{{ctrl.notification}}
خرید بلیط چارتر ارزان قیمت هواپیما، اتوبوس و قطار

خرید بلیط چارتر ارزان قیمت ( هواپیما، اتوبوس و قطار)

«مسافرت» با شنیدن این کلمه چه تصویری به ذهن شما می‌آید؟ شاید به یاد آخرین مسافرتی که با دوستان خود به جزیره‌ای تفریحی مانند کیش داشتید بیفتید. یا سفری که به همراه تور گردشگری به اصفهان داشته‌اید یا آن دفعه که برای شرکت در سمینار یا جلسه‌ای کاری به بندرعباس رفته بودید. شاید هم یاد سفر زیارتی همراه خانواده خود بیفتید. همه‌ی اینها درست ولی کلمه‌ی مسافرت همیشه هم خوشایند نیست نه وقتی که نتوانسته‌اید بلیط را به موقع تهیه کنید و یا متوجه شده‌اید که خیلی گران خریده‌اید. خرید بلیط چارتر ارزان قیمت را از دست داده‌اید و مجبور شده‌اید کمی بیشتر از میزانی که انتظار داشتید هزینه کنید. 

 

خرید بلیط چارتر ارزان قیمت (هواپیما، قطار و اتوبوس)

 شاید هم اصلاً خرید بلیط چارتر ارزان قیمت را تاکنون نه شنیده‌اید و نه تجربه کرده‌اید.  

خرید بلیط چارتر ارزان قیمت

چارتر به معنی اجاره کردن است. زمانی که صحبت از بلیط چارتر ارزان قیمت می‌شود منظور این است که آژانسی یا ارگانی بلیط های هواپیما یا قطار یا وسلیه ی سفری دیگری را اجاره کرده است. خب شاید بپرسید چرا بلیط چارتر ارزان قیمت است؟ دلیلش این است که وقتی شرکت یا سازمانی که صندلی‌هایی را اجاره کرده است دوست دارد همه‌ی آن‌ها پر بشوند؛ بنابراین هرچقدر که به زمان پرواز یا حرکت نزدیک‌تر می‌شود قیمت‌ها را کاهش می‌دهد تا بتواند مسافرانی را جذب کند. 

 

بلیط هایی که در لحظه‌ی آخری از این گونه تهیه می‌شوند، چارتر آخری نام دارند. برای مسافرت‌هایی که با استفاده از هواپیما و قطار انجام می‌شوند پیدا کردن بلیط چارتر آخری خیلی به صرفه‌تر و بهتر است و برای مسافرت‌های بین شهری با اتوبوس چندان طرفداری ندارد. 

 

چرا خرید بلیط چارتر ارزان قیمت؟

 همانطور که گفتیم خرید بلیط هواپیما یا قطار چارتری هزینه‌ی بسیار کمتری دارد؛ همچنین مدتی است که هزینه‌ی مسافرت بسیار بالا رفته است و به همین دلیل این بلیط ها متقاضیان بیشتری پیدا کرده‌اند. 

 

این راه حلی بود برای کاهش هزینه‌های مسافرت. همانطور که می دانید مسافرت دردسرهای دیگری هم دارد که باید برای آنها هم راه چاره‌ای داشت. خب بیایید این مشکلات را بررسی کنیم. 

 

هواپیما (خرید بلیط هواپیما)

مسافرت با هواپیما یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین راه‌های سفر است؛ ولی گاهی برخی مشکلات به وجود می‌آیند که باعث می‌شوند مسافرت، شیرینی خودش را از دست بدهد:

 

پیدا نشدن بلیط:

مدتی است که برای سفر به جایی برنامه ریزی می‌کنید ولی خیلی دیر اقدام کرده‌اید و به هر آژانس مسافرتی که می‌روید نمی‌توانید بلیط تهیه کنید. شاید هم کاری پیش آمده است و  باید هرچه زودتر و در کمترین زمان ممکن بلیط تهیه کنید ولی وقتش را ندارید. بیشتر بلیط ها فروخته شده‌اند و چیزی پیدا نمی‌کنید. 

 

گران بودن بیش از حد:

قیمت بلیط هواپیما در فصول پرتردد بیشتر می‌شود و خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت تقریباً غیر ممکن می‌شود و شاید به مرحله‌ای برسید که مسافرت خود را کنسل کنید. 

 

خرید بلیط قطار

 برای خرید بلیط قطار هم چنین مشکلاتی وجود دارند. قطار به دلیل صرفه‌ی اقتصادی برای مسافرت‌های طولانی و همچنین راحتی بیشتر طرفداران زیادی دارد. تصور کنید می‌خواهید از تبریز به مشهد بروید. مسافرتی که قرار است تقریباً 24 ساعت طول بکشید با اتوبوس بسیار خسته کننده خواهد بود و بهتر است با قطار بروید که هم هزینه‌ی کمتری خواهد داشت و هم راحتی بیشتر. 

