{{ctrl.notification}}
همه چیز در مورد هواپیمایی KLM در نسیم بهشت 724

تا به حال به این موضوع که قدیمی ترین شرکت هواپیمایی چه شرکتی است یا اینکه این شرکت هنوز فعالیت دارد فکر کردین؟ امروز می خواهیم در مورد یکی از قدیمی ترین شرکت های هواپیمایی دنیا صحبت کنیم. هواپیمایی KLM یک قرن است که در حوزه سفر های هوایی فعالیت دارد و در پس این یک قرن فعالیت تجربه های زیادی کسب کرده و امروزه به عنوان یکی از امن ترین شرکت های هواپیمایی دنیا شناخته شده است. از آنجایی که در نسیم بهشت 724 همیشه بهترین و با کیفیت ترین ایرلاین ها را پیشنهاد می دهیم خواهان آنیم مسافرین با خرید بلیط هواپیما سفری خوش را با ما تجربه کنند. از پیشنهاد های شایسته نسیم بهشت 724 در میان ایرلاین های بین المللی، انتخاب هواپیمایی KLM قطعا مناسب ترین گزینه است. با ما همراه باشید تا بیشتر با شرکت هواپیمایی KLM آشنا شوید.

خرید بلیط هواپیمایی KLM در نسیم بهشت 724

تاریخچه هواپیمایی KLM

هواپیمایی KLM از شرکت های هواپیمایی معروف هلند است که در حال حاضر پرچمدار این کشور است.  KLMفعالیت خود را از هفت اکتبر 1919 شروع کرد. قطب اصلی این هواپیمایی در آمستردام و فرودگاه اسخیپول است. بهتر است بدانید که این شرکت، شرکت هواپیمایی سلطنتی هلند است که اولین پرواز خود را در مسیر آمستردام لندن در سال 1920 انجام داده است. یکی از اتفاقات مهمی که در سال 2003 رخ داد این بود که این شرکت هواپیمایی با ایرلاین معتبر ایرفرانس ادغام شدند و معتبرترین شرکت هواپیمایی دنیا را با نام گروه هواپیمایی ایرفرانس KLM راه اندازی کردند.

جزئیات خدمات پرواز ایرلاین KLM

قبل از خرید بلیط هواپیمای KLM بهتر است با نسیم بهشت 724 کمی با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید.

خرید ارزان بلیط هواپیمای KLM از نسیم بهشت 724

  • ایرلاین KLM در سال 1919 با کد یاتا KL فعالیت خود را از قطب اصلی آمستردام شروع کرد و دارای وب سایت WWW.KLM.COM است.
  • این شرکت هواپیمایی معتبر دارای مجهز ترین کترینگ است که تمامی غذاها زیر نظر خبره ترین سرآشپزهای دنیا و طبق اصول استاندارد تغذیه سرو می شود. مسافرین می توانند در پرواز های بین المللی که مدت زمان طولانی تری دارد غذای مورد علاقه خود را با توجه به رژیم غذایی منحصر به خود سفارش دهند.
  • هواپیمایی  KLMپرواز های متعدد و منظم در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی در کانادا، امریکا و اروپا انجام می دهد که هموطنان عزیز می توانند بلیط این شرکت هواپیمایی را از طریق نسیم بهشت 724 خریداری کنند.
  • در سفرهای کلاس پروازی اکونومی در ایرلاین KLM میتوان علاوه بر داشتن کیف شخصی که معمولا برای مدارک و یا لوازم شخصی است، کیف دیگر با ابعاد 35 * 25 * 55 که حداکثر وزن آن حدود 12 کیلوگرم است همراه خود به داخل کابین هواپیما ببرید. همچنین علاوه بر آن می توانید چمدانی با مجموع ابعاد حداکثر 158 سانتی متری و وزن 23 کیلوگرم را به بخش پذیرش بار تحویل دهید.
  • در سفرهای کلاس پروازی بیزینس کلاس علاوه بر کیف مدارک باید ابعاد 45 * 20 * 35 می توانید یک کیف کوچک دیگر با ابعاد 55 * 25 *35 را با خود به داخل کابین هواپیما ببرید البته باید دقت داشته باشید که مجموع وزن این دو کیف نباید از 18 کیلوگرم بیشتر باشد. همچنین مسافرین می توانند یک چمدان دیگر با مجموع ابعاد 158 و حداکثر وزن 32 کیلوگرم را به بخش پذیرش بار نیز تحویل دهند.  
  • یکی از ویژگی های هواپیمایی KLM این است که مسافرین که بیشترین استفاده را از ایرلاین KLM دارند می توانند عضو اعضای خاص شوند که با توجه به میزان استفاده شان در رتبه های آبی، نقره ای، پلاتینی، اسکای تیم ایلایت و ایلایت پلاس قرار می گیرند. یکی از امکاناتی که این افراد دارند این است که می توانند علاوه بر بار مجازی که به بخش حمل بار تحویل می دهند یک چمدان دیگر با همان مشخصات متناسب با کلاس پروازی نیز با خود حمل کنند.

