمای مورد نظر خود را تا زمان دریافت پیامک یا ایمیل تایید تکمیل کنید. در صورتی که پیامک یا ایمیل تایید را دریافت نکرده اید می توانید با مشاوران فروش نسیم بهشت 724 تماس بگیرید و با ارائه کد پیگیری و مشخصات بلیط، تاییدیه خرید بلیط را دریافت نمایید.

توصیه می کنیم بلیط پرواز را پرینت نمایید تا در فرودگاه به همراه مدارک شنایی معتبر به ماموران گیت تحویل دهید. در ثبت اطلاعات و مشخصات دقت لازم را داشته باشید تا مطابق با نام، نام خانوادگی، شماره ملی یا پاسپورت باشد، همچنین سن را دقیق درج نمایید. متاسفانه مطابق با قوانین پرواز ایرلاین های مختلف هر گونه مغایرتی در مشخصات ارائه شده، مانع از پرواز مسافر خواهد شد. نسیم بهشت 724 با خدمات تحت وب و اپلیکیشن نسیم بهشت 724 به شما این امکان را می دهد تنها با یک سیستم کامپیوتری یا گوشی موبایل متصل به اینترنتی خرید بلیط هواپیمای مورد نظر خود را به آسانی در کمترین زمان ممکمن انجام دهید. دقت داشته باشید در زمان پرداخت وجود کارت بانکی عضو شتاب داراری رمز دوم ضروری است تا به خرید خود خاتمه دهید.

با نسیم بهشت 724 بهترین ها را در سفرهای هوایی انتخاب نمایید. پیشاپیش از انتخاب شما همراهان عزیز سپاسگزاریم.

date_range پنجشنبه 30 آبان 1398 remove_red_eye 1312 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0