 

برای خرید بلیط قطار باید از چند هفته و حتی ماه قبل اقدام کنید چرا که امکان پیدا کردن بلیط و صندلی خالی در روز قبل از سفر بسیار مشکل خواهد بود چون  تعداد قطار در مسیرهای مختلف کم است. 

 

به هنگام خرید بلیط قطار در انتخاب شرکت و قطار مورد نظر نیز باید دقت فراوان داشته باشید چرا که کیفیت خدمات بسیار متفاوت است. اگر بتوانید سرویس مناسبی پیدا کنید می‌توانید با هزینه‌ی قطار ارزان قیمت، بلیط قطاری را بخرید که کیفیت بسیار بالاتری دارد و خدمات بیشتری را نیز شامل می‌شود. 

 

در خرید بلیط قطار نیز ممکن است مشکلات زیر پیش بیاید:

  • پیدا نشدن بلیط

  • پیدا نشدن قطار مناسب (کیفیت خدمات و قطار)

  • قیمت بسیار بالا

  • و...

 

خرید بلیط اتوبوس

مسافرت با اتوبوس نسبت به سایر روش‌های دیگر هزینه‌ی کمتری دارد و همچنین شاید استفاده‌ی بسیاری بیشتری داشته باشد. یکی از خوبی‌های مسافرت با اتوبوس این است که تعداد اتوبوس برای هر مسیری زیاد است؛ یعنی به هنگام خرید بلیط اتوبوس تقریباً با مشکل پیدا نشدن بلیط مواجه نمی‌شوید؛ البته باز هم ممکن است اگر دیر بجنبید دچار این مشکل هم بشوید.

شما برای خرید بلیط اتوبوس چه کار می‌کنید؟ با تعاونی‌های مسافرتی تماس می‌گیرید؟ از وب سایت آن‌ها استفاده می‌کنید و یا اینکه از طریق آژانس‌های مسافرتی اقدام می‌کنید؟

می‌دانستید که امکان خرید بلیط اتوبوس ارزان هم وجود دارد به گونه‌ای که هزینه بلیط شما تا یک پنجم هم کم شود؟!؟

 

خب دیگر صحبت از مشکلات احتمالی بس است. حتی فکر کردن به این مشکلات هم ذهن آدم را خسته و کلافه می‌کند. خوشبختانه راه حلی وجود دارد که خیالتان را به کلی آسوده می‌کند و  نیازی نیست برای خرید بلیط چارتر ارزان قیمت برای هواپیما، قطار یا اتوبوس به خود فشار بیاورید. در هر صورت تنها با چند کلیک می‌توانید ارزان‌ترین بلیط را برای بهترین قطار، هواپیما یا اتوبوس به هر مقصدی تهیه کنید.

 

خدمات خرید بلیط چارتر ارزان قیمت (خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما) با نسیم بهشت مشهد

 

ما در مجموعه نسیم بهشت مشهد امکانات زیر را برای شما مسافران عزیز ارائه می‌کنیم:

خرید بلیط اتوبوس با ارزان‌ترین قیمت: با هماهنگی‌هایی که با تعاونی‌های مسافرتی گوناگون داریم همیشه ارزان‌ترین بلیط اتوبوس را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان برای شما فراهم خواهیم کرد.

خرید بلیط چارتر ارزان قیمت برای هواپیما و قطار: برای مسافرتی که می‌خواهید با قطار یا هواپیما انجام دهید فرقی نمی‌کند چه داخلی و چه خارجی می‌توانید در هر زمانی از سرویس ما استفاده کنید. هیچوقت بدون بلیط از نزد ما نخواهید رفت.

امکان کنسل کردن بلیط رزرو شده در هر زمانی با کمترین میزان کسری: ممکن است به هر علتی بخواهید بلیطی را که از چند ماه یا هفته یا روز قبل رزرو کرده‌اید کنسل کنید و از مسافرت خود منصرف شوید. هیچ نیازی نیست نگران باشید؛ می‌توانید با کمترین میزان کارمزد بلیط خود را کنسل کنید و وجه بلیط خود را دریافت کنید.

نکته‌ی مثبت خرید بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما از طریق نسیم بهشت این است که تمام فرآیند را از طریق وب سایت و با چند کلیک انجام می‌دهید آن هم در منزل خود.

اکنون می دانید که برای خرید بلیط چارتر ارزان قیمت هواپیما، قطار و یا اتوبوس به کجا مراجعه کنید.

 

 
date_range شنبه 28 دی 1398 remove_red_eye 1880 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09392243487
05132243480
پرواز خارجی
09392243487
05132243480
قطار
09392243488
05132243480
اتوبوس
09392243488
05132243480
هتل داخلی
09392243483
05132243480
تور داخلی
09392243488
05132243480
ویزا
05132243480
ثبت نظر
chat 0