خرید اینترنتی بلط هواپیمای KLM در نسیم بهشت 724

  • شرکت هواپیمایی KLM از مجهزترین هواپیماهای دنیا یعنی بوئینگ و ایرباس در ناوگان هوایی خود استفاده می کند و سعی می نماید جوان ترین هواپیماها را  در ناوگان خود بکار بگیرد به همین دلیل میانگین سنی هواپیماهای این ایرلاین 11 سال است که جوانترین آن متعلق به بوئینگ 787 با سن 1.5 سال و بوئینگ 747 با 22 سال سن از قدیمی ترین ناوگان هوایی شرکت KLM محسوب می شوند.
  • در حال حاضر به دلیل تحریم های موجود امکان سفر با هواپیمایی KLM بسیار محدود شده و تنها مجاز به تعداد کمی پرواز خواهید بود. با این وجود باز هم خرید  بلیط هواپیمای KLM بیشترین طرفدار و فروش را دارد که متعلق به مسیر رفت و برگشت تهران آمستردام است که در هفته حدود چهار پرواز دارد.
  • هواپیمایی KLM دارای مجرب ترین مهمانداران دور دیده در دنیا است که بیشتر ملیت های مختلف دارند و می توانند به زبان های زنده دنیا صحبت کنند تا با مسافران در هر گوشه ای از دنیا به راحتی گفتگو نمایند و درخواست ها را پاسخ دهند. اگر فقط به زبان فارسی صحبت می کنید و با زبان دوم آشنایی ندارید، در پرواز هواپیمایی KLM دیگر نگران مسیر طولانی و چگونگی انتقال پیام خود به مهمانداران نخواهید بود.

خرید ارزان بلیط هوا\یما KLM از نسیم بهشت 724

ناوگان هوایی هواپیمایی KLM

شرکت هواپیمایی KLM دارای 135 هواپیمای مسافربری و باربری است که این تعداد عبارتند از بوئینگ 787، بوئینگ 777، بوئینگ 767، بوئینگ 747، بوئینگ 737، ایرباس ای 330، ایرباس ای 310، فوکر 100، مک دانل داگلاس DC 10 و مک دانل داگلاس MD 11.

مقاصد هواپیمایی KLM

هواپیمایی KLM  با سابقه درخشانی خود در حوزه ی هواپیمایی در مسیر های مختلف در سراسر دنیا پرواز دارد که این پروازها حدود 114 مقصد مختلف است. بیشترین تردد هواپیمایی KLM در مسیر های تهران آمستردام، استانبول تهران، شیراز تورنتو، تهران ادمونتون، تهران تورنتو، تهران مونترال، تهران مسقط، تهران ونکوور، ونکوور تهران، تهران ساسکاتون، استانبول ادمونتون، آمستردام استانبول، دبی آمستردام، رم استانبول، تورنتو رم، ونکوور ادمونتون، شیراز دبی، آمستردام ادمونتون، آمستردام ونکوور، آمستردام  مونترال، آمستردام برلین، مسقط  آمستردام، ادمونتون ساسکاتون، آمستردام وین و آمستردام گوتنبرگ انجام می شود.

کلاس های پروازی ایرلاین KLM

ورلد بیزس کلاس

این رده کلاس پروازی را فقط بهترین و مجهزترین هواپیماهای جهان دارد که در آن با وجود صندلی های مسطح که قابلیت باز شدن 180درجه با طول 207 سانتی متر دارد را می توانید لذت یک سفر آرام را تجربه کنید. با انتخاب ورلد بیزنس کلاس احساس خواهید کرد که در تخت خواب راحت و نرم هستید با این تفاوت که در زمین باشید بر فراز آسمان ها در حال پرواز هستید. پرواز با ایرلاین KLM تجربه ای شیرین و لذت بخش را خواهید داشت که در طی مسیر از حریم خصوصی، فضای کافی،  راحتی صندلی ها و غیره برخوردار خواهید بود. از دیگر امکانات این کلاس پروازی می توان به نمایشگرهای 17 اینچی که قابلیت پخش فیلم و موسیقی دارند و بخشی برای شارژر موبایل و لپ تاپ اشاره کرد.

معرفی KLM در نسیم بهشت 724

بیزینس کلاس

این رده کلاس برای افرادی که می خواهند سفری باکیفیت را با قیمتی مناسب تجربه کنند بسیار مناسب است یکی از مهم ترین ویژگی های بیزینس کلاس ایرلاین KLM این است که ردیف صندلی ها به صورت سه تایی است و همیشه صندلی وسط خالی نگه داشته می شود که مسافران راحت باشند به این صورت که یک مسافر کنار پنجره و دیگری کنار راهرو می نشیند. در بیزنس کلاس این شرکت هواپیمایی برای راحتی بیشتر مسافران پریز برق در کنار صندلی ها قرار دارد.

اکونومی کلاس

KLM با توجه به سابقه درخشانی که دارد در بین شرکت های هواپیمایی مختلف سراسر جهان دارای بهترین پرواز ها در رده اکونومی کلاس است. امتیازات این ایرلاین به نسبت ایرلاین های دیگر در جهان شامل برترین هواپیماهایی است که دارای صندلی های راحت، بهترین مهمانداران دوردیده و مجرب، با کیفیت ترین وعده های غذایی که در کترینگ مجهز تهیه می شود. یکی از ویژگی های پرواز  اکونومی ایرلاین KLM این است که اگر زمان پرواز بیشتر از 90 دقیقه باشد می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه ON-BOARD خریدهایتان را انجام دهید.

نحوه ی خرید بلیط KLM  از نسیم بهشت 724

کاملا واضح است که چنین شرکت هواپیمایی مجهزی برای مسافرین خود امکانات ویژه ای را از همان ابتدای خرید بلیط هواپیما در نظر می گیرد و سعی می کنند تمامی مراحل را بدون هیچ گونه کم و کاستی ارائه بدهد. برای نحوه ی خرید بلیط هواپیمای KLM از طریق نسیم بهشت 724 شما فیلد های مبدا، مقصد و تاریخ پرواز که می تواند رفت و برگشت باشد  را به همراه تعداد مسافر مشخص کنید همچنین به دلیل اینکه این شرکت هواپیمایی دارای سه رده کلاس پروازی است می توانید کلاس پروازی مورد نظر را نیز تعیین کنید.

نسیم بهشت 724 این امکان را به شما می دهد که جستجوی خودتان را بر اساس فیلتر های ارزان ترین قیمت و یا بلیط های لحظه آخری مرتب کنید. خرید بلیط هواپیمای KLM معمولا به صورت آنلاین در کمترین زمان در نسیم بهشت 724 انجام می شود. یکی از امکانات مهمی که در خرید آنلاین بلیط هواپیمای KLM برای مسافران وجود دارد این است که می توانید هر شماره صندلی که می خواهید را متناسب با سلیقه خودتان انتخاب کنید. نسیم بهشت 724 برای شما همراهان همیشگی سفری ایمن و لذت بخش را در تمامی مسیرهای هوایی آرزومند است.

date_range شنبه 30 آذر 1398 remove_red_eye 2378 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0